Näimme tänään uimahallissa pedofiilin!!!

• Viestiketjun aloittaja täti Monika
  • Ensimmäinen viesti
täti Monika
Oltiin tänään uimahallissa, minä, veljeni ja veljeni 12-vuotias tyttö. Veljeni tyttö tapasi kaksi samanikäistä ystäväänsä ja olimme kaikki ns. aaltoaltaassa. Tytöt olivat sellaisen patjan päällä seisaallaan kun huomasin, että vieressä oli keski-ikäinen mies. Mies katseli tyttöjä, varsinkin kahta bikiniasuista todella pitkään. Veljelläni ja tyttärellään oli kummallakin uimalasit päässä ja he sukeltelivat aina välillä. Huomasin itse jossain vaiheessa, että keski-ikäinen mies räpläsi housujaan. Samantien veljeni tuli luokseni ja kertoi, että näki että ko. miehellä oli penis ulkona uimashortseista ja mies räpläsi vehjettään! Että mua suututti ja yökötti!

Mies tajusi, että veljeni huomasi hänen puuhansa ja mies lähtikin sitten vauhdilla pois altaasta. Veljeni lähti miehen perään ja minä menin uimahallin toisessa päässä olevan valvojan luokse kertomaan tapahtuneesta. Valvoja ei puuttunut asiaan mitenkään, vaan sanoi ainoastaan, että näin keväisin nämä kyseiset henkilöt alkavat käydä uimahalleissa ja he ovat joskus joutuneet hälyttämään poliisinkin. Tässä tapauksessa on vain veljeni ja minun sana, joten asiaan ei voi puuttua. Uskomatonta! Kysyin, eikö miehelle voi antaa porttikieltoa uimahalliin tms. Mutta, ei kuulemma onnistu.

Onko kukaan muu törmännyt vastaavaan? Itse olen 30-vuotias ja tämä oli ensimmäinen kerta, vaikka olen kyseisessä uimahallissa käynyt lapsesta asti. Mietin vaan, etteikö tuollaiseen käytökseen voi tosiaankaan mitenkään puuttua? Valvojan asenteesta tuli tunne, että turhaan menin hänelle asiasta kertomaan. Tuntui, että hän piti käytöstä "normaalina" ja jokapäiväisenä uimahallissa tapahtuvana toimintona! Jestas!!!

ap
Niin, ja veljeni tytär siis näki myös kaiken, kun laseineen siinä vieressä sukelteli! Harmittaa hänen puolestaan, mutta toisaalta oli hyvä oppitunti, koska uskon että kyseisiä tapauksia riittää!

HelloShitty
häh..että ei voi puuttua asiaan. yöks. :eek: :x |O seuraavan kerran otatte kameran mukaan..otatte kuvia siitä ukon naamasta ja laitatte varoitus-lappusia ympäri kylää. :kieh: joo joo..tiiän ettei saa mutta ei saa kyllä vetää käteen uimahallissakaan. |O

Tasku Venus
oliko itäkeskuksen uimahalli? mä meinaan penskana kohtasin tollasen pedofiilin siellä. ei uskallettu kenellekään aikuiselle kertoa silloin. tyhmää oli kun ei kerrottu. siitä on ehkä n. 15 vuotta aikaa, eikä se äijä näyttäny miltään hirveen vanhalta silloin. ettei olis sama. :whistle:

ap
hmm: Kyseinen mies kyllä käyttäytyi sillätavalla, että jos minä ja veljeni emme olisi olleet aivan siinä vieressä, niin kyllä olisi varmasti mennyt pedofilian puolelle. Olisi todennäköisesti kosketellut vehkeellään tyttöjä tms. Todella rohkeaa häneltä toimia noin, koska olimme veljeni kanssa koko ajan alle metrin päässä tytöistä!

Mulla tämmöinen kokemus
Olin joskus 13v:na suunnilleen samanikäisen serkkuni kanssa Cittarissa. Katseltiin naisetn alusvaateosastolla pikkuhousuja. Siinä sitten ihmettelin, kun serkkuni selän takana seisoi joku mies, joka tuijotti meitä "ahnaasti". Ihmettelin,mitähän oikein tekee naisten alusvaateosastolla, kunnes huomasin, että hänelläoli sepalus auki ja hän tyydytti itseään katsellessan meitä! Yök! Suhahdin nopeasti serkulleni,että lähdetään. Onneksi sain hänet mukaani.

Mentiin vähän kauemmaksi ja kerroin hänelle, mitäoli tapahtunut. Samassa huomattiin, että mieskin oli lähtenyt seuraamaan meitä... Kyllä ällötti ja tuli kiire pois koko kaupasta!

