Myönnän!! Olen sittekin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaska-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jaska-

Aktiivinen jäsen
28.09.2008
3 430
0
36
Ruikuttava, yksinäinen, katkera mies vaikken sitä itse ymmärrä.

Tämä estää minua näkemästä sen tosiasian että ei mies olekkaan epätasa-arvoisessa asemassa missään asiassa tässä yhteiskunnassa.
Minä siis lähinnä projisoin omia epäonnistumisia ja luonteenvikoja vastakkaiseen sukupuoleen.
Olen siis estynyt ymmärtämään että miesten pitäisi tuntea kollektiivista syyllisyyttä siitä että naisia ei ole nähty johtopaikoilla vuosituhansiin.
Olen estynyt näkemästä sitä että nainen on se jota sorretaan joka käänteessä ja naiset ovat viattomia olentoja joilla ei ole minkäänlaista valta-asemaa.

Jos en olisi estynyt näkemään näitä asioita ymmärtäisin seuraavan : Minulla ei ole mitään syytä ruikuttaa ja valittaa, vaan voisin olla oikea mies.

Ja oikeat miehet eivät käy tämän kaltaista dialogia naisten kanssa.
Oikeat miehet vastaavat naiselle "Joo joo"
Oikeat miehet myöntävät että naiset tietävät paremmin lapsenhoitoon liityvät asiat.
Oikeat miehet myöntävät että naisella on parempi ymmärrys tunteista, myös miehen.
Oikeat miehet tietävät että he ovat tunne elämältään köyhiä ja heidän on otettava oppia naisista.
Oikeat miehet tietävät että he haluavat vain seksiä ja nainen rakkautta

Mutta me säälittävät ruikuttajat jatketaan vaan ruikuttamista koska emme ole oikeita miehiä, eihän oikeat miehet edes tule naisten palstoille keskustelemaan.

PS: Oikeat miehet eivät edes epäsuorasti lankea uhrirooliin, toisin kuin ruikuttajat.

EDIT: tämän oli tarkoitus olla satiirinen...epäonnistuin surkeasti :D

Kiitos lohdutuksista kuitenkin.

taidat olla yksinäinen ja katkera. jos joku on kohdellut sinua huonosti mielestäsi, tai maailma, ei se tarkoita sitä,e ttä naisilla ei menisi maailmassa paljon huonommin. naiset raatavat edelleen yksitoikkoisissa töissä enemmän ja miehet ovat vapaamatkustajia ja pääsevät monesta asiasta kuin koira veräjästä.

joo, turha vinkua. vaikutat lähinnä ääliöltä. muistatko mut? sun mielestä mut ois pitäny hakata kun halusin ettei lattialla ole paskavaippaa kun tulen töistä.

uhrirooli?: sitähän sä yrität. etkä edes onnistu. vaikutat vaan ykssilmäseltä ääliöltä naisvihaajalta.

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
joo, turha vinkua. vaikutat lähinnä ääliöltä. muistatko mut? sun mielestä mut ois pitäny hakata kun halusin ettei lattialla ole paskavaippaa kun tulen töistä.

uhrirooli?: sitähän sä yrität. etkä edes onnistu. vaikutat vaan ykssilmäseltä ääliöltä naisvihaajalta.

et kyllä paljon pyytäny!

:d :d

Naisilla on huono tapa jälkikäteen muuttaa asiayhteyksiä, niin kuin sinullakin.

hakata :d :D :D

Osalla meni ohi alkuperäisen viestini satiiri, mutta ei se mitään. :-p

Jaska, nostan hattua sulle. Taas! Olet selvästi älykäs, ja hauskalla tavalla sarkastinen. Älä välitä, vaikka tämän palstan vähemmän älykkäät riivinraudat sinua parjaavat. Tyhmät ihmiset ovat turhia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:

:d :d

Naisilla on huono tapa jälkikäteen muuttaa asiayhteyksiä, niin kuin sinullakin.

hakata :d :D :D

Osalla meni ohi alkuperäisen viestini satiiri, mutta ei se mitään. :-p

ihan kirjaimellisesti muistan kun sanoit että mielestäsi ansaitsen hakkaamisen. turha enää muutella asiaa. mutta hauska elämä sulle ja mahdolliselle vaimollesi. säälin häntä todella!

Alkuperäinen kirjoittaja AKATEEMINEN (vittuilua kiitos!) ja älykkääksi todettu nainen:
Jaska, nostan hattua sulle. Taas! Olet selvästi älykäs, ja hauskalla tavalla sarkastinen. Älä välitä, vaikka tämän palstan vähemmän älykkäät riivinraudat sinua parjaavat. Tyhmät ihmiset ovat turhia.

Kiitos kiitos *kumartaa*

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Minun mielestäni Jaskan tekstit taas osoittavat pelkkää wanna-be -fiksuutta...sanojen käytön hän kyllä hallitsee, tuloksena vain on pelkkää sanahelinää.

Mut hei, onhan se wanna-be -fiksuuskin jo jotain. Askel kohti akateemista uraa kenties? ;) Ja fiksuus on sillä taattu. :snotty: