N. 10kg pudotus Vol.2

perlos, kiitos vinkistä! =)

Etsin ryhmää laihdutuksen tueksi...
Tässä vain on yksi pieni "ongelma"... mulla raskauden jälkeen on vähän enämpi pudotettavaa kuin vaan 10 kg. :ashamed: Vuosi sitten pudotin n. 13 kg ja painoin elokuussa 2007 n. 80 kg. Sitten tulin syksyllä raskaaksi ja tämän hetkinen painoni on 98 kg. :ashamed: :ashamed: :ashamed: Eli haaveena olisi saada ainakin 18 kg pois... Olisiko minulle tilaa tässä ryhmässä, vaikka painoa onkin noin huimasti karistettavana? Tavoitteena olisi painaa jouluna 80 kg... :whistle:

Rakkapanuu: Kyllä on tilaa, ja tiedän että muutkin ajattelevat näin =)
Minä täällä seuranasi olen ainakin vielä pitkän tovin. Kerronpa lyhyesti mun suunnitelmista kun et varmaan oo jaksanu noita kaikkia viestejä lukea =) Eli mun tavoite on joskus painaa 65kg ( Nyt siis reilu 72kg) Tuo joskus sen takia että saatan nyt olla tai kohta tulla raskaaksi :heart: Eli siis yritys on juuri alkanut. No tämä tietenkin tarkoittaa sitä että kun plussaan ni en voi laihduttaa juurikaan mutta koska tiedän kuin helposti mun paino nousee, aijon pysyä tässä pinossa ns. tasapainoilemassa. No sit ku oon synnyttänyt niin jatkuu se urakka sinne 65kg. Eli minä olen täällä vielä piiiiiiiiiiiiiitttttkäääääääään :LOL: Jos joku mun kans täällä viihtyy niin pitkään :LOL: Ja tieten jos tärppää, ikinähän ei tiedä..
Mutta siis jos vaan seura kelpaa niin tule toki kanssamme tälle taipaleelle!!

Jaha, eipä tullutkaan nyt niin kovin lyhyesti :ashamed:

TErvetuloa uudet mukaan!!!!
hienoa että saadaan uutta verta, kn itsekään en pääse kun aina rykäyksittäin kirjoittelemaan... sitten näköjään suollankin tätä höpinää vähänväliä.... että onneksi saatte välillä vähän huilia mun jaaritteluistani...
30minuuttia fittiä takanaa..

Kiitokset perlokselle kutsusta!
Nyt se urakka sitten alkaa, jälleen kerran :/ Toivotaan että nyt saan sitten pysyttyä vähän kauemminkin tässä kuin viikon......
Elikkäs, tarkoitus olisi pisteilemällä laihduttaa, juuri kävin vaa'alla ja tasan 65kg näytti :ashamed: :ashamed: Melkoista jojoilua mulla on ollut, talvella sain pudotettua 3kg joka on sitten iloisesti vihellellen tullut takaisin :kieh:
Pääsyy tähän laihduttamiseeni on pelko sokeritaudista, ja tietenkin sitten pikkasena toiveena raskaaksi tulo.. :p se nimittäin ei minulta onnistu ilman painonpudotusta.
Joten motivaatioita kyllä olisi, kun vain saisi pidettyä suunnitelmista kiinni!
Tavoite olisi n. 500g viikossa pois ja tavoite paino keikkuu siin 50-52kg. Pituutta minulla on 150cm. Liikuntaa pystyn harrastamaan sen verran että kävelyllä voin käydä kerran päivässä (kun vaan saan lähdettyä) ja kuntopyörä löytyy tuosta eteisestä....
tulipas tekstiä näin aloitukseksi, mutta tällanen räpätäti tänne nyt sitten tuli :wave:

Olen 4 lapsen äiti ja nuorin lapsista on 10kk. Viimeset raskauskilot ei meinaa lähteä kulumallakaan ja pieni tsemppaus ei olis pahitteeksi. Laitan tiedot itsestäni jos vaikka huolitte mut mukaan.

