N.20-25vuotiaat heinäkuiset

Anniel: Tänään kuunneltiin rv 9+2. Neuvolatäti sai kaheks sekunniks kuulumaan sykkeen. Taajuus kumminkin näkyi, vaihteli siinä 120-170 välissä. Ei voinu olla mun oma syke ni vauvan syke luultavasti oli ja tosiaan sen kaks sekuntii kuului ni hyvillä mielin olen. Np-ultra olis 3.1. :)
 
Tervetuloa Nelle!! :wave:

(.) Neuvola oli tänään. Papereita ja vihkosia ja joku dvd tuli mukaan :)
Käsin paineli mahaa ja sanoi että kohtu on kasvanut normaalisti ja pienen hakemisen jälkeen kuului :heart: syke n.170x/min. :)
Ihanaa että kuului, kyllä helpotti oloa!

Eilen oli ihan hirveä päivä. Koko ajan yökötti ja lopulta kun pakotin itteni syömään tuli kaikki kaaressa ylös.. :x

Mukavaa loppuvkoa kaikille!! :hug:
 
Mulla kuunneltiin tänään sydänääniä neuvolalääkärissä ja sieltähän ne pienet ja nopeat jumpsutukset kuului.. ei tarvinnut edes etsiä, vaikka välillä sikiö uikin karkuun ettei jatkuvasti kuulunut :D

Oli tosi kiva kuulla ne :)
Toivotaan, että kaikilla muillakin olisi asiat niinkun pitää :)

-Anzzu rv 10+4
 
Heipä hei kaikille! Täällä yksi äkänen odottajaa.. Vitsi että olen ollut pahalla tuulella pari päivää jo.. kaikki ärsyttä.. mies parka ei uskalla enää puhua mitään.. ehkä se on ihan hyvä ettei puhu..paitsi kyllä tuo hiljasuuskin ärsyttää.. Ootteko muut huomannu tälläsiä "muutoksia".. Tuntuu että mahakin on kasvanu hirveesti..paitsi siinä on kyllä tuo vararavintorengas päällä, mutta nyt se on entistä isompi, ja näin ollen näytän olevani huomattavasti pidemmällä raskaana kuin mitä olen!!

Että sellasta täällä..

t. Äiti lpr rv 8+1
 
Heippa kaikille! Minäki liityin tänne. Ikää tuli 20 vuotta syksyllä täyteen ja esikoista odotellaan innolla. Laskettu aika 29.7. ja eka ultra 9.1. Jänskättää ihan hulluna :) Tällä hetkellä raskausviikkoja on kertynyt 8+6. Kohta ysi viikolla mennään :D

Miten meni muilla joulu? Meillä oli hirveetä hälinää ja viime hetken paniikkia kaiken kanssa. Mut selvittiin silti :D

äiti lpr:: Mulla on kans sama homma. Tuntuu että mikään ei toimi niinku pitäis ja kaikki ärsyttää. Kaikki tekee asioita ihan vaan minun kiusaksi. Tai siis siltä minusta tuntuu. Ja maha kasvaa ja kasvaa, vaikka itse masukilla ei ole siihen mitään osaa eikä arpaa. Eikä tämä joulu yhtään helpota asiaa. :/

Mutta kaikesta huolimatta odottelen oikein innolla ja yritän olla positiivinen myös muille. Ja jälkeenpäin pyytelen anteeksi ja syytän hormoneja :D Siitä se kaikki johtuu :)
 
Mitäs tytöt??
Mikä ollut olo?
Kenelle ootte jo kertoneet raskaudesta/ koska meinaatte kertoa??

Mulla ei ole nyt viikkoon ollut hirveetä pahoinvointia. Hyvin pystyin kaikki kinkut jne. syömään! :)
Tosin tä pelko siitä onko siellä masussa enää ketään vaan jatkuu.. Hitsit! :'(
Meillä odotuksesta tietää molempien vanhemmat, mun sisko ja pari kaveria.
kun rv13 tulee täyteen meinattiin huutaa uutinen kaikille!! Eli np ultran ja toisen neuvolan jälkeen. Voi sentään, toivottavasti meijän kaikkien massuissa on kaikki kunnossa!!!!! :heart:

