Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:07 vieras kirjoitti:Mies sanoo ettei tilanteelle voi mitään![]()
![]()
![]()
![]()
Sillähän on koko aamupäivä aikaa pestä pyykkiä, imuroida ja silittää. Tekis ees yhden noista päivässä ettei kaikki jää sun kontolle. Eikä epäsäännölliset työajat mitään selitä. Jossain vaiheessa päivää sillä on sitä vapaata kuitenkin, eiks niin?
En mä koiria pois laittais, mutta asuuko ne koirat sisällä?
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:54 vierailija kirjoitti:joku roti tuolle miehelle nyt!! sehän pitää sua kodinhoitajanaan!![]()
kysypä siltä ihan pokkana tänä iltana, että viekö se aamulla koirat ulos vai hoitaa lasten aamuhommat. annat siis kaksi vaihtoehtoa, joista toinen on hoidettava. sitten kysyt käykö se aamulla ennen töihin menoa kaupassa ja valmistelee iltaruuan vai hoitaako töistä tullessaan lasten iltahommat. äläkä ota kuuleviin korviis jos natkuttaa vastaan. siivouspäivänä tarjoat sille imuria ja vessaharjaa, valitkoon niistä.
kaikki, jotka kodin palveluja käyttävät, osallistuvat myös kodin ylläpitoon. vaihtoehto on muuttaa täyden palvelun hoitolaitokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:54 vierailija kirjoitti:joku roti tuolle miehelle nyt!! sehän pitää sua kodinhoitajanaan!![]()
kysypä siltä ihan pokkana tänä iltana, että viekö se aamulla koirat ulos vai hoitaa lasten aamuhommat. annat siis kaksi vaihtoehtoa, joista toinen on hoidettava. sitten kysyt käykö se aamulla ennen töihin menoa kaupassa ja valmistelee iltaruuan vai hoitaako töistä tullessaan lasten iltahommat. äläkä ota kuuleviin korviis jos natkuttaa vastaan. siivouspäivänä tarjoat sille imuria ja vessaharjaa, valitkoon niistä.
kaikki, jotka kodin palveluja käyttävät, osallistuvat myös kodin ylläpitoon. vaihtoehto on muuttaa täyden palvelun hoitolaitokseen.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:56 mirena04 kirjoitti:Ainoa järkevä ratkaisu tohon on se, että se mieskin alkaa osallistumaan kotihommiin ja lasten kuskaamiseen! Jos ei sovi, ni lakkaa pesemästä sen vaatteita ja tekemästä sille ruokaa, hoitakoon sitten edes itsensä. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:33 Soluttautuja kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 11:56 mirena04 kirjoitti:Ainoa järkevä ratkaisu tohon on se, että se mieskin alkaa osallistumaan kotihommiin ja lasten kuskaamiseen! Jos ei sovi, ni lakkaa pesemästä sen vaatteita ja tekemästä sille ruokaa, hoitakoon sitten edes itsensä. :kieh:
Mutta eihän hänen ole mitään järkeä herätä aamulla niin aikaisin, koska minä olen kuitenkin hereillä. Eikä hän jaksakaan, koska menee nukkuman vasta n. klo 23. Ja aiemmin ei voi mennä nukkumaan, koska sitten elämä on vain töitä ja nukkumista. Nämä siis miehen mielipiteitä.
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:20 tutteri kirjoitti:Mulla samankaltaisia ajatuksia. Mulla vaan on yksi koira sekä opiskelut työn, perheen, omakotitalon ja kahden kesämökin hoitamisen lisäksi. Välillä tuntuu että järki lähtee. Nyt olen itselleni laittanut kalenteriin ylös mitä minun on tarkoitus tehdä minäkin päivänä ja teen ne hommat enkä enempää, näin jaksan paremmin. Sitten tulee näitä päiviä jolloin lapset on kipeinä jolloin voi ottaa vähän rennommin tai sitten ei.
Asioiden priorisointi nyt ensimmäiseksi. Minä luovuin jokapäiväisestä imuroinnista, silitän vain pakolliset vaatteet (kauluspaidat), ruokaa teen yksinkertaisista aineksista ja nopeita helppoja, pyykkiä pesen viikonloppuna monta koneellista, koiran päästän vain omalle pihalle juoksentelemaan jne. Kaikki turha on pois ja annan armoa sillekin ettei paikkojen tarvitse olla aina tiptop, eläminen saa näkyä. Ja nauttiiko siitä steriilistä puhtaudestakaan loppujen lopuksi....