N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Jenni84: olen vm -85. syön teroja epäsäännölliseen pitkään kiertoon.. joka mun kohdalla johtuu monirakkulaisista munasarjoista.. mulla oli tossa alkuvuodesta TOSI pitkä kierto ja sillon menkat käynnistettiin primoluteilla.. sillon meni 3 päivää viimisen primon jälk ja menkat alko! ja nyt tosiaa oon vikan teron ottanu 1.4.. HOH HOH. Mulla on ennenkin näkyny mammaksin testissä hailakka viiva enkä ollut raskaana joten epäilen vahvasti sitä vaihtoehtoa... Nyt on kyllä alavatsassa sellanen olo et jospa ne menkat alkaisi..

Mmiilia:paljon onnea!!!! :flower: :)
 
Mäkin voisin liittyä joukkoon :) Meillä tyttö 10kk ja vauvakuume on ihan hirmuinen!!
Mä siis 21v, syksyllä 22v. Tätä neitosta yritettiin 1.5 vuotta ja viimeset puoli vuotta käytiin Väestöliiton Klinikalla. Saa siis nähdä tuleeko pikkukakkonen ihan luomusti vai ei. Mitään ehkäisyä ei käytetä mutta imetän vielä joten en varmaan ihan lähiaikoina ole raskaaksi tulossa.. Tai eihän sitä koskaan tiedä :whistle:
 
Moikka,

ja paljon onnea mmilia plussasta!!! ihanaa että tärppäsi kävisipä meillä muillakin noin :heart:

Palailtiin pitkältä (ja rankalta) pääsiäislomalta sukulaisten luota. Ihanaa olla kotona. Kuukautiset ei ole vieläkään alkanut, eikä mulla ole mitään merkkejä. Mutta raskaustestin olen tehnyt viime to ja sitä ennen viikko sitten pe eli 30.3 ja 5.4 molemmat negat. jälkimmäinen aamuvirtsasta.

Tuntemuksia ei ole minkäänlaisia. Pelkään, että ne kuukautiset ei ala ja mussa on joku vialla. Vaikka on helpottavaa kuulla, että täällä on noin monia muitakin, joilla piitkä ja epäsäännöllinen kierto. Noin 2,5 vuotta sitten lopetin pillerit ja kuukatiset ovat tuleet epäsäännöllisen säännöllsesti. yleensä kierto n 28-34 pv, mutta tähän aikaan mahtuu muutamia 47 pv:n kiertoja ja kaikkea siltä väliltä. Vaikea laskea mitään, ja ihmetyttää ovuloinko ollenkaan. täytynee käydä lääkärissä, jos ne kuukautiset ei tälläviikolla ala.

Plussaonnea Alabamalle :wave: ja kaikille muille, erityisesti tän viikon jännääjille.
 
alabama
Kone ei mullakaan meinaa toimia tai sit kaksplus..saman jutun oon jo kaks kertaa kirjottanu.. :kieh:

Onnea mmiilia,ihanaa.. :heart:
Nyt sain sytykkeen siitä että ehkä mullakin ois jotain ylimäärästä kantolastia.. :whistle:
Rukoillaan että vauva jaksaa pysyä sen 9kk kohdussa ja jopa terveenä. :flower:
 
Oho.. meni päällekkäin.. no voihan hitsi!!!!!!!!!!! sä alabama olisit jo sen plussan ansainnut! mut toiset saa sen vasta tosi myöhäsessä vaiheessa.. joku oli plussan saanu testiin vasta ku oli ollut jo rv8.

:hug:
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 14:17 Ines kirjoitti:
Oho.. meni päällekkäin.. no voihan hitsi!!!!!!!!!!! sä alabama olisit jo sen plussan ansainnut! mut toiset saa sen vasta tosi myöhäsessä vaiheessa.. joku oli plussan saanu testiin vasta ku oli ollut jo rv8.

:hug:
Niin sitä tässä mietinkin että jos näkyypi vasta ensi kuulla vaikka. :ashamed:
Vähän masis-olo mutta elämä jatkuu ja mies pitää pystyssä. :)
 
alabama :hug: :hug: niin kauan kun ei oo tätiä on toivoa

mmiilia, millä fiiliksillä? =)

Miten muut, mulla taas töissä pyyhkiessä tuli samalla tavalla vaaleanpunaista paperiin ku eilen....en tie mistä sit johtuu, raportoinpa vaan teillekin :LOL:
 
:hug: Alabamalle. Toivotaan, että se plussa sieltä vielä pärähtää. Niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy.

Mulla vähän samat tunnelmat. Negaa oon testannut kaksi kertaa, ja menkkoja ei näy, ei kuulu. Ja kp on jo yli 40. ihmetyttää. Jotenkin en usko siihen, että mä plussaisin enää, koska yhden kerran elämässäni tein plussan heti 2 pv menkkojen pois jäännin jälkeen ja se oli oikein vahva ja selkeä. Meni sitten kesken. Sittemmin ei oo haamuilut eikä plussaillut ikinä.

