Naapurin koira on kännissä :((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Sain eläinlääkäriin yhteyden, poliisia ei oo vielä tullu. Mun toinen koira on ampiaisille allerginen ja oon tottunu nesteyttään koiraa nahan alle. Laitin suolaliuosta neulalla niskanahkaan, mutta ei se paljoa varmaan auta, kun omat koirat on alle 4 kilosia ja tämä noin 20 kiloa |O . Multa ei löytyny steriiliä nestettä kuin 40ml :/

Kyllä toiki määrä auttaa usko pois

:'( :'( :'( mä itken täällä ihan sikana..jumalauta miten ihmiset voi olla noin julmia..jos se koira ei selviä niin kerro osote missä se omistaja on .meen käymään |O |O |O

Koira haettiin. Ennen hakua sydämen syke nousi niin paljon, että sen kuuli ulospäinkin :/ . Lienee eläinlääkäri soittanu, että hakevat, koska aika pian sen jälkeen tuli hakemaan. Jotenki tuntuu ettei koira selviä. Poliisi sanoi, että naapuri saa saa syytteen eläimen kaltoinkohtelusta.

Koira haettiin. Ennen hakua sydämen syke nousi niin paljon, että sen kuuli ulospäinkin :/ . Lienee eläinlääkäri soittanu, että hakevat, koska aika pian sen jälkeen tuli hakemaan. Jotenki tuntuu ettei koira selviä. Poliisi sanoi, että naapuri saa saa syytteen eläimen kaltoinkohtelusta.

:hug: :hug: toivotaan parasta :hug: :hug:

onneksi koira pääsee hoitoon, toivottavasti apu tuli ajoissa.

kerro vielä ap, että kuinka se koira joutui sun eteiseen? jouduitko tappelemaan sen omistajan kanssa?

:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:flower: hienosti ap toimit..todellakin. Toivon että koira selviää..mulla tuli iha kamala olo tästä ketjusta..voisin kohta oksentaa

Inhottavia ihmisiä.. sit se ei kuitenkaan saa edes mitään rangaistusta tuosta.. tai jotkut sadan euron sakot ja that´s it.. suomessa on ihan pyllystä nuo eläinten kaltoinkohteluun liittyvät lait..

Yhteistyössä