N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 11:53 mmiilia kirjoitti:
Niin.. samaa pelkään käyneen itellekkin.. et jännityksestä jääneet pois :\| Mutta, siltikin, pidetään peukut pystyssä ja toivotaan parasta meille kaikille =)
Katoinpa muuten sun profiilin..Aika lailla samassa elämäntilanteessa ilmeisesti ollaan..Tai niin no,meillä enemmän yrityskiertoja takana mutta ikä ja muut näytti passaavan. :whistle:
 
Joo mäkin oon huomannut, että ainakin ikä ja toi uskossa oleminen on meillä molemmilla sama. Ootkos sä myös kasvissyöjä? Mä oon ollut pian puolitoista vuotta. Jos tässä raskaudun, niin täytyy entistä enemmän kiinnittää huomiota et varmasti saa kaikki tarvittavat ravintoaineet. (ihan näin by the way)

=)
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 12:09 mmiilia kirjoitti:
Joo mäkin oon huomannut, että ainakin ikä ja toi uskossa oleminen on meillä molemmilla sama. Ootkos sä myös kasvissyöjä? Mä oon ollut pian puolitoista vuotta. Jos tässä raskaudun, niin täytyy entistä enemmän kiinnittää huomiota et varmasti saa kaikki tarvittavat ravintoaineet. (ihan näin by the way)

=)
En ole kasvissyöjä.
Tai siis kyllä kasviksia syön mutta myös lihaa.. :D
 
Huih. Varmasti jännittää. Jos sitten maanantaina saisit sen testinkin haettua :) Mä tässä odotan että päästäis käymään kaupungilla vähän testikaupoilla :whistle: Mutta kuulemma "tässä pian" voitais käydä. Plääh ja mä en jaksais odottaa! Vaikka enhän mä tiedä koska mä sen testin sit uskallan tehdä, mutta kunhan sen nyt sais eka käteen, niin..

Puhallan sullekkin oikeen paljon plussatuulia!! Oisit kyllä sen ansainnu, kun noin kauan yritystäkin kuitenkin on.

Ja tietty kaikille muillekkin plussatuulia!!
 
Oi,oi...täälä mäkin oon aivan täpinöissäni.
mmiilia :wave:
alabama :wave:

Kuinkas testailut mmiilia hankkii tänään, mites alabama?
Tulee aivan omat testailut mieleen, on se niin...mieletöntä, vaikka yhtäkää plussaa en ookaan elämässäni nähny mut...nii..no.. :\|

Pääsiäisplussia kehiin :flower: :flower:
 
Kiitos Jenni84 mukana jännäilystä :) Toivottavasti näet plussan mahdollisimman pian testissä!

Niin, aion käydä päivystävässä apteekissa. Sieltä sit joku testi.. mut MIKÄ?? Suositelkaa jotakin suht halpaa, mutta herkkää ja selvää testiä?
 
mmiilia, kiva jännätä jonku kans ku ite ei oo mitää jännättävää :x

Ootas, mä kattelen sulle yhen hyvän sivun, jossa on testivertailuja.

Pitää vissiin mennä tutkimaan et minkä ikäinen sä olitkaa ja mitä esittyllä kerroit ku enhä mä enää muista :p
 
Kiitos paljon Jenni84 vaivannäöstä :)

Käväistiin tossa sit siellä kaupungilla ja kouraan tarttui Apteekin oma -testi. Eipä siellä sen lisäksi ollut, kuin niitä kalliita. Kait toi on ihan hyvä testi sit :)

Nyt sit vaan kun uskaltais viel testatakkin! Oikeesti pelottaa niin kovaa :eek: emmä tiä uskallanko vielä tänään. Saa nähdä!
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 13:28 Jenni84 kirjoitti:
alabama :wave:

Kuinkas testailut mmiilia hankkii tänään, mites alabama?
Tulee aivan omat testailut mieleen, on se niin...mieletöntä, vaikka yhtäkää plussaa en ookaan elämässäni nähny mut...nii..no.. :\|

Pääsiäisplussia kehiin :flower: :flower:
Kiitos.. :heart:
Ei ole testiä kaapissa mutta huomenna tai tiistaina saatan ostaa apteekista,mutta nyt koitan olla testaamatta liian aikaisin..
 
Piti vielä sitä sanoa tosta, kun haettiin se testi, niin kyllä oli apoteekin tätönen niin närkästyneen ja kiinnostuneen olonen ja näköinen! Kyllä vähän rupesi vihastuttamaan.. Kun lähettiin siitä testihyllyltä, tämä täti kattoi ekaksi mun kädessä olevaa testiä, sitten mua kasvoihin ja samantien miestä! Eikä kyllä ollut yhtään kohtelias meille. Varmaan kattoi että "taas jotku kakarat tullu vahingossa raskaaksi" tai vastaavaa. Ärsyttää tollaset reaktiot, sen takia kun nuoria ollaan. Mutta en ainakaan näyttäny yhtään häpeileväni tai vastaavaa vaan menin iloisin mieli kassalle maksamaan. Yleensäkkin kokemuksena näistä apteekin myyjistä, niin nuoret työntekijät siellä on ollut aina asiallisia ja mukavia, kun taas nää vähä vanhemmat ja kärttyisemmät... :eek:

Nooh, oli pakko tulla tästä vähä avautuun..

