V
vieras
Vieras
Olenko nyt ymmärtänyt oikein että kun sinne on menossa esim. kolmeksi vuorokaudeksi, niin pitää etukäteen maksaa? Eikös hotelleissakin makseta vasta lähtiessä?
Mitä muuten olette tykänneet? Onko hyvä paikka pariskunnan viettää aikaa?
Mitä muuten olette tykänneet? Onko hyvä paikka pariskunnan viettää aikaa?