n.10 kg:n karistus

Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Huoh, miten musta tuntuu et paino ei muka laske yhtään... vaikka kymmenen oon tietty syyskuusta pudottanu niin silti nyt tuntuu jotenkin mukamas takkuselta. Ja voi jee kun tekis mieli herkkuja. Toisaalta liikuntavimma ois ihan kauhee. Jatkuvasti teen vatsoja ja reisiä...

Noi kipeenäolot ei oo yhtään hauskoja, toivottavasti ne ois jo meiltä ohi, kun on muutamia viikkoja sairasteltu... tää viikko menny onneks ilman mitään flunssia.
Paljon sulla on vielä matkaa taas tavoitteeseesi?

Mä unelmoin kanssa tuosta kympistä,tuntuu vaan kovin kaukaiselta vielä koko kymppi!

 
Henrietta: No viitisen kiloa on siihen 62... mutta mutta sitä alkaakin yhtäkkiä haaveilla vielä siitä 59 jossa on joskus nuoruudessa ollu... kun 62 kilosena en koskaan pitäny itteeni laihana, mutta taitaa oikeesti olla vaan päässä vikaa ;) Tuo 62 on sellanen paino et siihen pääseminen tekee tiukkaa eli 64 kohalla alkaa tosissaan junnaamaan. Se 59 taitaa olla ihan utopistinen juttu. Oon tosiaan jostain elokuun lopusta- syyskuun alusta laihdutellu... eli välillä alkaa tympimään... Mutta osaakohan sitä oikeesti sitten kesällä lopettaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Henrietta: No viitisen kiloa on siihen 62... mutta mutta sitä alkaakin yhtäkkiä haaveilla vielä siitä 59 jossa on joskus nuoruudessa ollu... kun 62 kilosena en koskaan pitäny itteeni laihana, mutta taitaa oikeesti olla vaan päässä vikaa ;) Tuo 62 on sellanen paino et siihen pääseminen tekee tiukkaa eli 64 kohalla alkaa tosissaan junnaamaan. Se 59 taitaa olla ihan utopistinen juttu. Oon tosiaan jostain elokuun lopusta- syyskuun alusta laihdutellu... eli välillä alkaa tympimään... Mutta osaakohan sitä oikeesti sitten kesällä lopettaa

Luulen että tuo 62 olisi jo hyvä:)

Mä kanssa ajattelin 67kg...ensin.Sitten mietin että jospa sittenkin se 65(ollut sen painoinen viimeksi varmaan 11 vuotiaana
:LOL: painoin jo ennen esikoisen syntymää tuon 70kg,neuvolakortin mukaan.En kyllä muista,kaippa mä silloinkin ajattelin olevani läski.

Mutta hei tuohan on oikeasti terveellisempää laihdutella pitkällä aika välillä,ei nopeesti pudotetuista kiloista ole kun hetken ilo:)Aion seurata esimerkkiä ja ottaa iisisti.
 
moi pitkästä aikaa!

minäkin täällä olen pyörinyt vaikka oma laihis on takunnut paljon. hienostihan teillä menee! mulla oli tänä aamuna painoa 64 kg et et :ashamed: 62 oli jo sillon ennen joulua. ja taisin painaa viime keväänäkin tuon saman 4 kk synnytyksestä.

mut juu...nyt on tupakka selätetty =) oon ollu nyt kuukauden polttamatta. aluks syötätti kauheesti, mut nyt on jo helpottanu. olen käynyt jumpissa 2-3 kertaa viikossa tän vuoden puolella. nyt tällä viikolla on alkanut tulemaan sitä liikunnan iloakin mukaan pitkästä aikaa :D

nyt on sitten uusi tavoite asetettu. 21.4. pitäs painaa 59,5 kg eli siihen mennessä 4,5 kg pitäs sulaa.

jospa tää jojoilu jo jäis historiaan...
 
Sanuli: Tosi hienoa tuo tupakoinnin lopettaminen. Sehän tunnetusti saa aikaan lisää ruokahalua, mutta on se vaan niin paljon tärkeä asia et muutama hassu kilo ei haittaa jos vaan sen saa lopetettua. Ja nyt uusi tsemppi päälle. Ja hyvä kun liikunnan ilo palannu... ja kohta huomaat jaksavas tosi hyvin liikkua kun polttaminen on loppunu!
 