Huomenaamulla sit testaan.
 
alabama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.04.2007 klo 21:52 mmiilia kirjoitti:
Piti vielä sitä sanoa tosta, kun haettiin se testi, niin kyllä oli apoteekin tätönen niin närkästyneen ja kiinnostuneen olonen ja näköinen! Kyllä vähän rupesi vihastuttamaan.. Kun lähettiin siitä testihyllyltä, tämä täti kattoi ekaksi mun kädessä olevaa testiä, sitten mua kasvoihin ja samantien miestä! Eikä kyllä ollut yhtään kohtelias meille. Varmaan kattoi että "taas jotku kakarat tullu vahingossa raskaaksi" tai vastaavaa. Ärsyttää tollaset reaktiot, sen takia kun nuoria ollaan. Mutta en ainakaan näyttäny yhtään häpeileväni tai vastaavaa vaan menin iloisin mieli kassalle maksamaan. Yleensäkkin kokemuksena näistä apteekin myyjistä, niin nuoret työntekijät siellä on ollut aina asiallisia ja mukavia, kun taas nää vähä vanhemmat ja kärttyisemmät... :eek:

Nooh, oli pakko tulla tästä vähä avautuun..

Huomenaamulla sit testaan.
En ole kyllä koskaan tuollaista vastaanottoa kokenut.Törkeää. :kieh:
Miten sulla oireilu,mitä on?
 
Moi!! Näyttääpä täällä olevan jännää.... =) Mä otin viimisen terolutin 1.4 ja menkkoja oon ootellu nyt viikon verran.. missäköhän vika.. :ashamed: tänään sitte tein testin ku toivo tietty syttys et jospa olisi ihme tapahtunu ja olisin raskaana.. nännitki kasvaneet ja kipeät.. :whistle: mut eipä tosta taas ottanu selvää kontrolliviivaki tosi hailakka ja vieressä kyl joku mut liekö viivanpaikka... kyl sen ois tässä vaiheessa jo pitäny hyvin näkyä joten jotain muuta on nyt vikana..! \|O

Mutta toivotaan et te muut saatte selviä plussia!!!!!! :heart: =)
 
alabama
Maanantai 9.4.2007

Nirno................kp 19/30 .......................yk3......................1.lapsi
Jenni84.............kp 22/?..........................yk 1.....................1.lapsi
Äippä84............kp 25/28-30...................yk2.....................3.lapsi
Kuupää.............kp 29/32-?....................yk6......................1.lapsi
MiiaMaria...........kp31/35-45..................yk1......................1.lapsi
Saitu.................kp 31/28-30.................yk2......................1.lapsi
Ines..................kp 32/?........................yk3......................1.lapsi
Alabama...........kp 35/31-33.................yk10.......................1.lapsi
Mmiilia..............kp 36/27-32.................yk3.......................1.lapsi
Nibbler..............kp 38/28......................yk1.......................1.lapsi
Anna333...........kp 42/36.......................yk10.....................1.lapsi
Haltia................kp 41/31-36.................yk5.......................1.lapsi
 
Ines, eikai sen viivanpaikan kuulu näkyä, jos ei raskaana ole...? voi toki olla testistäkin kiinni. Mut jos se vielä muuttuisi ku tätiä ei ole tullut. Miksi sä syöt noita terolutteja, ja minkä ikänen oot?
Mä täälä odottelen ekoja menkkoja pillereiden jälkeen ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin saan oottaa vaikka 8kk kunnes joku terkka sanoo et laitetaas pillerit taas niin saadaan ees jonkinlaiset menkat :/

alabama,mmiilia: tuntemuksia,kuulumisia, onko testit vielä kaapissa? :D
 
Jenni84, testi köllöttelee tossa pöydällä vielä. En yksikertaisesti oo uskaltanut vielä testata :ashamed: Oireita tänään tän verran: tissit edelleen paisuneet, kimmoisat, arat. Verisuonet kuultaa hyvin ihon läpi, pissa haisee makealta ja mahassa tuntuu, et siellä olis joku painava "juttu".

Pakko täs pian kyllä tehdä toi testi! :)
 
mmiilia :flower: aiotko uskaltaa tänään vai ootatko et saisit tehä aamupissasta?

Mutta, mitä tarkoittaa kun kierron (jos menkat ny tulee ees itestään) tulee sellaista vaaleanpinkkiä valkkarin (joo ällöjuttuja,sori :ashamed: )
mukana...oisko se enemmän hyvä vai huono vai ei ollenkaa?
Nyt mulla on (apua,kai) kp21 ja nuorena eli 10 vuotta sit oli kellontarkka kierto eli AINA 28 mut eipä enää...jos toi vaikka enteilis jotain? :saint:

Mä kans aina luulen kaikkia, toi voi olla myö eilisestä munarikkaasta pääsiäispäivästä johtuvaa :LOL: :whistle:
 
Jenni84, aion siis tehdä tänään, varmaankin tossa tunnin päästä, oottelen et pissaa kertyy tarpeeksi. :) Jänskättää vaan niiiin kovasti, ei ennen oo näin kovaa.

Ja se vaaleanpunainen valkkarin seassa voi aivan hyvin olla kiinnittymisvuotoa, sellaistahan se kuulemma on niillä, joilla sitä on tullut :p Että voipi olla sullakin sitä!
 
no moips... mut voi poistaa listoilta... en haluu enää jännää ja ottaa stressiä,.. tulee jos on tullakseen.... tämä kuukausi ollut minulle tosi raskas...

onnea kaikille... plussatuulia KAIKILLE...

alabama, toivon sinulle kovasti plussaa... onnea... :heart: :heart:
 

Yhteistyössä