Ines rv 9+6
 
Bee
HEINÄKUISET


Ines.................22v..........esikoinen........LA
Anzzu1984.......23v..........esikoinen........LA 08.07.08
Bee.................23v...........esikoinen........LA 30.07.08....PHKS
minskuli...........24v...........esikoinen.......LA 02.07.08
Gatsu..............25v...........esikoinen.......LA 24.07.08.....TAYS
cochlea...........20v............esikoinen......LA 29.07.08
Tytti-................20v................................LA 21.07.08
Nelle................24v..........esikoinen.......LA 14.07.08
Anniel..............24v...........toinen............LA 15.07.08.....EKKS
Nikol................24v...........toinen............LA 20.07.08
Huppa.............25v...........toinen............LA 16.07.08......SEKS
äiti lpr..............25v..........toinen.............LA 30.07.08......EKKS
Nelli84.............23v..........toinen.............LA 01.07.08
MargeSimpson..25v.........kolmas...........LA
Wilma08..........25v..........kolmas............LA 12.07.08.....KOP
anskuliini83.....24v..........neljäs..............LA 03.07.08.....TAYS

Huomenta!

Täällä ollaan nukuttu itsensä kipeäksi, 8 päivän työputki takana ja tänään viimein vp!! Oon ollut tosi väsynyt koko joulun + rankka työ on tuntunut masussa ihanina viiltelyinä. Välillä ollaan oltu kaksinkerroin kun masuun pisteli. Ilmeisesti nuo viiltelyt on kuitenkin vain niitä kohdun kasvukipuja ja ovat loppuneet heti kun on hetkeksi pysähtynyt ja rauhoittunut. Tai näin ainakin neuvolan täti epäili kun oli puhetta kivuista.. Pitäis vaan muistaa ottaa rauhallisemmin ja LEVÄTÄ!

Muuten joulu meni ihanasti, mies hemmotteli ja oli niin superhellää ym.. :heart: :heart: Jouluruokien ahmiminen tuntuu vyötärössä, ällötys on pikkasen helpottanut.. :whistle:

Mehän ollaan kerrottu jo ekan ultran jälkeen sukulaisille ja muille tärkeimmille ystäville. Kyllä pelotti josko kertominen kostautuisi keskenmenolla... Onneksi näin ei ole käynyt.. :)

Pelko masuasukin hyvinvoinnista kolkuttelee mullakin päässä jatkuvasti, onneksi lääkäri/neuvola on jo 7.1 ja np-ultra 14.1.. Pari viikkoa pitäis vielä jaksaa odotella! :)


Bee ja Elviira 9+2

 
HEINÄKUISET

Ines.................22v..........esikoinen........LA 27.07.08
Anzzu1984.......23v..........esikoinen........LA 08.07.08
Bee.................23v...........esikoinen........LA 30.07.08....PHKS
minskuli...........24v...........esikoinen........LA 02.07.08
Gatsu..............25v...........esikoinen........LA 24.07.08.....TAYS
cochlea...........20v............esikoinen........LA 29.07.08
Tytti-................20v..............................LA 21.07.08
Nelle................24v..........esikoinen.........LA 14.07.08
Anniel..............24v...........toinen............LA 17.07.08.....EKKS
Nikol................24v...........toinen............LA 20.07.08
Huppa.............25v...........toinen............LA 16.07.08......SEKS
äiti lpr..............25v..........toinen.............LA 30.07.08......EKKS
Nelli84.............23v..........toinen.............LA 01.07.08
MargeSimpson..25v.........kolmas............LA 06.07.08.....PHKS
Wilma08..........25v..........kolmas............LA 12.07.08.....KOP
anskuliini83.....24v..........neljäs..............LA 03.07.08.....TAYS
 
Muokkailin tuota listaa vähäsen....laitoin oman lasketun aikani vastaamaan neuvolan antamaa...olkoot nyt se niin en ole niin sekaisin noista päivistä, kun joka paikassa eri päivät :D .

Margella taisi olla neljäs lapsi tulossa? Vertailin vain heinämammojen listaan...
 
Oltiinpa pudottu..
Hu huu? Ilmotelkaas nyt ihmiset itestänne.. :wave:

(.) Huomenna pitäis varailla aikaa np ultraan.. Katotaan josko 11.1 pääsis. Sillon ois rv11+6, eikös pitäis olla ihan hyvä aika mennä?
Toivon niin kovasti että siellä ois sitten kaikki kunnossa..! :heart:

Kaikkea hyvää kaikille vuoteen 2008!!!

