Myrkky-lehti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Niin juu tosiaan, näinhän se aina menee. Kun nainen ei tykkää jostain niin mies ei saa sitä. Ei lehteä, ei huonekalua...

Jos mie oikeesti alkaisin rajoittaa miestä, niin tää ois vielä pientä :whistle:
Mut aika paljon mie sallin, ja toisaalta, ei se minuu kuuntelis kuitenkaan vaikka jotain kieltäisinkin..lehtiä on jo vaatehuoneesta puolet täynnä + sen keräilykortit , kirjat yms. Että en oo kyl paljonkaan "kieltänyt".
Ei se viiti enää nipottaa jos mie joskus ostan laukun tai kengät..

Mä en nipota vaikka kaiken maailman kolveja ja johtoja ja kirjoja on vaatehuone pullollaan, eikä mulle ole koskaan nipotettu uudesta laukusta tai kengistä. Miksi pitäisi?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mitä väliä sillä on jos mies lukee Myrkkyä, kuinka moni palstalainenkin mahtaa lukea Aku Ankkaa, musta sekään ei ole mikään aikuisten lehti. :whistle:

Mulle kelpaa sekä Aku Ankka että Myrkky :D Mä en tiennyt, että lehtiin on yläikärajat :'( :whistle:

Minä en Akusta tykkää, mutta luenpa kuule lasten NallePuh, Koululainen, Prinsessa sun muut misssixx demi lehdet samal ku juon päiväkahvini. :ashamed:

Sehän on aivan hillittömän hauska lehti. :D
Minä ostin joskus esiteinistä lähtien niitä irtonumeroita.

Lisäksi lainasin aina kirjastosta vinon pinon Pahkasikoja. :laugh:

Ymmärrän kyllä että ärsyttää, itellekin tulis sellainen olo että mies on ihan teini. En pidä edes kaikista leffoista joille se nauraa, katson sitä suurinpiirtein säälien että voi poika rukka kun ei ole vieläkään kasvanut aikuiseksi. Jos joku nainen todella rakastaa miehensä jokaista tapaa ja piirrettä eikä mikään siinä toisen toiminnassa ärsytä niin...aika erikoiselta kuulostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Ymmärrän kyllä että ärsyttää, itellekin tulis sellainen olo että mies on ihan teini. En pidä edes kaikista leffoista joille se nauraa, katson sitä suurinpiirtein säälien että voi poika rukka kun ei ole vieläkään kasvanut aikuiseksi. Jos joku nainen todella rakastaa miehensä jokaista tapaa ja piirrettä eikä mikään siinä toisen toiminnassa ärsytä niin...aika erikoiselta kuulostaa.

No kyllä mua rassaa omassakin miehessä jotkut jutut, mutta ei mulla silti kävis mielessäkään kieltää sitä lukemasta jotain lehteä tai vielä repiä sen tilaamaa lehtee vaan siksi et en ite siitä pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:

No kyllä mua rassaa omassakin miehessä jotkut jutut, mutta ei mulla silti kävis mielessäkään kieltää sitä lukemasta jotain lehteä tai vielä repiä sen tilaamaa lehtee vaan siksi et en ite siitä pidä.

Niin, kumpihan se oikeastaan lapsellisempi olisi. Siis kun katsotaan tilannetta, että toinen tilaa ja toinen repii ne lehdet.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:

En oo lehtiä repinyt, enkä mitään muutakaan miehen omaisuutta..tuo vaan tulee ekana mieleen kun näänkin koko lehteä,en tiedä miksi.

[Oonko mie sit joku huumorintajuton tollo, mut en voi käsittää miten joku jaksaa sitä lukea ja vielä nauraa niille jutuille??
Kertokaas sitten lehden lukijat että olisinko mie ihan kohtuuton jos käskisin miestä lopettamaan sen tilauksen? :ashamed:

Olet kohtuuton. Jos miehesi tykkää lehdestä niin anna hänen sitä lukee..

Itse tilaan itselleni Aku Ankkaa ja mies on monesti siitä kritisoinut, että olenko niin lapsellinen, että vieläkin sitä luen. No vastaan vaan, että joo taidan olla, ja luen tyytyväisenä Akua ja satavarmaan riita tulisi, jos yrittäisi lopettaa mun rakasta lehteä. (Tosin siirtäisin sen lapsen nimiin sitten... :p ). Ei toisen mieltymyksiä tarvitse ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
[Oonko mie sit joku huumorintajuton tollo, mut en voi käsittää miten joku jaksaa sitä lukea ja vielä nauraa niille jutuille??
Kertokaas sitten lehden lukijat että olisinko mie ihan kohtuuton jos käskisin miestä lopettamaan sen tilauksen? :ashamed:

Olet kohtuuton. Jos miehesi tykkää lehdestä niin anna hänen sitä lukee..

Itse tilaan itselleni Aku Ankkaa ja mies on monesti siitä kritisoinut, että olenko niin lapsellinen, että vieläkin sitä luen. No vastaan vaan, että joo taidan olla, ja luen tyytyväisenä Akua ja satavarmaan riita tulisi, jos yrittäisi lopettaa mun rakasta lehteä. (Tosin siirtäisin sen lapsen nimiin sitten... :p ). Ei toisen mieltymyksiä tarvitse ymmärtää.

Meillä mies motkottaa jatkuvasti minun kengistä ja takeista. :kieh:

Heh, mä sallin toiselle sen omat jutut ja nautinnon ja rentoutumisen lähteet, niin kuin hän minulle. En mä jokaista piirrettä rakasta, en edes tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:

Mutta motkottaako vain rahan takia? Akun saa 30e hmm.. oliko 9kk kuin taas sillä summalla et saa yhtään takkia... Myrkkykään ei nyt ihan hirveitä maksa, jos ei nyt täysin rahapulassa perhe ole..

Mutta motkottaako vain rahan takia? Akun saa 30e hmm.. oliko 9kk kuin taas sillä summalla et saa yhtään takkia...

Lähinnä sen takia, kun niitä pursuilee joka paikassa. :ashamed:

Mutta motkottaako vain rahan takia? Akun saa 30e hmm.. oliko 9kk kuin taas sillä summalla et saa yhtään takkia...

Lähinnä sen takia, kun niitä pursuilee joka paikassa. :ashamed:

Ai.. No on sekin ärsyttävää... Varmaan yhtä arsyttävää kuin iso Aku Ankka pino ruokapöydällä.. Ja olohuoneessa... ja tietokone pöydällä... ja kaapeissa AkuAnkkoja ympäriinsä. Plaah, pitäisi saada laitettua ne kansioon kun nekin on jo hankittu.

No joo, kiitti kaikille vastauksista! :flower:
Vissiin olen sitten vähän outo kun lehdestä ärsyynnyn mut aion jotain miehelle sanoa tuosta. Taas vaihteeks..
Lähenpä tästä siivoomaan vaatehuonetta :wave:
( Mutta älkää peljätkö, vain omia tavaroitani :D )

joo en minäkään ymmärrä miksi rajoittaa ihmistä. olen exältä aikoinaan pyytänyt ettei enää osta veikkauslehteä koska siitä lukemisesta seurasi aina satojen eurojen vedot jotka tottakai hävittiin. se tilasi myös bodaus lehteä mitä mä en ymmärtänyt mutta so what, ei sekään ymmärtänyt ku tykkäsin lukea pikku vampyyreja.
en siis suosittele repimään, melko itsekkäältä kuulostaa kun yrität muokata miehestäsi ajattelemaan samoin kuin sinä.

Yhteistyössä