Naantalin kylpylässä olleet!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olenko nyt ymmärtänyt oikein että kun sinne on menossa esim. kolmeksi vuorokaudeksi, niin pitää etukäteen maksaa? Eikös hotelleissakin makseta vasta lähtiessä?

Mitä muuten olette tykänneet? Onko hyvä paikka pariskunnan viettää aikaa?
 
Aika monessa paikassa näytetään luottokorttia/pankkikorttia jo tullessa ja varsinainen maksutapahtuma on sitten vasta lähteissä. Naantalin käytäntöä en muista.

Mukava paikka.
 
Käytiin siellä vastikään ja maksettiin vasta lähtiessä,ihan kiva paikka viettää vaikka romanttinen vkl vaikka me oltiinkin perheen voimin.Allasosasto oli ihan jees ja muutenkin ihan tasokas paikka,ja iltaisin voi kävellä katselemaan kaunista Naantalin kaupunkia =)
 

Yhteistyössä