n.10 kg:n karistus

me ollaan kotiuduttu parin viikon reissusta. plussaa tuli kolme kiloa :ashamed: ei ihme sillä mässäämisellä.

nyt lopetin uudelta vuodelta tupakan polton ja se syötättää kans. koetan nyt ensiks päästä nuista tupakan himoista ja sit taas katsella syömisiäni.

ollaan tässä häämatkaa varailemassa thaimaaseen ens jouluks et tavoitetta kyllä on. meitä lähtee 20 hengen porukka sinne et ihan kiva.

hyvää uutta vuotta kaikille ja miinuslukemia!
 
Montakohan tässä pinossa vielä on... eli onko kaikki mukana vai onko joku siirtyny toiseen pinoon?

Mulla tuli 1,5 kg takkiin jouluna vakaista päätöksistä huolimatta... mutta nyt uus tsemppi päällä. Viikon ollu myös flunssassa että ei oo liikkumaan päässy. josko kohta tervehtyis ja pääsis jumppiin, niin ois taas helpompaa ruokienkin suhteen.
 
Moikka piiiitkästä aikaa!!!
Tässä on oltu joulusta asti reissussa, uutena vuotena piipahdettiin kotona... Takkiin tuli, mut onneks ei kauheasti. Eli tänä aamuna vaaka näytti 68,2kg.
Ostin joulun jälkeen itselleni kävelysauvat :D . Kävin jopa testaamassa niitä ja kivaa ja tehokasta oli :D
Tänään menen kirjastosta lainaamaan jotain jumppa-dvd:tä.. JOsko pääsis arkeen kiinni =)
 
Heipä hei. Viimeks näköjään punnitustuloksen antanu 17.12 ja sillon painoa oli 65.8 muistaakseni (just katoin enkä muista enää :headwall: ). Tänään punnitsin itteni pitkästä aikaa ja painoa oli tasan 65kg. Eli vaan 800gr lähteny melkeen kuussa |O Mutta omapa on vika, jotenki ne joulun KAKS PÄIVÄÄ tais venähtää kahdeksi viikoksi. No, jatkan tästä enkä jaksa kuluttaa aikaa murehtimiseen. Onnea ja tsemppiä kaikille :)

Pistän tän vielä tänne
Aloitus 69
Paino nyt 65
Pudotettu 4
Tavoite 60

Toi 4kg näyttää kivalle :) Harmittaa vaan ku olis vähemmän tossa jos omistaisin itsekuria...
 
Rouva Räpylä: hurjasti oot pudottanu. Mahtava tulos toi neljä kiloa!

Mulla alkaa nyt olla vasta lähellä sitä joulua ennen olevaa painoa eli viimeriä satoja grammoja siitä vielä pudotellaan ja sitten kohti uusia lukemia. Tää mun ja lasten flunssa vähän haittaa tilannetta kun ei pääse liikkumaan oikeen yhtään.

Jos keräiltäis ens maanantaina taas noita lukemia tuollain kun Rouva Räpylä tohon kirjas niin vois päivittää listaa, maanantain punnitukset oli vähän hiljasen puoleisia et jos ens viikolla tulis enemmän tuloksia.
 
Voi voi... vaan kolmesataa grammaa. Eli vielä on joulukiloja jäljellä :headwall: Nyt aion pitää kovan kurin tän viikon et sais tosiaan ne joulukilot pois ja jatkettua siitä mihin ennen joulua jäi. Vaikka kuinka vannotin et joulu ei tuo kiloja paljoakaan niin mulla venähti tuo joulu siks kahdeks viikoks.... :ashamed:

Mites muilla?
 
Jaahas, lukemia:
Aloitus 69
Paino nyt 67,2
Pudotettu 1,8
Tavoite 57

Huonolle näyttää :'(
Joulu mullakin venähti aikalailla ja nyt olen muutamia päiviä ollut kuumeessa. Viime tiistaina viimeksi päässyt lenkille. Ja kipeänähän saa syödä mitä vaan, eikös?? :saint:
No, ainakin joulu on karistettu ja tästä suunta alaspäin :D
 
Juu, ei muuta kuin täyttä höyryä eteenpäin!

Itselläni jälleen -700 grammaa viime viikosta. Jes. Vajaassa parissa kuukaudessa nyt 3,1 kg ensin ihan syöntejä järkeistämällä ja sitten vähän niinku Painonvartijoissa. Tästä on hyvä jatkaa.

Toivon miinuksia muillekin!
 
Aloitus 69
Paino nyt 64.7
Pudotettu 4,3
Tavoite 60

Hellurei. Eli vaaka näytti tänään aamulla 64.7kg! Oon yllättyny et oli miinusta tullu, ku viime viikko oli vähän TAAS huono ja eilen oli ristiäiset :whistle:

Onnea muillekin :) Vissiin me kaikki ollaan vähän repsahdettu jouluna mut kyl se taas alkaa tippua :)
 
Mä en kestä! :headwall:
Mulla edelleen lämpöä, huomenna tulee viikko täyteen. Lenkille olis kova hinku, mut ei uskalla lähteä.
Syömisetkin vähän niin ja näin :/
No, kunhan tästä tervehdytään niin ehkäpä motivaatio liikkumiseen olis taivaissa =)
Tsemppiä kaikille!
 
