Myyttäkö te käytettyjä naisten alusasuja miehille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Provo, älä ainakaan verisiä, kokoa 52 olevia valkosia Sloggeja lähetä sinne Kiinaan. Luuleevat vielä Japanin lipuksi, ei niitä sit siellä kukaan osta :laugh:

apuaaaahhh...
k025.gif
k025.gif

Ei nävy ostajia viä???
Olis kukka kuosii ja sit iha yss värissii ja on rusetilla ja iliman. miehän myyn jos ostaja vua löytyy??
On pinttyneit ja iliman raitaa, kui vaa haluaa?
ja Jaappaniinkii voen lähettää, mut sit maksoo hiukka enemmän :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:
ei oo olemassa sellasta rahasummaa, että moista tekisin! ällöttävä ajatus ja hyi saasta kuinka joku voi saada kiksejä toisten likaisista alkkareista! oksu lentää!

no ihan samalla lailla voi saada kiksejä kuin sun ukkos kun pitää nokkaansa sun siellä ja nuuskii. ei sen kummempaa.

voi yökötys, ei riitä ymmärrys todellakaan moiseen pervouteen! |O (tarkennusta siis toisten likaisten pikkareiden ostoon, ettei tartte kenenkään vääntää..)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
siis väitättekö ihan tosissanne että joku ostelee käytettyjä alusvaatteita :o

no kyllä! ja nuista japseista on sen verran kokemuksia että yhden edellisen työpaikkani kautta tutustuin muutamaan japsiin (työkavereina siis) ja toinen mies niistä osteli niitä aina juna-asemilta (oli nääs pitkä matka kotiin raskaan työpäivän päätteeksi).... ja se on siellä ihan oikeesti iso bisnes.

kaikkea sitä :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
:laugh: :laugh: mitenkähän suosittuja olisi Japanissa sloggit kokoa 52???

Menisivät varmasti kuin kuumille kiville! Mieti nyt: japanilaiset miehet ovat niin pieniä, että hehän voisivat käyttää noita pöksyjä telttana!

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
no yök , mun mielestä niitä alusvaatteita vois heitellä vaan pois ... :D :laugh:

niin mut mieti mikä bisnes se ois!

mulla onki kyteny ajatus oman yrityksen perustamisesta ja taisin justiin saaha älynväläyksen, mä alanki kerään suomalaisten naisten käytettyjä alkkareita ja rahtaan ne japaniin. ja vedän hirveet voitot!

mutta sitte mie en kyllä suostu niihin alkkareihin koskemaan, saavat tulla mulle vakuumipakattuina

:laugh:

mutta mä sain kerran sellaisen ostotekstarin. Olin laittanut naistenvaatteiden myynti-ilmoituksen nettiin kun oli jätesäkillinen vaatteita muuton alta lähdössä roskiin. Sain tuntemattomasta numerosta tekstarin, että myynkö myös naisten alushousuja. En muista sanatarkasti sitä viestin sisältöä, mutta mies se oli se, joka sen oli lähettänyt.

Ekaksi arvelin, että joku kaveri lähetti sen viestin piruuttaan, mutta numeroa ei löytynyt numerotiedustelusta, joten joku pervo sen ihan oikeesti lähetti! :laugh: Vastaukseksi tälle idiootille laitoin lyhyesti ja ytimekkäästi "EN!" eikä siitä onneksi sen jälkeen kuulunut enää mitään. Mutta mielessä kieltämättä kävi, että jos pistäisi bisneksen pyörimään ja värväis vaikka kaveritkin siihen kalsareitten käyttäjärinkiin, jos alkaa olemaan paljonkin käytettyjen kalsareitten kysyntää... :laugh: Kauppa se on joka kannattaa! ;)

Yhteistyössä