Ovikello soi jatkuvasti, hermo menee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28828894:
Ja pakkoko sen oven on olla lukossa, kun kerran ollaan kotona? Pääsevät ainakin omat lapset kulkemaan ilman pimpottelua. Naapurin lasten soisin kyllä mieluummin pimpottavan ennen kuin lompsivat sisään.

Niinpä, täällä okt alueella on muutama nuppu, jotka kävelee suoraan avoimesta (lukitsemattomasta)ovesta sisään, kun ovikelloata on otettu patterit pois ja koputukseen (lue: oven hakkaamiseen) ei reagoida. Meillä takaovi usein auki ja muutaman kerran on penakat kävellyt olkkarissa asti, ite oon ollu nukkumassa (yötyöläinen).
No nykyään on sekä patterit pois ovikelloata että ovet lukossa :)

[QUOTE="Vieras";28834378]Niinpä, täällä okt alueella on muutama nuppu, jotka kävelee suoraan avoimesta (lukitsemattomasta)ovesta sisään, kun ovikelloata on otettu patterit pois ja koputukseen (lue: oven hakkaamiseen) ei reagoida. Meillä takaovi usein auki ja muutaman kerran on penakat kävellyt olkkarissa asti, ite oon ollu nukkumassa (yötyöläinen).
No nykyään on sekä patterit pois ovikelloata että ovet lukossa :)[/QUOTE]

Tällaista se sitten on, kun nykyajan kakarat opetetaan jo pienestä olemaan röyhkeitä ja "pitämään puolensa" eli vaatimaan ja vielä vähän lisää vaatimaan : /

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28828894:
Ja pakkoko sen oven on olla lukossa, kun kerran ollaan kotona? Pääsevät ainakin omat lapset kulkemaan ilman pimpottelua. Naapurin lasten soisin kyllä mieluummin pimpottavan ennen kuin lompsivat sisään.

Ja pääsevät samalla kätevästi nämä yritteliäät romanituristitkin putsaamaan taloa. Menevät varmasti sisään vaivihkaa, jos ovia ei ole lukittu, vaikka asukkaatkin ovat paikalla.

Voi kun mullakin ois tuollainen ongelma sen sijaan, että lapsilla ei ole kavereita. Pojalla oli nyt jo 4. Kesä, ettei kukaan käynyt yhtään kertaa hakemassa tai soittanut. Eikä pihallakaan ole yhtään lapsia koskaan.

[QUOTE="Vieras";28834378]Niinpä, täällä okt alueella on muutama nuppu, jotka kävelee suoraan avoimesta (lukitsemattomasta)ovesta sisään, kun ovikelloata on otettu patterit pois ja koputukseen (lue: oven hakkaamiseen) ei reagoida. Meillä takaovi usein auki ja muutaman kerran on penakat kävellyt olkkarissa asti, ite oon ollu nukkumassa (yötyöläinen).
No nykyään on sekä patterit pois ovikelloata että ovet lukossa :)[/QUOTE]

Kai ne menee sitten sinun nukkuessa jääkaapillekin ihan omin neuvoin? Että saavat pikku kullat edes murua rinnan alle.

Voi kun mullakin ois tuollainen ongelma sen sijaan, että lapsilla ei ole kavereita. Pojalla oli nyt jo 4. Kesä, ettei kukaan käynyt yhtään kertaa hakemassa tai soittanut. Eikä pihallakaan ole yhtään lapsia koskaan.

Meinasin kirjoittaa samoin. Mä vaan olen onnellinen, kun ovikello soi ja tietää että ees joku kaveri siellä on tulossa kyseleen poikaa. Meillä oli vuosi sitten tilanne, että poikaa kiusattiin koulussa, eikä ketään kaveria. Nyt asutaan muualla ja oi että mä nautin kun kavereita käy ja ovikello soi :D

Meilläkin taukoamaton ovikellon soittoa aamusta iltaan. Postiluukusta huudetaan ja kiroillaan kovalla äänellä. Välilä joku oksentaa postiluukusta tai työntää tippurin runtelemaa siitintä eteiseen. Äitini sai vierailullaan pahan silmätulehduksen kun meni katsomaan kuka soittaa ovikelloa ja joku oli työntänyt vehkeensä postiluukusta. Äitini huononäköisenä kumartui katsomaan mikä putkelo postiluukusta työntyy sisään ja juuri silloin siitä roiskahti jotaijn limaista mätää äitini silmään.

Yhteistyössä