Foliopallojen hinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko kukaan jo ostanut torilta, vieläkö hinnat on tuplat tai triplat kauppaan verrattuna? Onhan siinä oma hohtonsa käydä pallomyyjältä ostamassa mutta kun kaupassa maksaa vain 5-10€.

Mun mielestä vappunna jos pallot ostaa ni ostan siltä torimyyjältä. Näin silloin kun mä olin lapsi ja näin oli monesti myös kun tyttö oli pieni. Kait sitä pienyrittäjää voi sillon vähän tukea. Mut ne on täältä kyllä jo aika kadonneita ja kaupoissa vaan enään. Joskus torimyyjillä olikymmeniä palloi siinä rykelmässä mistä piti kiinni ja niistä sai valita. Tyttö ei enään osta palloi mut kyl mä voisin sen pallon ostaa se on kahentuopin hinta

Mun mielestä vappunna jos pallot ostaa ni ostan siltä torimyyjältä. Näin silloin kun mä olin lapsi ja näin oli monesti myös kun tyttö oli pieni. Kait sitä pienyrittäjää voi sillon vähän tukea. Mut ne on täältä kyllä jo aika kadonneita ja kaupoissa vaan enään. Joskus torimyyjillä olikymmeniä palloi siinä rykelmässä mistä piti kiinni ja niistä sai valita. Tyttö ei enään osta palloi mut kyl mä voisin sen pallon ostaa se on kahentuopin hinta
Et taida Hesoissa asua? Viimeisen kerran kun ostin torimyyjältä niin maksoi jo 20-30e ja tästä on yli 10 vuotta aikaa...

Yhteistyössä