N.20-v. kuumeilijat, joilla yritystä pitkään ~Vol.2~

Dreamer: Tuntuu, että on tuhat asiaa mitä yritän sanoa sinulle, mutta mitään ei irtoa päästä. Hienoa, että jaksat kuitenkin olla positiivisin mielin (ainakin kirjoituksesi perusteella). Toivon todella, että sinulla ja miehelläsi on mahdollisuus jatkaa vielä yhteistä taivalta. Välillä pieni aikalisä voi tehdä vain hyvää. Mahtava juttu, että sinulta löytyy uskallusta lähteä ulkomaille harjoittelemaan. Itse en varmaan uskaltaisi... Olen melko arka ihminen tommoisissa asioissa. Jatkatko kuitenkin vielä kirjoittelua meidän kanssa siihen helmikuuhun asti? Toivon sinulle kaikkea hyvää. :hug: Olet iso osa tätä ketjua. Toivottavasti ketju ei kuitenkaan ihan lyhisty lähdettyäsi.

heinähattu: Voi miten miehesi on sanonut... :ashamed: Tuskin kuitenkaan tarkoitti sanaakaan... Suutuksissa tulee sanottua kaikkea mitä katuu jälkikäteen. =) Toivottavasti teillä olisi kyytiläinen mukana. Niin ja tuosta testauksesta... En ole testannut. Testaan vasta sitten jos menkat sattuisi olemaan myöhässä... Vahva tunne kuitenkin, ettei ole tärpännyt, vaikka välillä mielessä käy "entä jos". Oireitakin on, pelkään vaan että kuvittelen ne omassa päässäni. :ashamed:

Orion: Älä luovu toivosta vielä. Eihän ne lämmöt kerro aina kaikkea. ;)

Ainoat "oireet" mitä en voi kuvitella on ne, että tissit eivät ole olleet koko kierron aikana kipeät ja että lämmöt on 0,5-0,6 astetta normaalia korkeemmalla. Tänään kyllä oikeesti jo mietin, että alkoiko menkat etuajassa, kun tuntui menkkakivun tyyppistä tunnetta. Mutta niinhän mulla kävi toisessakin clomikierrossa, että joitakin päiviä ennen menkkoja tuntui menkkakivun tyylistä tunnetta.
 
Kiitos kaikki, olette ihania :) Tosin harjoittelusuunnitelma vaihtui, tai siis paikka.. Maltalle ei olekaan paikkaa, kansainvälinen opettaja ei ollut ajantasalla, mutta ehkäpä Englanti tai Irlanti :) Kuitenkin lähdössä olen, ja kyllä minä teitä häiritsen täällä :) Tosin kuullostaa, että tässä kierrossa/ensi kuussa taitaa ropista plussia, joten ehkäpä tämä pino loppuu, minä vain jään..
 
Tinttu: Mulla on niin monta kertaa lämmöt kertonu totuuden jo tässä vaiheessa, että mä en todellakaan usko että se mitään muuta vois olla. Tähän asti ainaki ne on todellaki kertonu kaiken.. :/ Oishan se kiva, että se pettäis mut tällä kertaa, mutta enpä usko...
 
Hei, olen pysynyt poissa palstalta hetken aikaa, koska meille ei todellakaan kuulu mitään uutta.

Ensinkin haluan sanoa dreamerille että toivon teille erityisesti kaikkea hyvää. Mietin aina kun itseäni ajattelen ja meidän tilannetta, että miten elämä voikaan olla epäreilua, ja mennä hankalaksi, kun aina sanotaan, että hankkikaa nuorena niitä lapsia, että vanhempana voi olla sitten vaikeaa, ja että ei saa keskitty vaan töihin, niin hlskutti, pakkohan se on johonkin muuhun keskittyä, kun odottamisen odottamiseen vaan muutaman vuoden odottamisen ja hoitojen seurauksena väsyy... voimia, ja tsemppiä, asioilla on kuitenkin taipumus järjestyä jotenkin, vaikkei ne aina sillä hetkelä tunnu hyltä, niin myöhemmin voi vaan ihmetellä, miten asiat menikin niin, ja nyt ollaan näin onnellisessa tilanteessa.

