N.20-25vuotiaat heinäkuiset

Joo Anniel. Tuli tämmönen mieleen kun tuolla heinäkuisissa meitä on niin tosi paljon. En mä kyllä osaa mitään listoja tehä..

Anzzu1984: Ei mullakaan oikeen mitään oireita ole. Ultrassa käytiin viime viikolla ja pieni sydän siellä sykki mutta ei sitä siltikään oikeen osaa uskoa.

Ines 6+2
 
minä 25v. toki tän raskauden aikana ehdin jo täyttää 26v. (toukokuussa) mutta ottakaahan mut tänne nuorten joukkoon silti mukaan. =)
kakkosta odotellaan. esikko täyttää viikonpäästä 4v. ilman pillereitä oltu jo 2v, ja nyt tärppäs. =) =)
 
Bee
Heips!

Ultrassa käyty tänään ja kaikki oli hyvin! Sydän pompotti kovasti ja koko vastasi viikkoja!
Aivan uskomaton fiilis! :D :heart:

Voin koittaa vääntää jotain listan tapaista aikani kuluksi!

Bee ja pikkuinen 6+3
 
Bee
HEINÄKUISET


Ines.................22v..........esikoinen........LA
Anzzu1984.......23v..........esikoinen........LA
Bee.................23v...........esikoinen........LA 26.07.08....PHKS
minskuli...........24v...........esikoinen.......LA 02.07.08
Anniel..............24v...........toinen............LA 15.07.08
Nikol................24v...........toinen............LA 20.07.08
Huppa.............25v...........toinen............LA
MargeSimpson..25v.........kolmas...........LA
 
Bee
HEINÄKUISET


Ines.................22v..........esikoinen........LA
Anzzu1984.......23v..........esikoinen........LA
Bee.................23v...........esikoinen........LA 26.07.08....PHKS
minskuli...........24v...........esikoinen.......LA 02.07.08
Anniel..............24v...........toinen............LA 15.07.08.....EKKS
Nikol................24v...........toinen............LA 20.07.08
Huppa.............25v...........toinen............LA
MargeSimpson..25v.........kolmas...........LA
Wilma08..........25v..........kolmas............LA 12.07.08.....KOP


Huomenta!

Nukuin juuri 12h ja silti olis unta vielä riittänyt! Kaksi edellistä yötä meni ultraa jännittäen ja sängyssä pyörien. :/ Nyt jo reippaalla mielellä pahoinvointia odottamassa! :D

Kysymys teille joilla jo on lapsia, varsinkin Marge kun ollaan samasta kaupungista, että voiko neuvolan määräämät lääkärin tutkimukset teettää yksityisellä lääkärillä? Se eilinen yksityisen gyne vaan sanoi että jos haluan käyttää häntä neuvolalääkärinä(?) niin se on mahdollista ja että hän tekee joka kerralla ultran ilman veloitusta!? Ei olis mikään huonompi idea kun oli niin ihana lääkäri!

Eipä tässä tän kummempaa, töihin lähtöön täytyis alkaa valmistautumaan!

Bee 6+4
 
Bee: Onnittelut ihanista ultrakuulumisista!! :flower:
Aattele täällä me nyt ollaan odottajissa..!!! =)
Kiva ku väsäilit listan. Me mennään muuten ihan samoilla päivillä!

Anniel: Eipä ole vieläkään raskaana oleva olo.. Jospa mä tajuan sen sitten kun maha alkaa kasvaa ja vauva potkia! =)

Ines 6+5

Tervetuloa kaikki! :wave:
 
Bee Varsinaisesti tietoa mulla ei tuosta ole, mutta luulis että ihan hyvin voi, tai siis en näe mitään syytä miksei se kävisi :) Itse en ole yksityisellä käynyt.
Enpäs huomannutkaan että ollaan samasta kaupungista :D Ollaankohan samalta suunnalta ollenkaan :whistle:

Eilen oli eka neuvolakäynti, ei kuunneltu sydänääniä vielä, varsinkin kun eka ultra oli jo, viime viikolla.

Onko muilla ollut pahoinvointia yöllä? Siis en mä kertaakaan ole oksentanut, mutta olo on todella :x Kolmena iltana olen juonut vihreää teetä eikä ole ollut niin paha olo enää yöllä :) Tiedä sitten onko sattumaa vai ei.

Marge & "Maggie" rv 9+4 :heart:
 
Moi! Kivasti on tänne ihmisiä löytynyt...minulle voisi tonne listaan merkata synnytyspaikaksi EKKS. Onko muita siellä synnyttäviä?

Ines: Minullakaan ei esikon odotuksessa ollut alussa oikeastaan mitään oireita, ruoka ja kahvi maistui ja kesti yli puolen välin ennen kuin oikeastaan mahakaan rupesi kunnolla kasvamaan. Nyt taas on oireita ollut paljon enemmän jo heti alusta asti.

-Anniel ja vekkuli 8+2
 
Bee
Terppa!


Ines: Juu, ei olis vielä pari kk sitten arvannut nyt kirjoittelevansa tälle puolelle! Kuvittelin olevani "ikuisesti" lapsettomuusosiossa.. :kieh:
Saas nähdä kumpi meistä ensimmäisenä pääsee synnärille asti!