Vai ei voi asiaan puuttua....no kyllä me ollaan ainakin häädetty eräs mies muutaman kerra pois työpaikalta kun hiplaa lasten uikkareita ja pienten lasten vaatteita toinen käsi housussa jne. kun häiritsee toisia asiakkaita niin ei muuta kun pellolle ja sassiin.

ap
Niin ja samainen valvoja puuttui tänään vain 1/2 tuntia aiemmin tosi äänekkäästi poikien patjakasaan. Oli kuulemma niin vaarallista ja jokaisella saa olla vain yksi patja kerrallaan jne. Mutta, eipäs tuohon runkkariin uskaltanut puuttua lainkaan. Taisi mennä valvojalta pupu pöksyyn.

simppis
Alkuperäinen kirjoittaja Töyhtö:
oliko itäkeskuksen uimahalli? mä meinaan penskana kohtasin tollasen pedofiilin siellä. ei uskallettu kenellekään aikuiselle kertoa silloin. tyhmää oli kun ei kerrottu. siitä on ehkä n. 15 vuotta aikaa, eikä se äijä näyttäny miltään hirveen vanhalta silloin. ettei olis sama. :whistle:
Mulla kans kokemuksia Itiksen uimahallin pedofiileista, niitähän oli/on siellä useampia... Itse kans n. 15 vuotta sitten siellä useinkin kävin. Silloin siellä oli se höyrysauna, mikä oli oikein ahdistelijoiden paratiisi. Ite en käyny siellä höyrysaunassa kerran ja se riitti. Lähes jokaisella uintikerralla kuitenkin joku äijä sinne mukaansa pyysi, hyi! Ja lapsi siis olin silloin, n. 10-v. Sit siellä oli niitä, jotka penistään esitteli altaassa tai sukelteli uimalasien kanssa ihan vieressä. Toivottavasti on meno nykyään muuttunu! Ja uimavalvojat ei kauheasti asialle sillon mitään voinu...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mum84: meinaan tehdä valituksen valvojan käytöksestä joko suoraan uimahallille tai sitten otan paikallismediaan yhteyttä.
Tee molemmat.

Vaikka kai se kaikkien tiedossa on mitä tyyppejä siellä käy.
Mä oisin varmaan katkonut siltä ukolta vehkeen |O :kieh:

mum84: meinaan tehdä valituksen valvojan käytöksestä joko suoraan uimahallille tai sitten otan paikallismediaan yhteyttä.
Tee ihmeessä! Samainen uimahousujen hiplaaja joka täälläpäin liikkuu istuskelee myös eräässä irtokarkkeja myyvässä kahvilassa aina tuntitolkulla ja murustaa jotain samaa pullaa siinä ja kyttää lapsia. Porttikiellon on saanut jo sinnekin.

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja mum84:
Vai ei voi asiaan puuttua....no kyllä me ollaan ainakin häädetty eräs mies muutaman kerra pois työpaikalta kun hiplaa lasten uikkareita ja pienten lasten vaatteita toinen käsi housussa jne. kun häiritsee toisia asiakkaita niin ei muuta kun pellolle ja sassiin.
yöööök. eiks tommosia voi laittaa lukkojen taakse?? pitäis ainakin. |O

ap
Luksusta: Oonkohan mä jotenkin sinisilmäinen, kun en itse ole tajunnut, että siellä käy tollaisia limanuljaskoita. En ole koskaan kuullut, että täällä olisi kukaan nähnyt. On kuitenkin pienempi paikka tää jykylä. Veljeni on yleensä tosi tosi rauhallinen, mutta sanoi heti, että jos miehen näkee pukuhuoneessa tai muualla, niin vetää kyllä kunnolla lättyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
No arvatkaas vaan, kun tää mies pyysi kerran voisinko leikata yksistä uikkareista sille sen lapun irti kun siinä oli nuoren pojan kuva ne uikkarit päällä!!! Sai aika lennokkaat lähdöt kyllä :kieh:

HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
No arvatkaas vaan, kun tää mies pyysi kerran voisinko leikata yksistä uikkareista sille sen lapun irti kun siinä oli nuoren pojan kuva ne uikkarit päällä!!! Sai aika lennokkaat lähdöt kyllä :kieh:
:eek: on varmaan tosi vaikeeta olla tommosen tyypin lähellä. saa pidättää ettei käy kimppuun tai oksentaa. :/

Luksusta: Oonkohan mä jotenkin sinisilmäinen, kun en itse ole tajunnut, että siellä käy tollaisia limanuljaskoita. En ole koskaan kuullut, että täällä olisi kukaan nähnyt. On kuitenkin pienempi paikka tää jykylä. Veljeni on yleensä tosi tosi rauhallinen, mutta sanoi heti, että jos miehen näkee pukuhuoneessa tai muualla, niin vetää kyllä kunnolla lättyyn.
Ei ole mullekaan tullut mieleen että uimahalleissakin pyörii tollasia, ja tosiaan jyväskylän lähellä itsekkin asustelen aika pienessä kunnassa. Ties vaikka on sama ukko.

Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Niin valitettavaa kuin se onkin, mutta tuo ei tee miehestä vielä pedofiilia...
Kyllä tekee..itsensäpaljastelu, itsetyydytys ym. lapsen edessä on lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä.
Justiinsa näin! Pedofiili on aikuinen ihminen, joka on kiinnostunut lapsista seksuaalisessa mielessä. Ja jos ei runkkaaminen uimahallissa lasten vieressä ole sitä, niin mitäköhän se mies sitten teki? Vaimoaanko ajatteli?

Yhteistyössä