Mutta onko sen vanhemman oltava lapselle aina, heti saatavilla? Vauvat nyt on tietysti asia erikseen. Tuota oon tänään miettiny, kun N.T.A.M sanoi, että päiväkodissa lapset joutuu odottamaan vuoroaan, kotona vanhempi on heti saatavilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mutta onko sen vanhemman oltava lapselle aina, heti saatavilla? Vauvat nyt on tietysti asia erikseen. Tuota oon tänään miettiny, kun N.T.A.M sanoi, että päiväkodissa lapset joutuu odottamaan vuoroaan, kotona vanhempi on heti saatavilla.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:ja 22 lapsipaikkaisen osastohoidon välillä on niin iso ero, että en viits edes miettiä päivänselvää asiaa.
t. ex-lto
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mutta onko sen vanhemman oltava lapselle aina, heti saatavilla? Vauvat nyt on tietysti asia erikseen. Tuota oon tänään miettiny, kun N.T.A.M sanoi, että päiväkodissa lapset joutuu odottamaan vuoroaan, kotona vanhempi on heti saatavilla.