Marge: Me asutaan Kilpiäisissä... :D
Yöpahoinvointia ei ole, mutta iltapäivä öklötystä sitten ihan tarpeeksi! Vasta muutamana viime päivänä on äklötys tullut oikein kunnolla esiin.. Ihan kiva silti, jokainen oire on merkki raskaudesta! :heart:


ON: Tänään vähän säikähdin.. Aamulla töissä veskissä käydessä jäi papruun ihan aavistus ruskeaa tuhrua! Tunnin välein tulikin sitten käytyä pikkareihin kurkkaamassa ja satunnaisesti vielä ihan vähän vanhaa verta ilmestyi. Nyt ei ole tullut pitkään aikaan mitään. Ajattelin, josko toissapäivän gynellä vierailu olisi ärsyttänyt limakalvoja, aika reippaalla otteella ensin tutkaili tuota alakertaa.. Toivottavasti on ihan vaaratonta, mitään kipuja ei kuitenkaan ole!


Juuh.. Nyt takaisin sohvalle loikoilemaan..

~Bee ja pikkuinen 6+5~
 
Mulle voi tohon synnytyssairaalaksi laittaa KOP (kätilöopisto). Eilen piti neuvolassa se päättää.. Kauheen vaikeeta kun kaksi aikaisempaa syntynyt itä-suomessa eikä siellä ole kuin se yksi sairaala jossa synnytetään, täällä vaihtoehtoja kolme!! No valitsin sitten sairaalan jossa olen itsekkin syntynyt ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bee:
Marge: Me asutaan Kilpiäisissä... :D
Yöpahoinvointia ei ole, mutta iltapäivä öklötystä sitten ihan tarpeeksi! Vasta muutamana viime päivänä on äklötys tullut oikein kunnolla esiin.. Ihan kiva silti, jokainen oire on merkki raskaudesta! :heart:



~Bee ja pikkuinen 6+5~
No sittenhän me ollaan aikalailla samalta suunnalta :D Me ollaan asuttu tässä mukkulassa reilu puoli vuotta.

Ruskea tuhru ei mun lukemien juttujen perusteella ole huolestuttavaa, kirkas veri saattaa ollakin.

Mulle iski tuossa alkuillasta karmea olo :x En jaksanut muuta ku sängyssä maata, mahassa väänsi, korvissa soi, mutta ei kuitenkaan päätä särkenyt... Kohta täytyy taas hörppiä iltatee jos vaikka se jotain oikeesti auttaa.

Marge & "Maggie" rv 9+4 :heart:
 
Bee
Marge: Joo, mehän ollaan melkein naapurit! Me ollaan asuttu kohta 2 vuotta täällä, ja hyvin viihdytty. :D

Tuhru on loppunut, onneksi. Tuli ihan ihan vähän vielä illalla ja nyt ei ole tullut enää mitään. Kyllä sitä vaan säikähti kovasti!
 
Niin juu... neuvolassa laskettiin lasketuksi ajaksi 8.7... mutta voihan se vielä muuttua ultrassa.. Tuota ekaa ultraa odotanki jo kovasti :) haluis jo nähä, onko siellä ketään.. Aika monille olen jo joutunut paljastamaan salaisuuden :D ku kaverit kyselee niin kovin..
 
Huomentapäivää ikätoverit =) Täällä yksi 25v. esikoisen odottaja joka kylläkin täyttää juuri ennen laskettua aikaa 26v. Vauvan kanssa siis vietellään synttäreitä heinäkuussä, LA on 24.7. :heart: Olikos muita TAYS:issa synnyttäviä?

Gatsu ja Sinni 7+1
 
Bee
HEINÄKUISET


Ines.................22v..........esikoinen........LA
Anzzu1984.......23v..........esikoinen........LA 08.07.08
Bee.................23v...........esikoinen........LA 26.07.08....PHKS
minskuli...........24v...........esikoinen.......LA 02.07.08
Gatsu..............25v...........esikoinen.......LA 24.07.08.....TAYS
Anniel..............24v...........toinen............LA 15.07.08.....EKKS
Nikol................24v...........toinen............LA 20.07.08
Huppa.............25v...........toinen............LA 16.07.08......SEKS
MargeSimpson..25v.........kolmas...........LA
Wilma08..........25v..........kolmas............LA 12.07.08.....KOP
anskuliini83.....24v..........neljäs..............LA 03.07.08.....TAYS


:wave:
 
moikkelis pitkästä aikaa!
multa jäänyt kirjoittamatta muutama tärkeä tieto, mitä tuohon listaan laitettu. elikkä synnytys paikka on Seks. ja päivä koska sinne täytyisi laskujen mukaan suunnistaa olisi 16.7.

mulla ei edes ekaa neuvola käyntiä vielä. vasta ensi viikon tiistaina. jännittää ihan pirusti.. on kokoajan pelko hännän alla, että mitäs jos tää onkin vaan joku tuulimuna tai kohdun ulkoinen tai joku.. kyllä mun maailma sumenee jos tuollaisen uutisen kuulen. täytynee vain toivoa parasta!!!!
 

Yhteistyössä