n.10 kg:n karistus

Tervetuloa takaisin, Henrietta! Ehkäpä joku muukin vielä eksyy.

Joo, mulla on kyllä jotenkin napsahtanut opit kohdilleen. On jonkinlainen taju päässä, miten kannattaa syödä. Niin. Tämähän oli viimeinen kerta, kun laihdutan.

Tsemppiä ja tarpeeksi tiukkaa linjaa!
 
Heippa Vaan! Anteeks hiljaiselo, meillä hajos koneesta näytönohjain joten en saanu konetta auki ja sitten se viipy huollossa.

Mun paino ei oo pudonnu tai on jopa noussu... mutta kummasti vaatteet jotka ei pari viikkoa sitten mahtunu niin mahtuu nyt eli kaippa tuo läski on kuitenkin muuttunu lihakseks tai jotain eli ihan hyvin menee. ja liikunnan into on päällä aika hyvin!
 
Hyvä ronttis! Jaksetaan me vielä, vaikka toukokuu jo alkamassa. Paljon on porukkaa pudonnut kyydistä. Onneksi kilojakin : ). Paino samoissa lukemissa kuin viimeksi. Tämä on varmaan sellainen mulle sopiva paino, joka pysyy aika lailla luonnostaan. Jos alkaa nousta, otan heti tiukemman kurin.

Kevyttä vappuviikkoa!
 
vappu ja viikonloppu meni vähän överiks, mutta nokka taas kohti keveempiä lukemia. Tilasin polkupyöräkärryn niin pääsen muksujen kanssa päivälläkin liikkumaan. Ja poika käy aamupäivisin tuolla puistossa jonne lapsen saa jättää 1-2 h hoitoon niin pääsen nyt sitten ihan kävelylenkeillekin päivisin eli eiköhän tässä tavote tuu saavutettua ennen heinäkuuta :) Taidetaan pörrätä täällä kahdestaan Napos! Heh! Hienoa että sulla pysyy noin hyvion tuo paino kurissa :)
 
Hei Henrietta! Satuinpa kurkkaamaan tänne. Hiljaista on ollut. Mulla on mennyt tähän asti ihan hyvin, mutta nyt on vaikeaa. Oon syönyt mitä sattuu ja miten sattuu. Ryhtiliike paikallaan. Miten sun kilot tulleet takas? Sähän pääsit hyvään alkuun.
 

Yhteistyössä