TTJ
Vaaka näyttää välillä, et kilo ois lähtenyt, välillä, et kuusi kiloa, riippuu missä kohtaa vaakaa seison..On siis rikki(osia irti pohjasta) eli en voi varmasti sanoa missä
mennään..Yritän keretä tänään töiden jälkeen ostamaan uuden..
 
TTJ
No niin, ostin eilen uuden puntarin..-800g ois lähtenyt viime viikosta ja nyt on myös pari sataa grammaa alentunut siitä mitä oli joulun alla..
Aloitus 74,8kg
Paino nyt 73,4kg
Pudotus 1,4kg
Tavoite 60kg
 
Kesänlapsi: Mä tiedän mitä koet kun oon ollu kaks viikkoa flunssassa... tänään pääsen vihdoin jumppaan. Jee toivottavasti paranet pian! tai oot jo parantunu!

Päivittelen listan kunhan kerkeen...

Haluisitteko et lista näkyis jo ekalla sivulla kun niitähän pystyy muokkaan?
 
Henrietta:
Aloitus:77,3
Paino nyt:75,6
Pudotettu: 1,7
Tavoite: 67-70

Irmeli
Aloitus 68
Paino nyt 65,8
Pudotettu 2,2
Tavoite 60-58

Kesänlapsi
Aloitus 69
Paino nyt 67,2
Pudotettu 1,8
Tavoite 57

Kultakala
Aloitus 70,9
Paino nyt 67,7
Pudotettu 3,2
Tavoite 60-65

Napos
Aloitus 71
Paino nyt 67,9
Pudotettu 3,1
Tavoite 64

Ronttis
Aloitus 70,3
Paino nyt 68,7
Pudotettu 1,6
Tavoite 59-62

Rouva Räpylä
Aloitus 69
Paino nyt 64.7
Pudotettu 4,3
Tavoite 60


Sanuli
Aloitus 62,5
Paino nyt 62
Pudotettu 0,5
Tavoite 55

TTJ
Aloitus 74,8kg
Paino nyt 73,4kg
Pudotus 1,4kg
Tavoite 60kg

Ilmotelkaa taas jos jotain on kohdeltu kaltoin... Onks Irmeli vielä mukana?
 
Heissan!

Itse olen vasta viikko sitten aloittanut,mutta pudotettavaa olisi juuri tuo noin 10kg:)

Eli jos mukaan vielä pääseepi niin laittelen tähän tietoni:

Henrietta:
Aloitus:77,3
Paino nyt:75,6
Pudotettu: 1,7
Tavoite: 67-70
 
Tervetuloa vaan Henrietta! Oot enemmän pudottanu viikossa kuin minä koko aikana, joulu tais vähän sakottaa mua ;) Laitan sut tuohon listaan!

Hei semmonen, et ois kiva tietää mistä päin ihmiset on... Jos vaan haluutte kertoa. Mä oon Turusta (tällä hetkellä, heh)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Tervetuloa vaan Henrietta! Oot enemmän pudottanu viikossa kuin minä koko aikana, joulu tais vähän sakottaa mua ;) Laitan sut tuohon listaan!

Hei semmonen, et ois kiva tietää mistä päin ihmiset on... Jos vaan haluutte kertoa. Mä oon Turusta (tällä hetkellä, heh)
Kiitos!

Minä olen täältä pahamaineisesta Forssasta:)
 
ronttis: kuumetta edelleen :headwall: .
Kävin eilen lääkärissä, eikä mitään syytä löytynyt. Lepoa vaan :whistle: . Olen miettinyt että uskaltaisiko hiukan jumpata vaikka kuume ei laske edes Buranalla alle 37. :ashamed:
Satakunnassa sairastelen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kesänlapsi:
ronttis: kuumetta edelleen :headwall: .
Kävin eilen lääkärissä, eikä mitään syytä löytynyt. Lepoa vaan :whistle: . Olen miettinyt että uskaltaisiko hiukan jumpata vaikka kuume ei laske edes Buranalla alle 37. :ashamed:
Satakunnassa sairastelen...
Vaikken ole ronttis,niin sanon että ET JUMPPAA!!! :kieh:

Kunnolla täytyy ensin parantua ihmisen ennenkun edes kävelylle kannattaa lähteä.

niin. =)

Paranemisia toivottelen sinne :flower:
 
Kesänlapsi: Älä vaan rupee rehkiin ennen aikojaan. Mä tiedän kyllä ton tunteen. Mua suututti, masensi ym. kun ei päässy liikkuun ja mies sai kyllä tuta sen. Mutta jos rupeet ennen aikojaan rehkiin niin se vaan pitkittyy. Kokeile olla ilman Buranaa jos pystyt eli se kuumehan on merkki et se yrittää poistaa tulehdusta sun elimistössä eli jos se kävis tarpeeks korkeella niin paranisit kenties nopeemmin ilman lääkkeitä... tai näin mulle toitotetaan. Joskus tietty on tilanne et on niin huono olo et on pakko syödä lääkkeitä. Kauheesti parannussäteitä sinne!
 

Yhteistyössä