Myykö kaikki vaatteet vaan huutiksessa eikä suoraan..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissTropic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
Pitäs löytää pikkujätkälle vaatetta ja oon ilmotuksiakin laittanu mutta eipä oo tullut kun yksi vastaus.
kaikkee en halua uutena ostella.

Oi joi, minä myyn! Vinot pinot kaikkea (koot ihan 56-98 (104)), kun en jaksa huutiksessa asua. Laita yv:tä, jos kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Mulla olis kans... En jaksa kaikkee huutikseen laitella. Oisin sunnuntaina menny Mammakeitan kirpalle myymään, mut paikat oli jo täynnä. :( Millasta tartteet?

Missä tuollainen kirppari on?

http://www.mammakeidas.net/ Ei siis o kirppari, mut noi järjestää lastentavarakirppareita. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
myy meillä on mammiksella kyllä taas uutta kirppistä, kunhan asetutaan uuteen tilaan! olikohan elokuun lopussa vai syyskuun alussa sitten seuraava =) siis tuon 9.8 jälkeen

Toivottavasti pian... Mulla on melkonen kasa ja saatetaan muuttaa syyskuussa. En haluu roudata kirppisjuttuja toiselle puolelle maata. :D Tsekkailen sivuilta välillä ja koitan saada pöytävarauksen napatuks. :)

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
laittakaa mulle vaikka yksityisviestiä.
pojalle 86-92cm kaipailen. kenkiäkin 24-25 koossa

Mäpäs katon mitä tuol olis... Meillä on itelläkin nuo koot vielä käytössä, mut pienemmän mitotuksen vaatteet jääny pieneks ja loputkin 86cm jäämässä ihan pian. 86cm:sta pienempiä kokoja on sit laatikkotolkulla. :/

Yhteistyössä