Teille kaikille muille jännääjille paljon plussapuhureita :heart: :whistle: kunpa tämä pino tästä pienenisi, alkaa olla niin pitkään kasassa ollut porukka, että tunne siteitä jo kaikia kohtaan, ja yhtä paljon kuin toivoo sitä omaa vauvaa, toivoo teillekin niitä vauvoja :heart:

Meillä siis ei mitään odoteta tässä kierrossa, ovulaatio meni aivan harakoille, kierto olikin pidempi, kuin luulin, kaksi ultraa, joissa limakalvo oli ohut, ja molemmilla puolilla vain max 11mm rakkuloita, en tiedä irtosiko kummaltakaan puolelta, ovistestiin en saanut selkeää plussaa, vaikka vaalea näytti samanlaista 2 viikkoa, enkä enää jaksannut testata. nyt olis se progesteroni verikoe tänään. Mutta seksiä ei voitu harrastaa ovulaation aikaan lainkaan (vieraita nukkui meidän yksiössä koko viikonlopun) viikko ennen ja nyt on viikko mennyt, ja ei olla seksiä harrastettu lainkaan, joten ei toivoakaan. turhauttaa, miehen pitäis käydä vielä simppatestissäkin, mutta ei se oikein työkiireiltään ehdi, ja ymmärrän, että on hankala etukäteen suunnitella, että torstaiaamuna ruikin siellä lääkärissä purkkiin... joten tässä mennään, ja kun mies on testinsä tehnyt pitäis varata aikaa lääkäriin, jotta päätetään jatkosta. Nyt vaan oon hakenut eri kouluihin, ja koitan keskityä muihin asioihin, huomaan, että musta tulee vaan välinpiitämättömämpi tän lapsi asian kanssa, en enää jaksa ihmisten puheita, luulkoot vaan, että me ei lapsia haluta - aivan sama. ehkä se vauva joskus tulee, mutta Dreamerin tilannetta ymmärrän oikein hyvin, välillä elämä menee vaan vauvan yrittämiseen ja toivomiseen, sitä mekin tässä koitetaan välttää, ja viikonloppuna mökille. Harmittaa vaan, ettei elämä mennyt niinkuin piti, meillä kaikilla vois olla jo vauva, ja onnellinen perhe, mutta asioiden ei ollut tarkoitus mennä niin, taistellaan nyt sitten kun kerran koetellaan.

Tsemppiä testailijoille, ja mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Voi ei, Orion... :hug: sinulle.

).(: Sitten omaa napaa tännekin... olen täällä viimeisen tunnin vain itkeä tihruuttanut, sillä wc:ssä käydessä pyyhkiessä tuli paperiin ihan vähän kirkasta veren näköistä. Sama toistui kun parin tunnin päästä taas kävin pissalla. Pönttöön/pikkareihin ei ole tullut yhtikäs mitään. Voi Luoja, toivon niin maailman eniten että vauvalla on massussa kaikki hyvin, ja tämä olisi harmitonta! Ensi tiistaina on se varhaisultra, mitä teen jos vuoto yltyy?

Oon todella peloissani, ja mieskin on töissä... :'( :'(

Koko ajan vain silittelen massua... :heart:

-Sirpula ja Pikkuinen rv 7+0 :heart: -
 
Orion :hug:
Sirpula Voi ei :( Onneksi pieni vuoto voi olla harmitonta.. milloin sinulla on ultra, saatko aikaistettua sitä? Kun yleensä jo rv 7:lla näkyy sydänäänet.. Jos vuoto yltyy niin soita lähimpään päivystykseen tai naistentautien päivystykseen.. riippuu mikä on sinun sairaalassa/tk:ssa..
 
Dreamer: Ensimmäinen neuvola meillä on 11.6. tuolloin rv 8+5. Mutta viikolla soittelin terkkarille ja sain kinuttua ajan varhaisultraan, joka (onneksi :attn: ) on jo ensi ti heti aamulla. Tuolloin rv 7+4.

