H
Harmistus
Vieras
Poika oli ulkona ja katosoin sen tekemisiä ikkunassa. Poika leikki itseään pari vuotta nuoremman pojan kanssa joku 4-5 vuotias hippaa. Näin ja kuulin tilanteen koko ajan. Siinä sitten sattui vahinko niin, että tämä pienempi poika rupes itkemään. Noh tää poika lähti parkuen kotiin, että mun poika LÖI häntä. Se hoki sitä monta kertaa. Naapurin äiti tulee karjumaan mun pojalle täyttä kurkkua, että "Anna olla viimeinen kerta kun lyöt" ja ainakin kaksi kertaa huusi nuin.
Minä ymmärrän kyllä, että asiasta sanotaan, mutta tämä oli vahinko ja ei nyt huutaa tarvii toisten lapsille. Omilleen se karjuu joka päivä tossa pihassa ja ne ei koskaan tee mitään pahaa muille. Raskaana ja vetää tupakkaa kuin viimestä päivää.
Ei tollasilla pitäis lapsia olla.
Miks ihmeessä ei voinu normaalisti mennä ja sanoa ettei saa lyödä. Mun poika meni ihan lukkoon siitä huutamisesta eikä osannut sanoa, että oli vahinko. Joo ois kait mun pitänyt mennä sille mammalle jotain sanoa, mutta ei sille uskalla kun on aina niin pahalla tuulella.
Minä ymmärrän kyllä, että asiasta sanotaan, mutta tämä oli vahinko ja ei nyt huutaa tarvii toisten lapsille. Omilleen se karjuu joka päivä tossa pihassa ja ne ei koskaan tee mitään pahaa muille. Raskaana ja vetää tupakkaa kuin viimestä päivää.
Ei tollasilla pitäis lapsia olla.
Miks ihmeessä ei voinu normaalisti mennä ja sanoa ettei saa lyödä. Mun poika meni ihan lukkoon siitä huutamisesta eikä osannut sanoa, että oli vahinko. Joo ois kait mun pitänyt mennä sille mammalle jotain sanoa, mutta ei sille uskalla kun on aina niin pahalla tuulella.