Myöhästyttiin sitten laivasta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
matkavakuutus ei korvaa omasta syystä johtuvaa matkaltamyöhästymistä ellei sitten asiakas pysty näyttämään toteen että esimerkiksi auto on hajonnut ja siitä syystä ovat myöhästyneet. Ruuhka ei ole syy jolloin korvataan. Eikä laivayhtiö ole todellakaan velvollinen korvaamaan / antamaan alennuksia jos asiakas itse missaa reissunsa. Valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän ap on tuonut esiin useasti, että massia on ja sillee. Mikäs siinä. On meilläki rahaa paljon, mutta en sitä mainosta.

No mikäs tää sitten oli, ellei mainos?

Mulle muiden ihmisten varakkuus on ihan se ja sama, aina löytyy joku joka on varakkaampi kuin minä ja joku joka on vähemmän varakas. Sitten?`

Ettehän te nyt ihan oikeasti ole niin tyhmiä, että oletatte että laivayhtiö/lentoyhtiö/bussiyhtiö/mikä tahansa antaa teidän matkustaa ilmaiseksi tai korvaa jotain jos tosta vaan myöhästytte maksetulta matkalta? Voi hyvä tavaton... Toki siinä tapauksessa, että myöhästyminen johtuu esim. siitä, että laiva on lähtenyt vaikkapa 10min etuajassa, mutta omaan piikkiin menee kyllä muuten :D

Alkuperäinen kirjoittaja qq:
Ettehän te nyt ihan oikeasti ole niin tyhmiä, että oletatte että laivayhtiö/lentoyhtiö/bussiyhtiö/mikä tahansa antaa teidän matkustaa ilmaiseksi tai korvaa jotain jos tosta vaan myöhästytte maksetulta matkalta?

Lentoyhtiön kanssa itse asiassa voi onnistuakin, tapauksesta riippuen.

Ettehän te nyt ihan oikeasti ole niin tyhmiä, että oletatte että laivayhtiö/lentoyhtiö/bussiyhtiö/mikä tahansa antaa teidän matkustaa ilmaiseksi tai korvaa jotain jos tosta vaan myöhästytte maksetulta matkalta? Voi hyvä tavaton... Toki siinä tapauksessa, että myöhästyminen johtuu esim. siitä, että laiva on lähtenyt vaikkapa 10min etuajassa, mutta omaan piikkiin menee kyllä muuten :D

Siis ethän sä nyt ole vaan niin tyhmä, että et osaa lukea?

Tiedätkö, mun veljelle kävi kerran noin. Tapaus oli keskellä talvea, piti lähteä aamulaivalla mutta ihan omasta mokasta myöhästyi laivasta. Laivayhtiö tarjosi paikkaa seuraavalla laivalla, ilman lisämaksua. Lippu aamulaivassa vaihdettiin terminaalissa lipuksi iltalaivaan, sai saman hyttiluokan hytin ja kaikki oli tyytyväisiä.

Että et kai sä ole niin tyhmä, että luulet laivalle tosiaan sen muutaman kympin hyttitulon olevan tärkeämpi kuin muutaman satasen ostot laivalla?

Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:

Siis ethän sä nyt ole vaan niin tyhmä, että et osaa lukea?

Tiedätkö, mun veljelle kävi kerran noin. Tapaus oli keskellä talvea, piti lähteä aamulaivalla mutta ihan omasta mokasta myöhästyi laivasta. Laivayhtiö tarjosi paikkaa seuraavalla laivalla, ilman lisämaksua. Lippu aamulaivassa vaihdettiin terminaalissa lipuksi iltalaivaan, sai saman hyttiluokan hytin ja kaikki oli tyytyväisiä.

Että et kai sä ole niin tyhmä, että luulet laivalle tosiaan sen muutaman kympin hyttitulon olevan tärkeämpi kuin muutaman satasen ostot laivalla?