Laihdutus alkoi: 1. kesäkuuta
Pituus: 163cm
Tavoitepudotus: 58kg kesäkuu 2009
Lähtöpaino: 68 kg
Paino nyt: 67,5 kg
Pudotettu: -0,5 kg

=)

äite78: Tervetuloa vaan kyytiin =)

Nythän täällä pitäs alkaa olemaan ihan vilkasta! Eli kaikki uudet kans rohkeesti vaan jutuista turisemaan =)

Mulla meni ihan höpöksi tää viikonloppu. Pitää kai sanoa että TAAS :ashamed:
Mua vetuttaa ja itkettää ja masentaa ja tympäsee jajajaj... Alko siis menkat että turhaa spekulointia ja toivetta vauvasta. Hassua että en myöntänyt missään vaiheessa itelle että näin vois vielä ollakkaan ja silti pettymyt on ihan valtava. Vaikka suunnitelmissa onkin että ens kesänä syntyis niin ei todellakaan vielä heti "tarvi" tärpätä mut silti.. Hassua tämä ihmismieli.

Eli mulla ei kyllä varmaan huomenna oo mitään positiivisia uutisia mutta katotaan nyt sit taas. Mutta sentään oon lenkillä käynyt molempina päivinä. Se nyt ainaki on vähän positiivista :D

Pääsisinkö mäkin vielä mukaan?
Mun tiedot on:
Laihdutus alkoi:14.heinäkuuta 2008
Pituus:164cm
Tavoitepudotus:62kg
Lähtöpaino:72
Paino nyt:72
Pudotettu:-

Oon nyt jonkun aikaa ollut laihis tauolla viime vuoden loppupuolella kuitenkin painoin vielä 85kg! =)
Huomenna alkaa 5 päivän nutrilett kuuri,jos siitä sais hyvän sysäyksen karistaa noi loputkin kilot pois :D

On kivempi laihduttaa kun on tukijoukkoja. Huomenna siis punnitukseen. Onkos teillä ollut tapana pitää yhtä herkkupäivää viikossa vai painatteko ihan täysillä etiäpäin? Mä olen aatellut, että joka päivä pitäs tehdä lenkki...ainakin arkisin. Viikonloppusin jos kuntopyöräilis...pitäs kilot alkaa karisemaan. ;)

Kyllä mä meinasin silloin tällöin vähän herkutella,mutta kohtuudella tietenkin =)
Mulla on rankka työ,niin siinä onneksi kalorit palaa :D
Ainut vaan että vatsalihaksia pitää alkaa treenaamaan,lapsen jäljiltä kun se on tollanen röllykkä :snotty:

Moikka kaikki ja terkkuja linstiltä :wave:

Oltiin parit päivät reissussa muksujen kanssa ,tai minä olin,mies on harrastuksensa parissa ollut torstaista ja tänään sekin tulee kotiin :heart:

Niin mä ajattelin kanssa tänne ilmoitella painoa maanantaisin kun te muutkin niin teette.Mitä sen väliä vaikka paikkarin päivä on keskiviikko.

Nyt saunaan =)

niin siis painopölussaa..... ei muita plussia mulle kiitos vielä!

Perlos :hug: joo se alintajunta ja mikä lie rakentelee salakavalasti jo unelmia ja odotuksia, vaikka ite koko ajan itelleen toista tolkuttaisi ja realistisesti ajattella yrittäisi.

Enni.... taas....

Aikasin oon liikkeellä tänään...punnituskin tuli suoritettua. Viikonlopulla paino oli 67,5...nyt tasa 67 kg. Asiaan vaikuttaa todennäköisesti se, että viime viikolla oli menkat ja nesteet häipyi kehosta. No hyvä niin...miinusta kuitenkin puol kiloa. ;)

Mitäs muut?

Huomenta!
Paino näytti äsken 72,5 kg,eli +500g :whistle:
Johtuen varmaan siitä,kun tuli eilen vielä vähän herkuteltua :ashamed: Tänään aloitin sen 5 päivän tehokuurin,joten eiköhän ensi punnituksessa paino ole kääntynyt laskuun :D

Kiitos Enni :hug: Joo on tuo alitajunta kyllä jännä homma..

Ja painohan oli sit noussut. Taas. :ashamed: Nyt mua kyllä jo ärsyttääkin :kieh: Miten sitä on tämmänen saamaton vätys. Vaan ei auta rypeä itsesäälissä vaan nyt itseä niskasta kiinni.
Salille siis täytyy rynnätä kohta puolin..

Ma: 73kg :kieh:

Ja fakta hommallekin vielä erikseen tervetuloa!! =)

Tervehdys....mulla paino näytti aamulla 71,8,mikä sinänsä on tosi hyvä lukema,mutta eihän kenelläkään voi kahdessa viikossa tippua 4,4kiloa?