Ines rv10+4
 
Ultrassa käytiin taas ja nyt saivat mitattua kaikki jutut :D pituutta oli huimat 6,7cm ja niskaturvotus oli 1,4mm eli sallitun rajoissa. Kaikki siis hyvin oli vaavilla siellä.. toivottavasti on jatkossakin :) turha sitä on murehtia, kun ei asioille itse voi kuitenkaan mitään tehdä. Veriseulassakin kävin.. saa nähä mitä tuloksia tulee, kun oli kuitenkin jo 13+0 viikot.. nooh toivotaan parasta :) en mitään lisätutkimuksia kovinkaan herkästi ala teettäämään sitten.. mutta jos riskiluku olis suuri nii sitten kyllä.

-Anzzu rv 13+0... oli vaavi ottanu muutaman päivän kasvua kiinni :) La kuitenkin pysyy samana..
 
heipä hei! olen kirjottanu tonne toiseen heinäkuisiin, niin tämä on un ohtunu, ku oli tippunu niin kauaskin.. Mutta edelleen sydän ääniä odotellessa.. ensi tiistaina olisi vihdoin se neuvola!!! aika monelle ollaan jo kerrottu, ja muutamat on tullu ite kysymään, niin eihän sitä voi kieltääkään!

iltasin on tosi yökkö olo, mutta ei onneksi tule ulos mitään :x , onneksi suklaa vanukas auttaa!!!

äiti lpr rv 10+1
 
Heih... täällä on tälläinenkin ketju... ollu niin pitkään poissa sivuilta että on mennyt vähän ohi...
Elikkäs 22 vuotias esikoisen odottaja täällä huutelee LA olis 4.7.2008 ja paikkana taitaa olla tuo Lahti (PHKS).
Otin valtuudet järjestää tuon listan laskettujen aikojen mukaan (siis miten niin töissä tylsää?)...

Nelli84.............23v...........toinen............LA 01.07.08
minskuli...........24v...........esikoinen........LA 02.07.08
anskuliini83......24v..........neljäs..............LA 03.07.08.....TAYS
Bubona............22v..........esikoinen........LA 04.07.08....PHKS
MargeSimpson..25v.........kolmas............LA 06.07.08.....PHKS
Anzzu1984.......23v..........esikoinen........LA 08.07.08
Wilma08..........25v..........kolmas............LA 12.07.08.....KOP
Nelle................24v..........esikoinen.........LA 14.07.08
Huppa.............25v...........toinen............LA 16.07.08......SEKS
Anniel..............24v...........toinen............LA 17.07.08.....EKKS
Nikol................24v...........toinen............LA 20.07.08
Tytti-................20v..............................LA 21.07.08
Gatsu..............25v...........esikoinen........LA 24.07.08.....TAYS
Ines.................22v..........esikoinen........LA 27.07.08
cochlea...........20v............esikoinen........LA 29.07.08
Bee.................23v...........esikoinen........LA 30.07.08....PHKS
äiti lpr..............25v..........toinen.............LA 30.07.08......EKKS

Omaa napaa: Huonoa oloa on ollut viikolta 9 asti ja muutamaan kertaan joutunut muutamiksi tunneiksi tiputukseenkin kun pyörtynyt, harmi vaan ei vieläkään tunnu helpottavan, ja seisomatyö on yhtä tuskaa tän olon kanssa kun oksettaa ja heikottaa.
 
Moikka!

Tervetuloa Bubona! Täällä on ollut vähän hljaista, mut toivottavasti keskustelu tästä vilkastuu!!

Mellä nyt sitten se np-ultra on perjantaina! =) Menispä aika nopeesti..!!
Edelleen se pelko vaanii takaraivossa et onkos kaikki kunnossa.. :ashamed:
Mut eiköhän ole..! Mies on ainakin vahvasti sitä mieltä. =)
 
Mä kävin np-ultras 19.12. ja kyllä siellä oli itku herkässä kun näki pikkusen nyrkkeilevän ihan innoissaan, selvästi nähtiin pienet sormetkin.
nyt on niin paljon jännättävää ja odoteltavaa, tänään kun käytiin taloa katsomassa ja tarjouskin tehtiin. Ihanaa olis vihdoinkin muuttaa omaan taloon...
 
täällä kans yks! LA ois 18.7 22v ja esikoista odotellaan ja synnäri ois tyks. meillä tietää melkein kaikki. vaikka ekaksi meinasinkin etten kenellekkään kerro ennen kuin päästään viikoille 12-14 mut ei sitä sit voinu pitää sisällään kun kerran on jo ooteltu monta vuotta! huomenna ois np ultra ja toinen neuvola. hiukan jännittää kun ultras on mies lääkäri :eek: !!! kammoan jotenkin vaan mieslääkäreitä..
sorsa & jami 12+3
 

Yhteistyössä