Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vuh vuh...uuuuuuuuuuu....:Koita ap jaksaa,mikään ei ole niin raivostuttavaa kun kuunnella räkyttävää ja ulisevaa rakkia. Kerran yhdessä asunnossa ulisi koira koko vkolp,silloin taisin kuulla viimeisen kerran ulinaa joskus 04.30 kun imetin vauvaaniJa aamulla kun heräsimme,oli ulina ja räkytys jo käynnissä. Silloin en soittanut mihinkään,mutta olin valmis menemään omin käsin nirhaamaan sen koiran. Olen itse koiraihminen,mutta ei hermot kestä kuunnella koko vkolp yötä-päivää ulinaa.Alussa säälin koiraa,mutta sitten nousi viha omistajia kohtaan ja lopulta olin valmis ottamaan koiran hengiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vuh vuh...uuuuuuuuuuu....:Koita ap jaksaa,mikään ei ole niin raivostuttavaa kun kuunnella räkyttävää ja ulisevaa rakkia. Kerran yhdessä asunnossa ulisi koira koko vkolp,silloin taisin kuulla viimeisen kerran ulinaa joskus 04.30 kun imetin vauvaaniJa aamulla kun heräsimme,oli ulina ja räkytys jo käynnissä. Silloin en soittanut mihinkään,mutta olin valmis menemään omin käsin nirhaamaan sen koiran. Olen itse koiraihminen,mutta ei hermot kestä kuunnella koko vkolp yötä-päivää ulinaa.Alussa säälin koiraa,mutta sitten nousi viha omistajia kohtaan ja lopulta olin valmis ottamaan koiran hengiltä.
Taisi olla enemmän vikaa omistajissa kuin koirassa!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niinpä.. mäkin kyllä pidän koirista, mutta kun se raja jossain tulee vastaan..
Noh, eilen yöllä, joskus puolen yön aikaan asunnossa kävi poliisit ja huoltomies, olivat 5min.sisällä ja lähtivät pois ja jättivät koiran sinne ulvomaan. soitin vielä huoltomiehelle siitä parin tunnin päästä ja hän sanoi, että ovat käyneet ja että minun pitää toimittaa kirjallinen selvitys asiasta viikolla jolloin koiran omistajalle voidaan antaa asiasta huomautus. ja että huoltomies ei voi enempään. Soitin uudelleen eläinvalvojalle, jonka sain kiinni vasta pari tuntia sitten. hän sanoi, että asunnossa on poliisit käynyt ja että hän palaa asiaan arkena ja että poliisitkin tekevät eläinsuojelukäyntejä.
Eli, luulen että poliiseja kiinnosti vain se, ettei asunnossa ole isäntää poikittain, viisn koirasta ja sen ulvonnasta, joulurauhasta ja naapureista. Edelleen se koira vetää sooloa, olipa yöllä edes 10-15min taukoja.
Eiks joulu lopu tänään, toivon vain että naapuri palaa kotiinsa. Saako tuo edes tietää että siellä on poliisit käyny? jättääkö ne mitään lappuja tms.?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:luulen etten enää mitään ruusupaperillista lappua ala kirjoittaa vaan meen ovelle kun omistaja palaa kotiin. kumma miten yks koira voi hallita koko taloa näin.
Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:Mun on vaikea uskoa että eläinsuojeluvalvojat toimis niin ettei ota eläintä talteen asunnosta jossa ei ole omistajaa näkynyt päiväkausiin.
Jotenkin en nyt niele tätä asiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:Mun on vaikea uskoa että eläinsuojeluvalvojat toimis niin ettei ota eläintä talteen asunnosta jossa ei ole omistajaa näkynyt päiväkausiin.
Jotenkin en nyt niele tätä asiaa.