Mä en jotenkin nyt usko että piti paikkaansa,vaikka monta kertaa siihen hyppäsinkin,siis vaakaan...normaalisti punnitsen keskiviikkona joten katotaan sillon mitä näyttää.

äite78: minä koitan pitää yhden herkkupäivän viikossa,mutta en silloinkaan koko päivää vedä kaikkea kurkusta alas mikä eteen kävelee vaan ostan ehkä pienen sipsipss ja pienen namipussin tms.

Eilen meni mun herkkupäivä kun söin linnanmäellä poppareita aika kasan ja pojilta karkkia pummasin jonkin verta:)

unohdin punnita itteni ennen aamupalaa ja vaaka näytti kahvittelun jälkeen 77,7Kg :kieh: :headwall:
Tosin mun lukemiin vaikuttaa sekin, kun kahdella eri vaa'alla itteäni punnitsen, mutta plussaa siis nyt +700g :'(
No nyt tarkkennusta sitten tuohon, mitä suusta alas meneepi....

*Enni*

Moikka!

Onpas tänne tullut uutta verta, tervetuloa kaikki munkin puolesta!!! Päivittelen teijät tonne listaan..

Onneksi me karppausta kokeileat sovittiin (Kai) että tällä viikolla punnitus on keskiviikkona koska tänä aamuna oli +900g, eli ei kunnian kukko laula:)

Ärsyttää koska pe paino olli jo 60,3kg ja nyt 61,5kg :kieh: :headwall: toi on kyllä tosi tehokasta toi karppaus mutta pirun vaikeaa, mä vielä asetin rajaksi sen 150g eli en ees mikään oikea karppi ois, mutta toikin tuntuu hirveen vaikeelta. Kaksi päivää meni hyvin mutta viikonloppuna karkas mopo käsistä. Yritän nyt keskiviikkoon asti pitää ton 150g hiilareita ja sitten luultavasti höllennän sillälailla että karsin sen minkä vaan pystyn mutta en laske gramman tarkasti.. Tuntuu että varsinkin näin kasvissyöjänä on vaikea keksiä mitään ruokaa missä ois proteiineja ja rasvaa mutta ei hiilareita, kaikissa kasvisproteiinia sisältävissä aineissa on myös aikapaljon hiilareita mukana, esim. linssit. No yritetään vielä...

Perlos: Harmi että kuukautiset alkoivat, mutta sun nyt ei ainakaan kannata heittää pyyhettä nurkkaan kun vasta eka kierto oli! Toivotaan parasta ensikiertoon!! Mulla muuten raskausaikana pysyi paino hyvin aisoissa, jotain 7kg tulil ja sekin vasta ihan loppuvaiheessa (Tosin lapsukainen synty etuaikaan joten ois ehkä pari kiloa voinut vielä tulla lisää jos ois loppuun asti ollut mahassa). Ja toi kaikki oli lähtenyt kun sairaalasta kotiuduin. Mutta sitten se elämä esikois vauvan kanssa, imetystä montatuntia päivässä yms. sektio arven parantelua yms.. niin ei tullut mieleen liikkua tarpeeksi ja koska ei tosiaan jäänyt raskauskiloja niin en ollut yhtään tarkkana syömisten kanssa ja sitten sitä painoa kertyikin puolessa vuodessa n.9kg..

Henrietta: Kyllähän tuo voi hyvnkin pitää paikkaanssa, mutta vois silti kuvitella että siinä on jo osa lihaskatoakin yms. Näyttääkö peilikuvaparemmalta/onko olo parempi/Mitä sentit kertoo esim vyötäröllä? Ne kai ne kuitenkin painoa tärkeempiä juttuja on..

Enni: Koita olla tarkkana ruokien kanssa ja tuu kertomaan keskiviikkona uus paino, jos ois miellyttävämpi lukema ;)

Ma: Pyörällä kauppaan, Paino 61,5kg VY 86cm

Kiva, että mahdun mukaan!