Mulla oireina lähinnä oudot himot kaikkeen, itkuherkkyys, runsas valkouoto nännit arat.
 
kuupää
Huoh... :attn:

Semmosta se...odottelua odottelua..

Mä ajattelin viikon lopulla testata jos on aihetta. Toivottavasti viikko menee nopeaan. Ainaki luulis menevän, hommia ei oo ainakaan liian vähän...että vähän vähemmänkin sais olla, mutta kun nuo puitten laitot vie niin paljon aikaa (ja energiaa). :attn:
 
alabama
Mä päätin että odottelen,sillä nyt rupeaa oleen aikamoisia merkkejä mutta se nega sotkee kuviot. \|O

Juup,koitan olla miettimättä asiaa ja jatkaa elämää.Jos menkkoja ei kuulu ja rupeaa aamupahoinvoinnit vaivaamaan niin testailen. :D
 
Alabama :hug: negasta, mutta ihan hyvin voi tulla myöhäinenkin plussa :heart:

Mulla ei oo kauheen paljoa oireita ainakaan vielä.. Lievää pahoinvointia, tisut arat, masua nippailee. Eipä paljon muuta vielä, ja välillä pelottaakin et onkohan tuolla edes ketään :snotty: Menis nyt aika nopeeta ja alkais jo näkyä massu niin olis jotain mistä kunnolla tietäis..

MUTTA plussaonnea kaikille!! :heart: :flower:
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 11:24 mmiilia kirjoitti:
Alabama :hug: negasta, mutta ihan hyvin voi tulla myöhäinenkin plussa :heart:

Mulla ei oo kauheen paljoa oireita ainakaan vielä.. Lievää pahoinvointia, tisut arat, masua nippailee. Eipä paljon muuta vielä, ja välillä pelottaakin et onkohan tuolla edes ketään :snotty: Menis nyt aika nopeeta ja alkais jo näkyä massu niin olis jotain mistä kunnolla tietäis..

MUTTA plussaonnea kaikille!! :heart: :flower:
Mä oon jotenkin kauheen onnellinen sun puolesta mutta silti kateellinenkin. :ashamed:

Tällä kertaa niin aidosti tunsin jo merkkejä ja kun menkatkin pois jäivät niin..Aivan mieletön pettymys verrattuna viime kiertoihin.Mutta eipä ole menkatkaan siis alkaneet,toivo elää.
 
Keskiviikko 11.4.2007

Nirno................kp 21/30 .......................yk3......................1.lapsi
Jenni84.............kp 24/?..........................yk 1.....................1.lapsi
Äippä84............kp 27/28-30...................yk2.....................3.lapsi
Kuupää.............kp 31/32-?....................yk6......................1.lapsi
MiiaMaria...........kp33/35-45..................yk1......................1.lapsi
Saitu.................kp 33/28-30.................yk2......................1.lapsi
Ines..................kp 34/?........................yk3......................1.lapsi
Alabama...........kp 37/31-33.................yk10.......................1.lapsi
Nibbler..............kp 40/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 44/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 43/31-36.................yk5.......................1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia



Päivittelin, Jos joku on jo plussannut, tai en ole huomannut kierron vaihtuneen, niin päivitellään uudelleen.
 
mulla on vauvakuume, mutta ei vielä yritetä kun mies ei ihan vielä halua... mutta oon 21 v ja ainakin ikäni puolesta tässä pinkassa... onks sellasta pinkka jossa kumppanilla ei kuumetta mutta naisella kyllä... =)
 
Moi! =)

On tää kuumeilu sitte hermostuttavaa... :headwall:
Hoh hoh.. Tarttis nauttia tästäkin vaiheesta eikä vaan hermoilla koko ajan.. Muttaku ärsyttää!!!!!! Mä aattelin et saisin jo popsia niitä clomeja ja odotella ovista..... Mutta ei! Mä se oottelen edelleen niitä menkkoja.. Tänään soitin sitte lääkärille ja se käski syödä toiset 10 päivää teroja.. tuplana.. Joten ehkä ne menkat alkaa sitte joskus 2 viikon päästä..

Noin, kyllä helpotti ku sai purkaa... :whistle:

Koitetaan jaksaa! =)
 
Tulin nyt tännekkin vielä ilmottaan, et meille perjantai 13. päivä todellakin oli huonon onnen päivä. Keskenmeno (luultavasti) alkoi aamulla vuodolla ja sen jälkeen tuli alaselän ja mahan kivut.. :'( Omien päätelmien mukaan tää on keskenmeno kun ei tää ainakaan mitään normaalia oo. On kyllä nyt niin tyhjä olo.. Vaikka tätä pelkäsikin koko ajan, niin ei ihan tosissaan osannut aatella et omalle kohdalle osuis.. Näin vaan nyt sitten meni :'(
 
Hempukka87
Pääsiskö tämä tyttö listoille?Olen 20v, mieheni 25v, nyt puolivuotta olemme lasta toivoneet, vaan eipä ole onnistunut. Nyt kp 25/30 ja toivossa eletään et ovis olis tuottanut tulosta. Alkaa pikkuhiljaa jännittämään kun nuo kriittiset päivät kohta käsillä... :/
 

Yhteistyössä