naapuri paskaattaa koiransa takapihallaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sääli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sääli

Vieras
Asutaan siis rivarilla ja levitin pyykkiä telineeseen kun yhtäkkiä lemahti nokkaani paskan haju, huomasin että naapurin koira väänsi paskaa omalle takapihalleen.Viime viikolla kuulin kun naapuin mies avasi takapihan oven ja sanoi koiralle,meeppä pisulle...Harvoin mä olen nähnyt,että ne olis ulkoiluttamassa koiraa.

kyyläämässä milloin naapuri kulkee lenkillä milloin ei. Pitäisikö sun mennä töihin tai hankkia joku harratus tai noh, ala pitämään paskapäiväkirjaa koirasta ..

Mäkin päästän usein koirat vaan ovesta pihalle, enkä edes puhu mistään pisuista, vaan sanon niille reteesti, että "kuselle siitä sitten".

Paskoakin saavat ihan mihin sielu sietää.

Lenkillä olen toisen koiran kanssa käynyt viimeksi kolme vuotta sitten, toisen kanssa en koskaan.

Täällä on sentään se etu, että yhtään naapurikyylää ei ole haju-, eikä näköetäisyydellä.

Noh, jos kuitenkin olette jo useamman vuoden siinä asuneet ja kerran olet kuullut, että on käynyt pissalla ja kerran on tullut kakan hajua nenään, niin aika vähällä olet onneksi selvinnyt. Toivottavasti ei tullut traumoja.

Niin teen minäkin joskus, enkä häpeä sitä ollenkaan. Ovatpahan omalla pihalla, ei pitäis olla naapureilla sanomista. Ne on helppo kerätä pois, sitten kun aikaa on. Olen ajoittein yksin näiden lasten kanssa ja en millään voi jättää niitä tänne yksin ja lähteä koiran kanssa lenkille. Silloin tekevät omalle pihalle ja ne siivotaan myöhemmin.

Meidän koiru pääsi lenkille viimeks maanantai-iltana. Olen pitkittyneesti sairaana kun olen käyttänyt koiran uskollisesti lenkillä, satoi tai paistoi. Lääkäri passitti minut lepoon, ettei tule sydänlihaksen tulehdusta.

No enemmin kai mä annan koiran pissata pihalle, kuin vaikka jonkun toisen postilaatikolle. Ja kyllä se koira saattaa haluta kakata muulloinkin kuin silloin lenkkiaikaan, jolloin parasta vaan antaa koirulin mennä ulos, eikä pakottaa pidättelemään.

Käyt varmaan itsekin vessassa esim. ennen nukkumaanmenoa?

No enemmin kai mä annan koiran pissata pihalle, kuin vaikka jonkun toisen postilaatikolle. Ja kyllä se koira saattaa haluta kakata muulloinkin kuin silloin lenkkiaikaan, jolloin parasta vaan antaa koirulin mennä ulos, eikä pakottaa pidättelemään.

meillä ON koira eikä se pasko takapihalle,eikä toisten postillatikolle.Sitä lenkitetään kolmesti päivässä ja sontii tien penkalle,josta korjaan sen pois.Takapihalle vienti on omistajan laiskuutta eikä mitään muuta!

jäin ihmettelemään,että jos koiralla on kakkahätä,niin eikös se viedä silloin ihan kunnolla ulos kakkalenkille??

Mä olen syyllistynyt tähän :ashamed: Vanha koira joka ei jaksa pitkiä lenkkejä joten helppo vaan päästää pihalle. Varsinkin talvella 20 asteen pakkasessa... Asutaan siis rivarissa.

[QUOTE="nora";23912791]kyllä minä laittaisin valituksen taloyhtiöön jos RIVITALON takapihalle koira tarpeensa tekisi...siinähän on vain aita pihojen välissä..[/QUOTE]

Kirmaako ne kikkareet sieltä aidan yli pienillä vieterijaloilla loikkien naapurin puolelle, vai miten ne sitä naapurin elämää haittaa?

Yhteistyössä