Täältä maanantaipainoa löytyy edelleen 98 kg.
Pituutta tältä kolmen lapsen äidiltä löytyy 176 cm.
Ja tavoitepaino olisi 80 kg tai vähemmän jouluksi. :whistle: :whistle:
Nyt täytys enää saada lenkkikärpänen puraisemaan ja joku, joka vahtis mein jääkaappia! :D Koska täällä paino putoo aina suht helposti, kunhan vaan saan itseni kuriin! Ja täytyyhän tässä nyt muistaa, että nuorin lapsi on mulla vasta 4 vkoa, joten ei tässä nyt ihmeitä hetkessä tehdä... :whistle: :whistle:

Tänä aamuna paino 80 kg B)

ina21:

En tosiaan tiedä miten tuon kasvisruokavalion kanssa... Olisikohan fineli.fi:stä mitään apua? Siellä eniten ja vähiten-toiminto. Sieltä valitset "hiilihydraatti imeytyvä". Ja sisältää: "vähiten". Siitä voit valita myös erityisruokavalion. Sitten vaan hakua ja tosi hyvin saa tietoa hiilaripitoisuuksista :) Vähän huono selitys mutta toivottavasti selvisi :whistle: Karppisivuja kannattaa selailla myös.

ina: toi mun harrastama dieett (ei siis nyt, vaan mistä kerroin) on siitä hyvä, että hiilareita saa sydä, esim linssikeitto olis yks hiilari ateria...
juu, muista n syyö hyvi.... :whistle: aidan olLA TOIVOTON TAPAUS....

Heippa!!

Mää lähen tänään reissuun joten en oo pariin päivään tietokoneen enkä puntarin lähettyvillä, eli mulle täytyy laittaa tämän aamun paino..

Ma: kuntosali 60 min. 73kg

Ti: 72,4kg (-600g maanantaihin)

Sori, nyt en ehi kenenkään kirjotuksia kommentoimaan :ashamed: Paitsi sen että en minä mitään pyyhettä kehään heitä vielä minkään suhteen =)

Tsemppiä meille kaikille!!! :wave:

Liikunta päivis

Ma: Pyörällä kauppaan, Spinning 30min, sali vatsa, alaselkä ja kyljet, Paino 61,5kg VY 86cm

Ti: Paino 61,7kg VY 85,5

Nyt ei mulle kyl äkunnian kukko laula, :ashamed: on tullut vähän syötyä... Pitäsköhän tänään pitää paasto päivä ja juoda vaan marja smoothieita!? Yleensä en kyllä usko tollaseen mutta nyt on tullut niin monta päivää syötyä mitä sattuu että vois tehä hyvää...

Lumo: Joo tiedän ton toiminnon, täytyy käydä kokeilemassa..

enni: Niin, toi kuulostaa kanssa ihan hyvältä, mutta mä luulen että jatkossa ysyn ns. normaaalissa terveellisessä ruokavaliossa ja koitan vaan pikkuhiljaa vähän pienentää hiilarikuormaa.. Oon kuitenkin näin saanut jo 8kg pois..nyt vaan kun on vähän aikaa paino sahannut samoissa lukemissa niin tuli ns.epätoivo, ja innostuin tosta karppauksesta koska se varmasti toimii jos siinä pystyy olemaan, mutta kun näyttäs siltä että mä en ainakaan tällähetkellä pysty :headwall:

Rakkapuu: Ihanaa, onnea pikkuisesta nyytistä :flower: tossa vaiheessa se on varmaan just ne vaunulenkit parhaita. Minkä ikäsiä sun muut lapset oli että ovatko koulussa/päiväkodissa minkä aikana pääsis liikkumaan vai miten oot ajatellut lenkille hilppasta? Mulla ei jäääkaappi pysy mitenkään kiinni jos siellä on jotakin epäterveellistä, joten mä en sinne mitään ostakkaan.

Yritän tänään pääst lenkille.. :wave:

Huomenta!
Pikkaisen on väärä aamu, mutta eilen en kerinnyt, aamulla (eilen) kuitenkin punnitsin ja näytti 64,5kg, eli se aamupainohan on aina vähän vähemmän kuin päivällä...sunnuntai meni höpöksi kun piti käydä kaverin kanssa pitsalla...puolikas pitsa, muistelisin että olikohan kokonainen 22pistettä..??
Noh, eipä sitten oikeastaan muuta tullutkaan syötyä, koetukselle kyllä joudun tällä viikolla kun on 2:t juhlat, täti ja toisen tädin mies viettävät syntymäpäiviään :( mutta pitää yrittää! :(

Yhteistyössä