N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

ite olen tehny myös 2 testiä jotka näytti negaa.mut en luovu toivosta vielä ;) millä testeillä olet kokeillu?ite tilasin kotitesti. fi.eka oli kasetti testi ja toinen liuskamallia.apteekistahan saa luotettavia testejä.terveyskeskuksessa sanottiin että he käyttävät siellä samaa testiä testaamiseen kuin mitä apteekissa myydään.tiiä sitten.mut ehkä sun kannattais odotella jonku aikaa enneku teet uuden testin...? :) vai mitä oot ite miettiny?

:headwall: Jep niin mie oon meinannu et mie testaan vasta ens viikon lopulla jos enää on tarvetta.
Onkos sulla ollu mitään oireita ?
Mulla oli kans nyt niin testikasetteja..taianpa sit ostaa sen apteekin oman vaikka ens viikolla..jos tarttee tosiaan..

ite ajattelin kans ostaa sen apteekin oman.ei mulla ole oikeastaan ollu mitää selviä oireita.alaselkä kyllä ollut kipeä jo parisen viikkoa ja pari viikkoa sitten oli myös pahaa oloa mutta ei oo ollu sen jälkeen oksettanut.ja välillä nippaillu mahasta.ei muuta (ainakaan nyt tuu mieleen =) ) ja nuiden oireiden perusteella ei voi kyllä tehdä minkäänlaisia johtopäätöksiä :(

Niin mitä tännekö ois tiedos kaks plussaa :D vai Heidsu ja leijona86? hieno homma tytöt ja sitten kaikki muut heti perässä vai mitä? :LOL:

).( eilen ja toissa päivänä näytti ovis tikut plussaa ja hyvin tuli hyödynnettyä varmasti oviskin..Eilen varmaan olikin ku masuun koski ja "limailin"..Aloin vasta pari päivää sitte tikutteleen joten ihme ku kuitenki bongasin sen..

pidetään peukut pystyssä plussien kanssa...

Täällä näin: Sairastuin aivan järkyttävään flunssaan ja tänään jouduin käymään terveydenhoitajalla saikkua hakemassa niin se veikkas flunssan muuttuneen infulenssaks... :'( järkyttävä olo on eikä mistään tule yhtään mitään...... :ashamed: voi että kun mä tästä parannun.........

Mulle vois päivittää tänään kp 1. Kp 5 sitte clomit kehiin, toivottavasti tuloksia tulis! B)

Meille tulikin yllättäen muuttorumba tälle viikonloppua, oli alunperin tarkotus olla vasta viikon päästä. Nyt siis kamala kiire päällä, onneksi ollaan keretty jo paljon pakkailla valmiiksi. Ihanaa päästä isompaan asuntoon, uuteen kotiin! :heart:

...taustailen nyt taas, lueskelen teidän muiden kuulumiset ajan kanssa heti kun kerkeän.

Sirpula onnea uutteen isompaan asuntoon... :heart:

Mitenkäs kävi viikonlopun testaajien ?

Täällä näin: Pikkuhiljaa yritetään parantua... huomenna on töihin kuitenkin mentävä.... :/ kiva kiva, ja kun mun työssäni tällä hetkellä on pakko käyttää ääntä..... ei taida tulla mitään...
niin mahtaakos se minttulii lukasta näitä, päivittelenkö uuden listan ? jos et huomiseks vastaa mitään niin mä voin sen tehdä vaikka tähän johonkin.... ei tarvii sitten sen takia täällä käydä....

Kiitos Heidu, ihanaa olla nyt isommassa asunnossa, neliöitä on ruhtinaaliset 80! :saint:

Niin, miten testaajien käynyt, huomasin että täällä semmoistakin jännätty...toivottavasti roppakaupalla kevätplussia! ;)

Suurinosa muuttolaatikoista vihdoin purettu ja kyllä onkin hommaa riittänyt! Itse muuttopäivä oli kyllä järisyttävää juoksemista, vaikkei sinänsä kiire mihinkään ollutkaan. Mutta kerran oli porukkaa paljon paikalla kantoapuna niin joutuisastihan tavarat siirtyi paikasta toiseen, kun muutettavien asuntojen välillä oli matkaa vain 6 km. Nyt sitten ollaan miehen kanssa kumpikin talvilomalla tämä viikko että saadaan rauhassa muuttaa loppuun. Harmi vaan, kun toissaviikkoinen suuri suru pyörii mielessä taustalla vähän väliä. Mutta elämän on jatkuttava...

Tänään tipotteli tätiä viimeisiään tälle erää ja huomenna pääsenkin jo käsiksi niihin clomeihin, vähän meinaa jännittää. Toivottavasti niistä heti apua löytyisi! :heart:

Plussatuulia kaikille!! :wave: :whistle:

Onnea Sirpula asunnon johdosta :flower: Me saatin tänään tietää ett meille ois vantaalla tiedossa 75neliönen kolmio.. ois tilaa lapsellekin :heart: ..ihanaa ku asunto löyty eikä tarvi siitä enää ressata nyt vois jatkaa aivan uutta puhtia saaneena tavaroiden paketointia..

