Nää on taas näitä, mutta hyvästi rahat, pistän palamaan :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Porilainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Porilainen"

Vieras
Mun piti säästää rahaa, mut eipä onnistukaan.

Hammaslääkäriaika on parin viikon päästä ja se tietää myös lisäkäyntejä (eli suuria laskuja, mutta pakko mennä ,jos haluaa saada kuntoon tän pahan tilanteen suussa).

Plus näkö alkaa huonontua, pitää mennä näöntarkastukseen; no se ei taida maksaa paljon mitään, mutta ne lasit sitten joo !

Autoon pitäisi vaihtaa hihna. Jes. Lisää rahaa!

Koiralle pitäisi ostaa kalliita lääkkeitä, itselleni ehkäisypillereitä..

Onko muilla kausia, milloin sitä rahaa tuntuu vaan menevän joka puolelle ? (Ja ylimäärästä ei ole :( )

Ahistaa!

T. Köyhä

Joo.
Munkin pitäis mennä hammaslääkäriin (terveyskeskukseen vuoden jono, joten täytyy yksityiselle mennä ennenku koko kalusto pilalla...), siskolla on ensi kuussa häät (ja minä hölmö suostuin humalassa kaasoksi!), uusi istuin autoon lapselle, polkupyöräkin olis mukava menopeli omistaa kun autoa ei oo.. huoh.

Mä oon tylsä, mutta mä en usko, että sä oot ns. köyhä.

Oikea köyhä ei osta itse itselleen silmälaseja.
Tai ehkä pidä edes koiraa.
Ja jos yksityisesti käyt hammaslääkärillä (joissain kunnalliseen hoitoon kuukausien jonot),
niin se vasta maksaakin.

Uusin itse vastikään silmälasit; 600€ (linssit maksoi 400€, ei varastovahvuuksia)
Hammaslääkäri pinnoitti hampaan viime kuussa; 140€.
Ei kiva ei, mutta ihan pakko oli :/

Sain ajan ihan tuohon terveysaseman yhteydessä olevaan kunnalliseen hampilääkäriin . Minulla on reikiä ja yks hammas lohjennut aika pahasti niin sain erään peruutusajan jo onneksi näin pian ! Muuten on kuulemma 3-6kk jonot, mutta ilmeisesti piti tätä tilannetta suht kiireellisenä.

Ja laseista, ostan varmaan halvimmat... tai en tiiä, en uskalla vielä edes ajatella !!!

Yhteistyössä