naamakirja sitä ja naamakirja tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
arvasin että kohta saa vääntää rautalangasta. lukekaa se alotus uudestaan ja unohtakaa muu minun teksti :laugh:
jos ei asia avaudu niin unohtakaa kokonaan :wave:

Puhutaanhan täällä muutenkin samoista asioista :
Paskavaippa sitä, paskavaippa tätä jne...

Itse en ymmärrä näitä sosiaalisia ongelmia fb:ssä? Jokainen tekee omat henk.kohtaiset säännöt joilla toimii siellä esim. kenet haluaa kaveriksi, mitä kirjoittaa, kuinka paljon sitä käyttää jne.

Mutta tää on ihan paras valitus: kun kaikki jo tietää sit mun asiat. WTF!!! :D Itsehän ne asias oot sinne kirjoittanu. Kuulin erään jopa kommentoivan et "juma, mikä juorulähde, päivitin statukseni ja nyt kaikki tietää" :D.

Eräs ystäväni soitti n. 17 tuntia sen jälkeen kun oli julkaisut uutisen fb:ssä ja onnellisena ja ylpeenä aloitti kertomaan et hän on menny kihloihin ja vastasin et huomasin, niin loukkaantui "kun ei saanut itse kertoa"??!!

Joillekin fb toimii, toisille ei, mut ehkä on turha tuomita ihmisiä sen perusteella kuuluuko sinne vai ei.

Minua ei naamkakirja komenna, eikä edes kovasti koukuta. Se on kanava pitää yhteyttä ystäviini.
Koukuttavampi ja turhempi on varmaankin tämä palsta, jossa valtaosin tuntemattomienkin kanssa löpisen niitä näitä. Naamakirjassa tiedän kelle kirjoitan. =)

Akat höpisee joutavia ja arpoo pitkään kenet huolii kaveriksi ja kenet ei! Mä en juurikaan puhu siellä kenellekään mitään ja melkein jokainen on kaveriksi päässyt, joka on uskaltautunut pyytämään.

Mut farmvillen sadonkorjuuaika - se on yritettävä muistaa tarkasti! :attn: Muuten on elämä pilalla! :attn: :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mitään en tunnusta mutta koitan tässä miettiä että mitä juttua seuraavaks alkais "arvostelemaan" B)

Ihmeellisiä ongelmia joillakin! :headwall:

Suosittelen
http://www.facebook.com/group.php?gid=27106180161

Maailma olisi paljon parempi paikka, jos ei tarvitsisi koskaan arvostella ketään eikä mitään eikä olla arvostelun kohteena. Sekään ei vaan toimisi... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Akat höpisee joutavia ja arpoo pitkään kenet huolii kaveriksi ja kenet ei! Mä en juurikaan puhu siellä kenellekään mitään ja melkein jokainen on kaveriksi päässyt, joka on uskaltautunut pyytämään.

Mut farmvillen sadonkorjuuaika - se on yritettävä muistaa tarkasti! :attn: Muuten on elämä pilalla! :attn: :attn:

Juuri näin!

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä en kirjoita sinne enää mitään. :o Mua on alkanut ärsyttämään, kun mitä vaan kertoo jollekin kaverille, niin vastaus on: "tiedän, mä näin FB:sta". |O

Ja mulla taas on niitä kavereita, joilta kuulumisia kysyttäessä tulee: "kerroin jo naamakirjassa, etsä käy siellä koskaan?" Tai "Laitoin vauvan kuvan naamakirjaan, etkö sä ole käynyt kattoon??"

Kun en tosiaan jaksa käydä siellä edes viikottain kattelemassa ihmisten statuspäivityksiä. Tai laittamassa omiani.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
No höh... Musta se on aika hauska... Oon jutellut semmosten ihmisten kanssa, joita en ole nähnyt moneen vuoteen.

samoin, mä olen jutellut ala-aste aikaisen koulukaverin kanssa plus pitänyt yhteyttä nyt sellaisiin kavereihin joille on tullut harvemmin soiteltua viime vuosina :)

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
No höh... Musta se on aika hauska... Oon jutellut semmosten ihmisten kanssa, joita en ole nähnyt moneen vuoteen.

samoin, mä olen jutellut ala-aste aikaisen koulukaverin kanssa plus pitänyt yhteyttä nyt sellaisiin kavereihin joille on tullut harvemmin soiteltua viime vuosina :)

Mä oon keräillyt serkkuja kaveriksi. Niitä kun ei oikeen tuu nähtyä sillätavalla, mutta kiva kumminkin kuulla, mitä kuuluu ja miltä ne näyttää. Osa mun serkuista on mua paljon vanhempiakin, joten ei silleen oo tullut koskaan tavallaan tutustuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:

Mä oon keräillyt serkkuja kaveriksi. Niitä kun ei oikeen tuu nähtyä sillätavalla, mutta kiva kumminkin kuulla, mitä kuuluu ja miltä ne näyttää. Osa mun serkuista on mua paljon vanhempiakin, joten ei silleen oo tullut koskaan tavallaan tutustuttua.

no sinähän sen sanoit

=)
täytyykin vilkuilla jos löytäisi useammankin serkun kuin yhden joka mulla on jo kaverina...
Me taas ollaan hyvinkin samanikäisiä, ja oltiin tosi paljon tekemisissä lapsena ja vielä teini-iässäkin, mutta jotenkin se yhteydenpito vaan on harventunut vanhemmiten, olisi kiva vaihtaa välillä kuulumisia.

Musta kans Naama on ihan metka paikka. Oikein hyvä verkostoitumisen ja yhteydenpidon väline. Ei siellä ole pakko hyväksyä/kutsua kaveriksi sellaisia, joista ei tykkää tai jotka toimii toisin kuin itse hyväksi näkee. Ja kenenkään ei oo pakko kertoa siellä elämästään yhtään mitään, joten jos joku tietää asioista liikaa, voi käydä kurkkaamassa peiliin: kukahan ne sinne livautti?!

Yhteistyössä