Ronttis: juu ei todellakaan haittaa muutama kilo ku pääsi sauhuttelusta eroon. niin, tuota mie en huomannukkaan et jaksaaki paremmin liikkua ku ei polta. kävin eilen vaunujen kans hölkkäämässä puolisen tuntia ja sit illalla jumpalla.

oon huomannu et ku oon kotona, niin kannattas lähteä aamusta liikkeelle, muuten jää tähän kämppään ravaan päiväks. saa virtaaki eri lailla ku lähtee ulos. pikkuneidilläki muutaki nähtävää ku tämä huusholli.

huomenna mennään miehen kans häämessuille. josko sieltä sais hyviä vinkkejä ja lisää motivaatiota urakkaan
 
Huomenta! Viime viikon elin kovalla kurilla ilman herkkuja tai mitään ylimääräistä. Paitsi pojan 2v synttärit pidettiin la niin maistelin kakkua :p ja kuri tuotti tulosta, nyt painoa on 63.3kg. Jospa sitä tästä taas jatkais laihtumista! Eli muistin mukaan viime viikosta lähti 1.4kg :eek: voiko olla totta? En sitä listaa jaksa ettii ku puhelimella surffaan ja tää on niin hankalaa.

Ronttis, mä veikkaan ettei sulla tosiaan läskiä enää paljoa voi olla. Koska noilla pisteillä mun kokemuksen mukaan lähtee aika hyvin ylimääräinen. Noi viimeiset kilot tosiaan on pahimmat! Ja jos liikut paljon niin teet lihasta koko ajan.
 
minulla puntari näytti +500 grammaa, vaikka oon urheillu ja syönyt ok. aloin herkuttomalle helmikuulle ja se on mennyt hyvin. kielletyllä listalla karkit, pullat, keksit, alkoholi ja kaikki suolaset herkut. silti paino nousee!!

mut sitkeässä on ja tämä akka ei tällä kertaa lannistu!
 
Sanuli kuules sulla on tainnu käydä klassiset eli ahkera liikunta keränny lihakset täyteen nestettä. Joten sitkeellä sinnillä vaan niin seuraavana maanantaina vaaka sitten palkitsee.

Rouva Räpylä: Mä oon vähän kateellinen kun sulla putoo jatkuvasti noin hienosti toi paino!!! No jaa läskiä mulla... kai sitä vielä jonkin verran on ja painonkin mukaan oon vielä hiukan ylipainoinen, mutta mulla käy aina näin et 66 lähestyessä tapellaan ja sit tapellaan kans 62 kanssa...
 
Mäki veikkaan et sanuli on liikkunut niin paljon ettei paino siks tippunut.

Ronttis, en tiedä vaikuttaako sitten ikä siihen että tippuu helpommin? Tai no, saa siihen kyl töitä tehdä. Mun on pakko olla kokonaan ilman herkkuja. Jos syön jonain päivänä hyvää niin jää liian helposti päälle se mässytys... Nyt on taas paha viikko edessä ku en ole kotona. Saa nähdä pystynkö syödä vaan omenaa iltaisin :D mulla kotona on paljon helpompaa olla ku muualla. Mutta mä en myöskään harrasta liikuntaa muuta kuin mitä lasten kans tulee oltua ulkona jne. Että en lihasta ainakaan saa :/
 
Hei tänä maanantaina! Mulla taisi viime viikolla olla nestekertymiä myös (ei kuitenkaan hyvästä syystä eli liikunnasta, vaan suolaisesta ruuasta), sillä tänään paino on 65,6. Plussaviikon jälkeen reilusti miinusta (1,5).
Yhteensä on paino tippunut marraskuun puolivälistä 5,4 kg. Tuntuu hyvältä.

Sitkeästi naiset vain eteenpäin!
 
Rouva Räpylä: Niin kai tää viisi vuotta lisää ikää hankaloittaa laihduttamista ;) eiko mulla on kyllä näissä tietyissä painoissa takunnu aina... sillonkin alta kakskymppisenä, kun olin ihan oikeesti painonvartijoissa.

Napos:Eiks oo ihanaa kun ensin on takunnu ja sit lähteekin kunnolla. Mä haluisin taas sellasen et lähtis kunnolla... voi sitä ois sitten jo normaalipainonen kun 1,5 lähtis.

Eilen meni varmaan pisteet yli, en herkutellu enkä sellasta mut ruoka tais vähän maistua... No eikun tiukkana taas tästä eteenpäin. Hyvää laskiaista ja runeberginpäivää ja jätetään ne pullat ja tortut muille =)
 
Sori, ronttis :p en hoksannu minkä ikäinen oot :D joskus vaan jotkut valittaa et nuorena lähtee paremmin ku vanhana mutta ethän sä vanha kyl ole. Mä muuten pidän välillä ihan surutta sellaisia herkkupäiviä. Aika useinkin... Mutta enpä syöny eilen yhtää pullaa tai torttua :D söin munkin... Mutta nyt täytyy lähteä ulos poikien kans :)
 
heips evripaadi :D

Eilen oli taas paikkarit ja painoa oli tippunut 1,6kg.

