Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Vappu on saatana työväen juhla eikä mikään lastenjuhla.
Indeed.
Minulle tulee työväestä kyllä mieleen hieman kypsemmät ihmiset kuin wanna-be-teinit, jotka odottavat vappua kuin kuuta nousevaa jotta voisivat pistää örinäbileet pystyyn. Ja elämä kaatuu jos ei syystä tai toisesta voikaan bailata täysillä juuri sinä Suurena Juhlapäivänä. Mutta nykyään onkin muodikasta olla vielä kolmekymppisenäkin vastuutonta ja villiä elämään elävä ikisinkku.
Grow up.
Oho. Älä ota niin tosissaan, mua vain nauratti tuo paatos, oikein saatanan siivittämänä... Tokihan lapsetkin saa vappua viettää.
En mä itsekään vietä vappua, vaikka äänestän ns. työväenpuoluetta. Ja ei nuo ap:n juhlat kuulostaneet mitenkään erityisen hurjilta vaan ihan normaalilta, muutama kaveri tulee syömään?!
Voisi ehkä vastata tuohon, että nykyään onkin muodikasta ekan lapsen saadessaan kuvitella, että koko naapurusto on siitä yhtä innoissaan kuin itse on, ja näinollen olettaa että myös he kaikki noudattavat vauvan aikataulua.
Meillä jokaisella on oma elämämme, ja se tottakai täytyy kerrostalossa ottaa huomioon, mutta pohdin edelleen kuka tässä on kohtuuton.