?
-.-
Vieras
[QUOTE="sini";25930037]Mun käy myös sääliksi meidän naapureita. Meidän pentukoira kärsii eroahdistuksesta ja saattaa parikin tuntia haukkua kun on yksinään kotona. Naapurien mukaan kyllä rauhoittuu aika pian kun olemme lähteneet, mutta silti. (enkä tiedä kehtaavatko naapurit suoraan sanoa kun ollaan kyselty asiasta)[/QUOTE]
Tuo on minusta hyvä että kommunikoi edes naapureiden kanssa. Itsekkin joskus omistanut koiran kerrostalossa ja uskon että naapurit sietivät koiran haukkumista paremmin ihan jo sen takia että itse pyysin anteeksi ja sanoin että reippaasti vain pistävät viesti suoraan minulle jos alkaa hermoja raastamaan liikaa. Ja kaikki naapurit olivat ihan sujut asian kanssa.
Sitte tuli uus naapuri, semmonen kunnon kerrostalokyttääjä
Ja eikös se marmattanut kaikille miten koirasta on niiiiin paljon harmia, ja pitää semmoista ääntä että!! Harmi vain että tässä vaiheessa (kesällä) koira oli aina hoidossa tai meidän mukana, ei koskaan yksin kämpässä.
ihan off topic mut kuitenkin, sorry
Tuo on minusta hyvä että kommunikoi edes naapureiden kanssa. Itsekkin joskus omistanut koiran kerrostalossa ja uskon että naapurit sietivät koiran haukkumista paremmin ihan jo sen takia että itse pyysin anteeksi ja sanoin että reippaasti vain pistävät viesti suoraan minulle jos alkaa hermoja raastamaan liikaa. Ja kaikki naapurit olivat ihan sujut asian kanssa.
Sitte tuli uus naapuri, semmonen kunnon kerrostalokyttääjä
ihan off topic mut kuitenkin, sorry