Yhteensä siis 4 viikossa 6,3kg.Liki puolet vielä jäljellä silti vielä,ne varmaan tippuukin hitaammin:)

Viime viikon painon laskuun on kyllä ihan looginen syy...olin melkein kolme päivää lähes kokonaan syömättä:(Meillä oli kotona kriisi,siis todella paha,melkein eropaperit haettiin...Nyt ollaan saatu juteltua ja olo on aika hyvä jo ja ruoka maistuu taas :saint:

Mutta tästä kesää kohden mennään ja toivottavasti menee se kymppi edes rikki!
 
Pistän nyt tän saman löpinän tänne kun tuonne kevennys haaveissa päiväkirjaani..

no joo....tiesin että kun on muutaman päivän syömättä ollenkaan yhtään mitään niin eikö ne kilot ala pukkaan takasin,kävikin tuo paino jo huikean alhaalla,,

Eli tänä aamuna kun kävin vaakassa ,painoin 72 kg,plääh.

Olis pitänyt jättää tää viikko painonvartijoissa väliin koska kun en syönyt niin tottakai paino oli tosi pieni.

Nyt se sitten ens viikolla on humahtanut taas plussan puolelle,vaikka pisteissä pysynkin.

On tää elämä vaikeeta aina välillä!Miksei edes silloin vois olla henk.koht.elämä kunnossa kun laihduttaa?

ettei tulis noita syömättömyyskausia tai päinvastoin toisille tulee syömiskausia kun ahistaa.

Päivä kerrallaan,onneksi nyt kotona kaikki aika ookoo ja ruoka maistuu pisteitten rajoissa taas,vähän silti masentaa kun en nyt todellista laskua tiedä tuon syömättömyyden takia.

pärkele.
 
Henrietta: Aika köyhää tuo kirjottelu tuolla kevennys haaveissa. Jos kiinnostaa vähän aktiivisempi laihdutusryhmä, niin kokeile ja muutkin saa tulla Sopivasti ihanat -ryhmään. Kyllä mä luulen et sulla kuitenkin miinusta on enskin viikolla, vaikka oma vaaka noin näyttikin. Tsemppi vaan kehiin!
 
minulla edelleenkin puntari näyttää samat 64 kg :headwall: herkuton on menny hyvin, tosin eilen teki mieli karkkia mut pidin pääni. en oikeesti kohta käsitä tätä jumimista. nyt lähden juoksulenkille. kai tämä tästä, pikkuhiljaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja ronttis:
Henrietta: Aika köyhää tuo kirjottelu tuolla kevennys haaveissa. Jos kiinnostaa vähän aktiivisempi laihdutusryhmä, niin kokeile ja muutkin saa tulla Sopivasti ihanat -ryhmään. Kyllä mä luulen et sulla kuitenkin miinusta on enskin viikolla, vaikka oma vaaka noin näyttikin. Tsemppi vaan kehiin!
Mistäs saisin salasanan sinne tai jotain?:)
 
Hei kaikki! Mites viikonloppu meni? Ihan jees täällä. Toivottavasti kaikilla asiat hyvin, jotta jaksaa keskittyä syömisiin ja liikkumisiin.

En kirjannu syömisiä viime viikolla ollenkaan. Jonkinlainen pistetaju päässä kuitenkin. Miinusta 400 grammaa. Liikunta edelleen kävelyä ja lasten kanssa leikkiä.

Miinuksia muillekin!
 
Viikonloppu meni hauskasti,mutta tuli syötyä...perhana.

Nyt taas ihan normisti laihdutellen olen syönyt,mutten tiedä kuinka paljon sain tuhoa aikaan eilisellä syömisellä :'(

Nyt on tullut ihan totaalinen kyllästyminen noihin pisteisiin!! :headwall: MÄENJAKSAMÄENJAKSAMÄENJAKSA |O

Eli joo...en yhtään jaksaisi laskea pojoja,enkä ole tänäänkään laskenut,syönyt kyllä tosi vähän mutta säännöllisesti ja tietty terveellisesti:)

paikkareihin käypi tieni taas keskiviikkona,saa nähä paljon on takas tullut :ashamed:
 

Yhteistyössä