Nyt juuri vessassa käydessäni ei taas ollut tietoakaan mistään vuodosta, toivottavasti päästiin tällä säikähdyksellä. Mieskin säikähti ihan tosissaan kun äsken töistä tullessa hälle kerroin. Enkä itkemättä pystynyt tietenkään kertomaan, vaan heti hänet nähdessäni "pato" murtui kokonaan... :'( :snotty:

Mutta juteltiin miehen kanssa siitä, että nyt ei taida muu auttaa kuin yrittää olla vain mahdollisimman rauhallisin mielin ja ajatella positiivisesti. Toivottavasti vuoto ei yllykkään ja onneksi on se ultra-aika tiistaina niin saa sitten ainakin varmistusta masuasukin tilanteesta.
Toiveikkain ajatuksin, masua vähän väliä silitellen,

Sirpula ja Pikkuinen :heart:
 
Mites tämä pino noin alas olikin päässyt putoamaan??? :eek: Missä työ ootta kaikki... ? :attn:

).(: Luojan kiitos, verestä ei ole ollut tietoakaan sitten perjantai-illan, jolloin siis tuli kahteen otteeseen pyyhkiessä hieman veristä jälkeä paperiin. Muutoinkin ollut aivan normaali olo, nälkä koko ajan. Joten josko todellakin tällä säikähdyksellä pääsimme, toivottavasti. Ihana, tiistaina on se ultra, toivottavasti sieltä tulisi myös hyviä uutisia! :heart:

-Sirpula ja Pikkuinen rv 7+2 :heart: -
 
Sirpula: Toivotaan että myöskin ultra antaa ne hyvät uutiset. :)

Ny on juhlissa käyty. 2 pientä vauvaa nähty, toinen 3 viikkoa vanha, toinen pari kolme viikkoa vanhempi. Syliin en ottanu, mieli ois kyllä välillä tehny, mutta se kulki muutenki syleissä, ja en viittiny rueta tyrkylle, enkä tiedä oisinko muutenkaan pystyny pitämään, ku katseleminenki (samassa huoneessa olo) teki välillä kipeetä. Mutta ei sitä koskaan muista että kuinka pieniä ne vauvat on! :eek: Semmosia kirppuja... :D Ja semmoset määrät herkkuja meni kupuun, että ei taida passata viikkoon syödä mitään. :D
 
Orionille paljon haleja :hug: Onneks itellä ei ollu tänä vuonna juhlia minne mennä niin ei tarttenu pelätä vauvojen näkemisiäkään.

Tinttu: Miten siellä pärjätään? Eikös tänään ole kp 32? Uutisia? :)

Täällä Terolutien syönti jatkuu... Tänään kp 17. Vielä pitäisi keskiviikkoon asti jaksaa odottaa sitä lääkäriaikaa.. Tuntuu, että aika ei kulu ollenkaan. Toisaalta, kun ei tiiä mitä voisi edes odottaa.. Tympii, kun asiat etenee niin hitaasti. Pitää osata olla vaan vaativa sitten lääkärissä, että osaa ite vaatia asioita.. Hirmu sekavaa tekstiä näin myöhään :D
 
Heipä hei pitkästä aikaa tytöt. :)

Täällähän on tapahtunut paljon kaikenlaista, kun en oo pitkään aikaan päässy käymään. Jostain syystä tää kone ei oo ladannu kaksplussan sivua. Valittaa vain, että joku alustettiin kesken latauksen. En muista mikä. :) No tänään sitte tajusin yrittää googlen kautta ja sieltä
pääsin. Liekkö sitten nettiasetuksissa jotain häikkää tms.

Hienoa, että Sirpula selvisit säikähdyksellä. Tiedän täsmälleen miltä susta on tuntunut. Toivottavasti pienellä on kaikki hyvin, huomennahan se selviää. Mieteit tuossa mihin ottaa yhteyttä, jos jotain ikävää sattuu. Mä sain apua ku soitin ihan vaan äitiysneuvolaan. Ottivat heti jonku vuorojen välissä ultraan ja sain sit lähetteen naistenklinikalle. Ja kyllä kai sitä voi soitella suoraan naistentautien klinikallekin. Kyllä nuo vuodot otetaan vakavasti, vaikka ne vähäisiä oiskin. Toivon kovasti, että huomenna saat ultrassa nähä pienen sydämen lyönnit. :)

Dreamer on tehnyt isoja päätöksiä. Varmasti tauko tässä yrityksessä tekee hyvää, jos se alkaa ottaa voimille. Tuo harjoittelu ulkomailla kuulostaa mahtavalta. :) Itekki oon sitä miettiny, mutten taida raaskia jättää tuota ukkokultaa niin pitkäksi aikaa yksikseen, vaikka pieni etäisyys tuntuskin välillä olevan ihan paikallaan.

