Millaiset puutarhakalusteet NYT ostaisit? (kesämökille)?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

ghyt

Vieras
Meillä mökki, jonne rakennettiin viime kesänä "patio-terassi", nyt sinne pitäisi löytää jotain puutarhakaluisteita.

-Muoviset on yleensä rumia, näistä "uusista" polyrottinkisista en oikein tiedä, musta nekin on aika rumia, mutta toisaalta sellainen sohvasysteemi olis aika ihana. (esim. sohva ja pöytä ja tuolit). Onko kenelläkään kokemusta, miten kestävät suomen kesiä ja talvia?

- puiset on ihan kivoja, mutta vaativat nekin tietysti huoltoa vähintään vuosittain.

- sitten on näitä "metallisia", sellaiset on kotona parvekkeelle.

Mitä teillä on ja mitä niistä olette mieltä ja mitä nyt hankkisitte?

Nämä puutarhakalusteet ovat siis tulossa ulos, ilman kattoa/katosta. Talveksi mahdollista siirtää kylmään autotalliin.

Toiset kalusteet tarvitsisimme myös, ne tulisivat täysin katetulle parvekkeelle, mutta paikka on kesät talvet kuitenkin ulkosalla, joten säät vaihtuvat, mutteivat kalusteet kastu.

Hintatasoa en ole enempää miettinyt, tietty halpa ja hyvä mutta eihän ne oikein aina yhteen sovi... Kuitenkin kyse isosta lapsiperheestä...

KIITOS ETUKÄTEEN!
 
[QUOTE="Vieras";28219427]Tukkipuun puolikkaista tehdyt.[/QUOTE]

Joo-o, on kyllä hauskat.

Meillä on yksi tuollainen puolikas kotona, ei ihan pihalla mutta grillauspaikan vieressä. Noissa ehkä ongelma siinä (meille) että helposti kestää kauan ennekuin sateen jälkeen kuivuvat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28219435:
Polyrottinkia. Ovat kestäneet komiasti Lapin olosuhteet jo usiamman vuojen.
Mukavat istua, näyttää melkein rottingilta ja helppohoitoiset.

Näitä mies koittaa mulle mainostaa ja onhan ne monet aika hienoja....ehkä niihin sitten päädytään...
 
Ostaisin ehdottomasti huoltovapaat kalusteet.

Harkinnassa on joko sellaiset korkeaselkänojalliset säädettävät tuolit, jotka menevät myös kasaan, materiaali on jotain muovityyppistä. Toisena vaihtoehtoa on pinottavat puujälitelmätuolit. Pöytä saisi mieluusti olla jatkettava, mutta näissä uusissa huoltovapaissa materiaaleissa en ole jatkettaviin törmännyt, joten jatkettavuudesta voin tinkiä.
 
Meillä oli kans polyrottinkiset useamman vuoden, jonka jälkeen annoin äidilleni, jolla ne on nyt kans olleet monta vuotta. Edelleen samannäköiset kuin uutena.

Meille joudun nyt ostaa uudet ja vinkkaan, että puisia meille EI tule enää koskaan.
 

Yhteistyössä