Myyttäkö te käytettyjä naisten alusasuja miehille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Susanna

Vieras
Oon joskus pohtinut tai kuullut että naiset myyvät likaisia alusvaatteita vanhoille/nuorille miehille ja ukot maksavat niistä hirveitä summia kuhan ovat tarpeeksi likaiset..
Joskus ne ostavat jopa vaatteet päältäkin.
Kuin moni harrastaa tätä toimintaa ja paljonko ootta tienannu siitä???
Ooon aatellut että alkaisin opiskelijana niitä myymään,kun heikko raha tilanne niin en keksi muutakaan:(

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
no en tosiaankaan ole kaupitellut likaisia kalsareitani kellekään vaikka jotakuta ne olisikin kiinnostaneet :x

Moi!

Mä olen ainakin sitä joskus nuorempana harrastanut että myin tuoksusia alkkareita miehille.
Sain tosi hyvät rahat kerran sain 100e kahesta vaate kappaleesta.
Tää ei oo mitään pilaa.
Eihän se muille kuulu mitä kauppaat ja kenelle.

Alkuperäinen kirjoittaja maria:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
no en tosiaankaan ole kaupitellut likaisia kalsareitani kellekään vaikka jotakuta ne olisikin kiinnostaneet :x

Moi!

Mä olen ainakin sitä joskus nuorempana harrastanut että myin tuoksusia alkkareita miehille.
Sain tosi hyvät rahat kerran sain 100e kahesta vaate kappaleesta.
Tää ei oo mitään pilaa.
Eihän se muille kuulu mitä kauppaat ja kenelle.

hirveen kiva sulle :wave: kukin tekee mitä ite tykkää eikä tuo laitonta ole. omia alusvaatteita en siltikään pistäisi myyntiin.

no japanissahan se on suuri bisnes... on jopa automaatteja joista miehet ostaa naisten käytettyjä alushousuja. joten jos on pikkurahan puutetta niin lähetä ne housus sinne :D

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
no japanissahan se on suuri bisnes... on jopa automaatteja joista miehet ostaa naisten käytettyjä alushousuja. joten jos on pikkurahan puutetta niin lähetä ne housus sinne :D

:laugh: :laugh: mitenkähän suosittuja olisi Japanissa sloggit kokoa 52???

:x

kuuluuko jarrutus jäljet kauppaan mukaan? :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Juu, yleensä myyn veriset yms. satavuotiaat sloggini aina tuolla Huutiksessa vai mikä se paikka on :whistle: :whistle: :whistle: jostain se on ruokarahat revittävä..

ai kamala, repesin....
k025.gif

Mun äidille oli kerran soittanut mies joka halusi ostaa siltä sukkahousut: eikä mitkä tahansa, vaan sellaiset, jotka olivat olleet äitin päällä sen töissä ollessa linja-auton ratissa.

Ihan vieras tyyppi, oli jostain linja-autosivuilta netistä löytänyt mamman numeron ja soittanut siihen. Ja oli oikeasti tosissaan, kun äippä ei suostunut kysyi voisko äiti antaa jonkun toisen naiskuljettajan numeroa keltä voisi kysyä. :/

k025.gif

k025.gif

Nehän saattais olla kovassakin huudossa....Eikös ne kiinattaret ole aika pienikokoisia, niin tiedä miten miehet innostuis vähän isomman kokoluokan tavarasta
:D (housuista siis :kieh: )

Sellainen pinttyneempi stringimalli, jota voi pestä sen menettämättä väri-ja hajuominaisuuksiaan , maksaa kyllä huomattavasti enemmän mulla kuin 20e. Mutta pari kertaa pidetyt halvemmalla.

Nyt olis oikein ihannetilanne saada kunnon tuoksut, kun olen raskaana ja virtsan pidätys hiukan falskaa-taidan lyödä rahoiksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kahden tytön äiti:
ei oo olemassa sellasta rahasummaa, että moista tekisin! ällöttävä ajatus ja hyi saasta kuinka joku voi saada kiksejä toisten likaisista alkkareista! oksu lentää!

no ihan samalla lailla voi saada kiksejä kuin sun ukkos kun pitää nokkaansa sun siellä ja nuuskii. ei sen kummempaa.

Yhteistyössä