naapuri meni sitten joulunviettoon ja koira ulisee toista päivää yksin kotona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korvia särkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vuh vuh...uuuuuuuuuuu....:
Koita ap jaksaa,mikään ei ole niin raivostuttavaa kun kuunnella räkyttävää ja ulisevaa rakkia. Kerran yhdessä asunnossa ulisi koira koko vkolp,silloin taisin kuulla viimeisen kerran ulinaa joskus 04.30 kun imetin vauvaani :( Ja aamulla kun heräsimme,oli ulina ja räkytys jo käynnissä. Silloin en soittanut mihinkään,mutta olin valmis menemään omin käsin nirhaamaan sen koiran. Olen itse koiraihminen,mutta ei hermot kestä kuunnella koko vkolp yötä-päivää ulinaa.Alussa säälin koiraa,mutta sitten nousi viha omistajia kohtaan ja lopulta olin valmis ottamaan koiran hengiltä.

Taisi olla enemmän vikaa omistajissa kuin koirassa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vuh vuh...uuuuuuuuuuu....:
Koita ap jaksaa,mikään ei ole niin raivostuttavaa kun kuunnella räkyttävää ja ulisevaa rakkia. Kerran yhdessä asunnossa ulisi koira koko vkolp,silloin taisin kuulla viimeisen kerran ulinaa joskus 04.30 kun imetin vauvaani :( Ja aamulla kun heräsimme,oli ulina ja räkytys jo käynnissä. Silloin en soittanut mihinkään,mutta olin valmis menemään omin käsin nirhaamaan sen koiran. Olen itse koiraihminen,mutta ei hermot kestä kuunnella koko vkolp yötä-päivää ulinaa.Alussa säälin koiraa,mutta sitten nousi viha omistajia kohtaan ja lopulta olin valmis ottamaan koiran hengiltä.

Taisi olla enemmän vikaa omistajissa kuin koirassa!

niinpä.. mäkin kyllä pidän koirista, mutta kun se raja jossain tulee vastaan..
Noh, eilen yöllä, joskus puolen yön aikaan asunnossa kävi poliisit ja huoltomies, olivat 5min.sisällä ja lähtivät pois ja jättivät koiran sinne ulvomaan. soitin vielä huoltomiehelle siitä parin tunnin päästä ja hän sanoi, että ovat käyneet ja että minun pitää toimittaa kirjallinen selvitys asiasta viikolla jolloin koiran omistajalle voidaan antaa asiasta huomautus. ja että huoltomies ei voi enempään. Soitin uudelleen eläinvalvojalle, jonka sain kiinni vasta pari tuntia sitten. hän sanoi, että asunnossa on poliisit käynyt ja että hän palaa asiaan arkena ja että poliisitkin tekevät eläinsuojelukäyntejä.
Eli, luulen että poliiseja kiinnosti vain se, ettei asunnossa ole isäntää poikittain, viisn koirasta ja sen ulvonnasta, joulurauhasta ja naapureista. Edelleen se koira vetää sooloa, olipa yöllä edes 10-15min taukoja.
Eiks joulu lopu tänään, toivon vain että naapuri palaa kotiinsa. Saako tuo edes tietää että siellä on poliisit käyny? jättääkö ne mitään lappuja tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niinpä.. mäkin kyllä pidän koirista, mutta kun se raja jossain tulee vastaan..
Noh, eilen yöllä, joskus puolen yön aikaan asunnossa kävi poliisit ja huoltomies, olivat 5min.sisällä ja lähtivät pois ja jättivät koiran sinne ulvomaan. soitin vielä huoltomiehelle siitä parin tunnin päästä ja hän sanoi, että ovat käyneet ja että minun pitää toimittaa kirjallinen selvitys asiasta viikolla jolloin koiran omistajalle voidaan antaa asiasta huomautus. ja että huoltomies ei voi enempään. Soitin uudelleen eläinvalvojalle, jonka sain kiinni vasta pari tuntia sitten. hän sanoi, että asunnossa on poliisit käynyt ja että hän palaa asiaan arkena ja että poliisitkin tekevät eläinsuojelukäyntejä.
Eli, luulen että poliiseja kiinnosti vain se, ettei asunnossa ole isäntää poikittain, viisn koirasta ja sen ulvonnasta, joulurauhasta ja naapureista. Edelleen se koira vetää sooloa, olipa yöllä edes 10-15min taukoja.
Eiks joulu lopu tänään, toivon vain että naapuri palaa kotiinsa. Saako tuo edes tietää että siellä on poliisit käyny? jättääkö ne mitään lappuja tms.?