Ajattelin päivittää uuden listan nyt vaikka tähän väliin... :)

SUNNUNTAI 20.4

Sirpula..................kp 9/29...................yk 10...........1.lapsi
heiDu .......................kp 45/34-39?..............yk9.............1.lapsi
Pohojola...................kp 27/28-30.....................yk5.............1.lapsi
onlyer.......................kp 23/28.................alk.11/05........1.lapsi
Hennarukka..............kp 27/30.......................yk 2.............1.lapsi
leijona86..................kp 35/28-31..................yk 5..............
Aurinkoinen äityli......kp ..../......................yk.alkaa 1.5->...........2.lapsi
Heidsu......................kp ?/?.........................yk..................
Talvimamma 08-09...kp?/30-31...........yk1.................1.lapsi
miina-.......................kp ?/?...................yk2.................1.lapsi

Mukana hengessä taustalla:

Minttulii86..........kp ?/30................yk.alk.04/05
JJ-t.....................kp 37/37...........................yk..?............... ..
Deluxxe..................kp ??/??..................yk1..................

Plussanneet :heart:

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna
Anniel
Ines
paula83

joo tässä tullu taustailtua muutama päivä.tein sunnuntaina testin ja se tietenki näytti negaa :( ja sit tänä aamuna nukuin pommiin ja myöhästyin töistä ja sain huomata että täti oli tullut kylään!!! :kieh: :'( olihan se reilun 2 viikkoa myöhässä.että huonosti alkoi tämäkin päivä!
no ei tässä masennuta...kyllä se jossain vaiheessa tärppää.lisää yritystä vaan kehiin :LOL:

heidu mulla siis tänään tiistaina kp1/28-31 ja yk5

no niin, joskos nyt ois taas ajan tasalla... :D

voih leijona86 :hug: . noh, ens kierolla sitten... ;)

Täällä näin: Niin rankkaa ja niin rankkaa... meidän piti tässä kierrossa miehen kans yrittää nyt niin paljon että ei voi enää olla kuin tärpänny loppua kohden, mutta tosiasia on siis se, että me ei olla petiin kaaduttu vasta kun hmmm... 1 kerran... ollaan vaan oltu niin kipeitä kumpikin ja nyt kun mieskin pääsi maanantaina töihin niin äsken se ilmotti olevan kuumetta melkein 39! eikö tää koskaan lopu..... mulla on edelleen ääni mennyt ja niin flunssanen olo, kun vaan voi. mutta töissä on oltava, ei auta... ei onneks kuumetta enää ole niin uskaltaa mennäkin, mutta inhottavaa se on räkäsenä siellä pyöriä ja muita sitten tartuttaa... tosin töissä kyllä on jo kaikilla omanlaisensa flentsu, mutta mulla se on ilmiesesti ottanut jäädäkseen... :ashamed: noh mutta nyt alkaa päästäinen!!!! on lomaa 4 päivää... jipi jee, huominen vielä... :)
onkos muilla vapaata ? mitäs on "lomalle" suunniteltu ?

mitäs miina- ??? ei mittään kuulu....

mulla alkoi 4 päivän päästäisloma! :D piti tänään mennä hiukan sukuloimaan, mutta minäpäs en jaksanutkaa.... jotenki oli sellanen olo, että ei jaksa tänään.... mennään huomenna vaan piipahtamaan, jos jaksaa silloinkaan....... kyllä saa välillä ihan vaan laiskotella ja ottaa lunkisti... :LOL:

sitä samaa kaikille, hyvät päästäiset! ja ennen kaikkea, munarikasta! :whistle:

Mull alko kans tänää pääsiäisloma ja kans sen neljä päivää niin ku heiDullakin..Suunnitelmissa on ihan vaan ottaa rennosti ja nauttia B)
Ah niin ihana tätsykkäkin on jo antanut varoituksia eli vähän v*tuttaa, mutta minkäs teet..
Mitähän tosiaan miina-:lle kuuluu?

kyllä olikin raskas tuo pääsiäinen eilen.... :LOL: mentiin mun äidin luo kyläilemään ja sinne sitten yökskin oli jäätävä kun tuo keitto alkoi saunan alussa niin kovin maistua.... :p Kaikista jännin asia tässä on, että mulla ei ole krapulaa!! yleensä se olen minä, joka ei edes uskalla ottaa mitään kun pelkää niin kovin seuraavaa päivää, mutta nyt on niin hyvä olo että vois vaikka siivota.... aika outoa... mies, jolla koskaan ei ole krapulaa, makaa sängyssä ihan kuolleena... sillä on ja kova!
ei silti, oli kiva ilta... :saint:

Hienoa ett säästyit krapulalta heiDu mull tuppaa kans oleen melkonen krapula, mutt nyt ei ole pitkää aikaa ollu ku oon ollu jo pari kuukautta täysi juomatta :saint:
Kiva oon varmaa tulos kipeeksi tai jotai olo on hirvee :( tääl on toiveetki heränny ku nälkä=hirvee oksetus viel oon ehtiny "väistää" oksentamisen syömällä äkkiä jotain pahaa oloon..saas nähdä onko toiveet heränny syyttä vai onko tämä sitten sitä ....

pidetään toivoa yllä... :D
tänään oli siivous päivä ja nyt meille on iskemässä talo täyteen vieraita... just kun mä sain syötyy niin mahani täyteen et vois mennä pienelle levolle...

Täällä näin: Täti oireita nyt jo... ? ärsyttääää... ei olla sitten tässä kierrossa pupuiltu kun ehkä kolmisen kertaa... en oikein tiedä mikä on ollut.... vaikka niin piti yritystä tässä kierrossa olla niin että sänky hajoo... :LOL: noh, ens kierrossa sitten jos muu ei auta.....

Yhteistyössä