No itselläni on samanlainen ongelma..vain erona että vastakkaiselta kantilta...olen siis Mies...yksinhuoltaja...tai ihan virallisesti yhteishuoltajuus on papereissa mut ainakin se lähivanhempi.
mut jotenkin tuntuu ettei ne oikeet ihmiset tule vastaan...ja baareissa tuntuu olevan ne vääränlaiset ja niiden oikeenlaisien ihmisten kohtaaminen tuntuu vaikeelta. Kun ei etsi sitä yhden illan juttua, ei sitä jonka elämän hauskuus olis pelkästään baarissa roikkumista.
Jotenkin sitä haluis tutustua toisella lailla...tuntea ihmisen ajatuksia jo.
Ei haluis rakastua toiseen ihmiseen vain huomatakseen et toihan on aivan toisenlainen kuin minä.
Täällä netissä oon kohdannut naisia ja paljon jutellut mutta tilanne ei oo sen pidemmälle edennyt...johtuen siitä että vapaseen sopivaan ei ole vielä tutustunut erittäin hyviä ystäviä kyllä on tullut
Edellisellekkin kysymys...tuntuiko et onko nää treffatut tietoisesti
yrittäneet olla jotain muuta kuin ovat....
Itse olen sitä joskus miettinyt...että onko se kuva minusta toisenlainen mitä netin kautta keskustellessani annan...kuitenkin itse yritän olla rehellinen sen suhteen mitä olen, ehkä erona voi olla se että ne tuntemukset mitkä netissä kerron on niitä mitä on sisällä. se ulkoinen olemus voi olla muuta. mutta vaikee sanoo kun ei ole tavannut ketään jonka kanssa on keskustellut. Mut varmaan yks hyvä puoli netissä keskusteluissa on se että silloin nimenomaan tutustuu paremmin siihen toisen sisimpään jos se toinen vaan on rehellinen itsestään.