:o Voi jumalauta mitä touhua!!! Koirahan voi kuolla sinne jos sitä naapuria ei näy! Käy sanomassa sille kusipäälle kun tulee kotiin! Toivottavasti koira otetaan tuollaiselta pois!!!

Onkohan silla koiralla edes ruokaa ja vettä siellä? :( Ja mihin tekee tarpeensa? Rupeaa kohta koko talo käryämään, jos monen päivän paskat on eteisen lattialla ja epäinhimillistä se on koiralle, että pitää "pesäänsä" kusta ja paskoa! :( |O

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
luulen etten enää mitään ruusupaperillista lappua ala kirjoittaa vaan meen ovelle kun omistaja palaa kotiin. kumma miten yks koira voi hallita koko taloa näin.

Parempi tietysti noin!
Ilmoittele mitä sanoo.

No toivottavasti koira on paskonut ja kussut pitkin asuntoa,repinyt kaikki huonekalut ja tavarat..jos se yhtään hetkauttaisi omistajia. Tossa vaiheessa ei ole mitään merkitystä onko omistajalle puhdas asunto vastassa,vaan se että koira on tylsistynyt ja ulissut koko ajan kun omistaja on poissa kotoa,häirinnyt naapureiden elämää ja kärsinyt yksinäisyydestä.Eihän omistajakaan ajatellut koiraa jättäessä sen yksin, ei koiran tarvitse ajatella myöskään omistajaansa...toivon ap:n kärsimyksen vuoksi kämpän täydellistä tuhoa!!!!tiedän mitä on kuunnella monta vuorokautta ulinaa ja räkytystä. Joko koira on hiljentynyt?

Mun on vaikea uskoa että eläinsuojeluvalvojat toimis niin ettei ota eläintä talteen asunnosta jossa ei ole omistajaa näkynyt päiväkausiin.
Jotenkin en nyt niele tätä asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:
Mun on vaikea uskoa että eläinsuojeluvalvojat toimis niin ettei ota eläintä talteen asunnosta jossa ei ole omistajaa näkynyt päiväkausiin.

no anna mulle sitten taho johon voi valittaa valvojien toiminnasta. Luuletko että huvikseen kärsitään täällä ulinasta!! Mä tuun huomenna tekemään kaikkeni, tässä ei enää mikään varoitus riitä. Itseasiassa sun ei tarvii niellä mitään.. voi jestas.

Alkuperäinen kirjoittaja himokas joulumuari:

Juu en mäkään. AP:ta jos on uskominen niin koira ulissut 72 tuntia yhteen menoon. En usko.

kyse ei olekkaan teidän uskosta. koira voi ulista vaikka viikon jos se jjoutuu lauman johtajasta (isännästä) eroon eikä ole tottunut olemaan yksin. todennäköisesti poliisit on katsoneet että on vettä ja ruoka, ettei ole akuuttia hätää ja näin ollen voi odotella huomiseen kun eläintenvalvoja käy paikalla. näin luulisin.

ISÄNTÄ tuli kotiin joku parisen tuntia sitten. annoin tulla kaikkeni ja toinenkin naapuri tuli anattamaan.. mies ei kuunnellu vaan laittoi oven kiinni ja sanoi ettei koira ole yksin ollut ja kiisti kaiken. kerroin että poliisit kävivät, hän sanoi olleensa tietoinen asiasta.. eikä kyllä todellakaan ollut aikaisemmin kotona kun ei ollut autookaan. Mies oli raivoissaan (kai kämppäsä oli ku sikolätti) meille muille naapureille kun urkitaan ja puututaan hänen elämäänsä. Totuus sattuu. no nyt on ainenkin hiljasta!!!! mikä ihanuus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voi luoja! tätä oonkin oottanu. kiitos kaikille jotka ymmärti ja auttoi!!!

Joo,sama se oli meilläkin että kaikki kiistettiin ettei koira ole ollut yksin kotona..tee valitus siitä koirasta!ulisi se meilläkin naapurissa sen 3vrk,että uskon että ap on tosissaan. No nyt onneksi kaikki on taas hyvin :) ja IHANA HILJAISUUS VALLITSEE!!!

siis eilen tuo eläinsuojelija kävi toistamiseen naapurissa. oli n.tunnin ja meni pois.. no tänään taas se koira ulvonut jo 6 tuntia. eikö tässä oikeasti voi mitään muuta tehä?? keräsin jo nimiä ja vein asuntotoimistoon lapun.. jospa se jotain auttais. kummaa toimintaa tuo valvojaltakin ku ei ulinaa saada loppumaan!