L
Lunatic
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Soitin 112, oltiin vähän nyreitä kun eläimen takia soitin mutta aikovat ilmoittaa eteenpäin
:flower: :flower: Toivottavasti myös ilmottavat sitten. Hyvä kun soitit!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Soitin 112, oltiin vähän nyreitä kun eläimen takia soitin mutta aikovat ilmoittaa eteenpäin
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:juu, välittömästi soittoa eläinsuojeluun !
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Soitin 112, oltiin vähän nyreitä kun eläimen takia soitin mutta aikovat ilmoittaa eteenpäin
soita vielä paikalliselle eläinsuojeluvalvojalle, voi tulla paikan päälle jos tilanne vaatii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Soitin 112, oltiin vähän nyreitä kun eläimen takia soitin mutta aikovat ilmoittaa eteenpäin
tämä se onkin niin tyhmä juttu kun nuo poliisin ja 112 numerot yhdistyivät. "nyt joku saattoi kuolla sydänkohtaukseen kun ei päässyt läpi" mutta mihinkäs muualle sitä perjantai iltana tähän aikaan vois soittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Soitin 112, oltiin vähän nyreitä kun eläimen takia soitin mutta aikovat ilmoittaa eteenpäin
soita vielä paikalliselle eläinsuojeluvalvojalle, voi tulla paikan päälle jos tilanne vaatii
Alkuperäinen kirjoittaja sara:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:miten se koira on suostunu juomaan?
![]()
![]()
Meidän koirat on heti lipittämässä, jos jotain alko-pitoista kaatuu lattialle eli tarkkana saa olla...
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Soitin 112, oltiin vähän nyreitä kun eläimen takia soitin mutta aikovat ilmoittaa eteenpäin
Ne tarttee muuten sen poliisin mukaansa ennen ku voivat tosta vaan mihinkään mennä, jos meinaan omistaja sanoo et tänne et tuu niin eipä ne sinne voi itekseen mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Koira on nyt mun eteisessä, läähättää lähes tajuttomana. Poliisi tulee hakemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Koira on nyt mun eteisessä, läähättää lähes tajuttomana. Poliisi tulee hakemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Sain eläinlääkäriin yhteyden, poliisia ei oo vielä tullu. Mun toinen koira on ampiaisille allerginen ja oon tottunu nesteyttään koiraa nahan alle. Laitin suolaliuosta neulalla niskanahkaan, mutta ei se paljoa varmaan auta, kun omat koirat on alle 4 kilosia ja tämä noin 20 kiloa |O . Multa ei löytyny steriiliä nestettä kuin 40ml :/