ON: Mulla on nää kierrot kyllä vähä muuttunu sen km:n jälkeen. Nytkin täti tuli puskista ilman mitään ennakkovaroitusta jo kp 26. Ennen tota tuulimunaa täti yleensä varoitteli aina ennen tuloaan selkä- ja alavatsakivulla sekä nännien arkuudella, mutta nyt ei oo kummassakaan kierrossa ollut yhtään mitään ennakko-oireita. Eikä menkkojen aikanakaan oo suuremmin kipuja ollut, vaikka yleensä oon ihan sairas kivusta parin ensimmäisen päivän ajan. Lämpöjä en oo ees mitannu, mut vois taas ens kierrossa mitata, niin näkis nouseeko ne ees oviksen jälkeen. Muutenkin menkat on ollut molemmissa kierroissa paljo niukemmat ku ennen. Tai sitte se vaan tuntuu siltä, kun se km-vuoto oli niin megalomaalista. Kai tämä vaihtelu on kuitenki ihan normaalia..

Halauksia kaikille tädin yllättämille. :hug: :hug:

Khaos kp 7/25-30
 
Heippa. Oon pitänyt vähän taukoa netistelystä mutta nyt täällä taas :ashamed:

Hyvä sirpula että vuoto loppui. Minulla tuli ainakin esikoista odottaessa verta alkuraskaudessa mutta se ei ollut mitään vakavaa vaikkakin tietysti säikäytti.

Täällä on kp 60+++ en oo jaksanut enää ees laskea. Pitäis saada Terolut-kuuri mutta en oo saanut lääkäriaikaa kun vasta heinäkulle olis ja yksityiselle ei oo varaa. Kiukuttaa tälläinen :(

Dreamer-88, kuulostat ihanan positiiviselta vaikeuksista huolimatta, halauksia sinulle!
 
Neppi: Vasta heinäkuulle? :eek: Miten niin kauas menee?


Mä en sitte rupeakaan piikittämään. Se puregon oliki vaan jos meinaa sitä inseminaatiota tehä. Mä sain siltä hemmetin lääkäriltä käsityksen että sillä lääkityksellä, mitä se reseptiin laitto, vois mennä ilmanki inssiä. :eek: Pikkasen mua ärsytti, ku rupesin soittaan seurantaultraa ja sit asiat selkis. Olin jo käyny apteekissa ja maksanu jo kaiken, sentään puregon piti tilata...sain purettua sen kaupan sitte. En eka edes tajunnu että ehkä sen saa purettuaki...kiukutti että ny meni rahat hukkaan... Just tämmöstä se on, ku lääkärinä on ihmine joka ei puhu kunnolla suomea. :kieh: :kieh: Ilmeisesti ehkä ois pitäny käydä vielä jossain hoitajanki luona ennen ku pois lähettiin, mutta saatiin käsitys että ei tarvi. Mä todella toivon, ettei enää ikinä tartte käydä tuola. :kieh: Ja sen eteen meinaan tehä töitä ettei tarvi. Popsin nyt nuo clomit, ja sitte kattoo mitä sitte tekis...jos ei vieläkään onnistu.

Vaikka oon jo rauhottunu, ni siltiki meinaa ku asiaa ajattelee niin rueta suututtaan... :kieh:
 
Orion: Pahoittelut menkoista! :hug:

Sirpula: Hyvä, ettei vuotoa ole enää tullut. :)

ON: Täällä tehtiin tänä aamuna positiivinen raskaustesti. Jotenkin tiedostin sen jo itse, että plussa sieltä tulee, kun oireet oli sellaiset. Itkuhan siinä pääsi, kun plussa alkoi piirtyä testiin. Tärisin enkä meinannut uskoa todeksi. Mies oli kans siinä vieressä, en halunnut tehdä testiä yksin. Olo on epätodellinen. Toivottavasti siellä masussa olisi elämää. :) LA olisi laskurin mukaan 8.2.09 ja nyt menossa rv 4+0. Päivä kerrallaan mennään...
 

Yhteistyössä