T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Sain eläinlääkäriin yhteyden, poliisia ei oo vielä tullu. Mun toinen koira on ampiaisille allerginen ja oon tottunu nesteyttään koiraa nahan alle. Laitin suolaliuosta neulalla niskanahkaan, mutta ei se paljoa varmaan auta, kun omat koirat on alle 4 kilosia ja tämä noin 20 kiloa |O . Multa ei löytyny steriiliä nestettä kuin 40ml :/
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Koira haettiin. Ennen hakua sydämen syke nousi niin paljon, että sen kuuli ulospäinkin :/ . Lienee eläinlääkäri soittanu, että hakevat, koska aika pian sen jälkeen tuli hakemaan. Jotenki tuntuu ettei koira selviä. Poliisi sanoi, että naapuri saa saa syytteen eläimen kaltoinkohtelusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Koira haettiin. Ennen hakua sydämen syke nousi niin paljon, että sen kuuli ulospäinkin :/ . Lienee eläinlääkäri soittanu, että hakevat, koska aika pian sen jälkeen tuli hakemaan. Jotenki tuntuu ettei koira selviä. Poliisi sanoi, että naapuri saa saa syytteen eläimen kaltoinkohtelusta.
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven::flower: hienosti ap toimit..todellakin. Toivon että koira selviää..mulla tuli iha kamala olo tästä ketjusta..voisin kohta oksentaa