En ole tyhmä, mutta olen töissä matkayhtiössä

Kyllähän ap on tuonut esiin useasti, että massia on ja sillee. Mikäs siinä. On meilläki rahaa paljon, mutta en sitä mainosta.

vaihtaisit sinäkin jo levyä. Mä olen koittanut hakemalla hakea Umbrellan viesteistä että missä mainostaa heidän varallisuudellaan. Enkä vaan löydä. Että ehkä vika on nyt kuitenkin sinussa joka haluat tulkita lukemasi väärin ja jankuttaa tästä asiasta??

Eiköhän nyt ole selvää miksi Umbrella mainitsi minkä reissun ja missä hytissä missasivat... kun he menettivät enemmän nyt rahaa kuin jos olisivat varanneet c-luokan hytin.

Höh sinua sanon minä |O

Mitä se porukka jankuttaa kokoajan laivayhtiön korvauksesta matkasta. Ekalla sivullahan jo kävi ilmi, että laivayhtiö ei ole suostunut korvaamaan matkaa, kun ap kysellyt! Eli se siitä. Näin on käynyt ja ikävä juttu.

Voi miten harmi. :/ NE Hesan ruuhkat on just tuollaisia pahimmillaan.... KErran me myöhästyttiin koulutuksesta vaikka oltiin todellakin varattu suhteessa matkaan hyvin aikaa... Oltiin perillä kun muut alkoi lounastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Greetta:
Perjantai-iltapäivän ruuhka on aika paha mutta että yli tunnin kesti ylimääräistä matka? Olisko ollut joku onnettomuus tai tietyö? Tosi kurja juttu muuten :/

Voisikohan muuten matkavakuutus korvata, jos joutuu esim. onnettomuuden takia (ei itse osallisena) jumiin liikenteeseen? Ap:n kannattaa ehkä vielä selvittää oliko perusruuhka. Yleensä iltapäivän ruuhka nimittäin on keskustasta poispäin. Missä tarkalleen se liikenne jumiutui?

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

vaihtaisit sinäkin jo levyä. Mä olen koittanut hakemalla hakea Umbrellan viesteistä että missä mainostaa heidän varallisuudellaan. Enkä vaan löydä. Että ehkä vika on nyt kuitenkin sinussa joka haluat tulkita lukemasi väärin ja jankuttaa tästä asiasta??

Eiköhän nyt ole selvää miksi Umbrella mainitsi minkä reissun ja missä hytissä missasivat... kun he menettivät enemmän nyt rahaa kuin jos olisivat varanneet c-luokan hytin.

Höh sinua sanon minä |O

Oli ensimmäinen kerta kun asiasta kirjoitin, ettei tarvitse levyä vaihtaa, ilmeisesti joku muukin huomannut saman asian.

Jos ihminen on kovin rikas, niin tuskin silloin joku laivaristeily Ruotsiin olis mikään ylpeyden aihe :whistle:
Miks ihmeessä ei voi kertoa, että myöhästyi laivasta? Kai se tollasen ajomatkan jälkeen ottais päähän, oli kyseessä mikä hyttiluokka tahansa..

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

Höh sinua sanon minä |O

Oli ensimmäinen kerta kun asiasta kirjoitin, ettei tarvitse levyä vaihtaa, ilmeisesti joku muukin huomannut saman asian.

Kumma etten mä ole huomannut sitä, eli vaikka mä ihan ite tätä omaa elämääni elän niin rikkauksia tai suuria rahasummia ei kyllä missään näy.

Mulle kävi kerran niin, että myöhästyin tallinnan päässä aamulautasta, jolle piti ennättää. Laiva oli vielä satamassa, mut portit jo kiinni, kun sinne saavuin.
Eipä ollut mitään ongelmia vaihtaa lippua seuraavaan laivaan eikä ne multa mitään lisämaksua pyytäneet vaikka oli ihan oma moka, että myöhästyin.
Joten kannattaa kysäistä, siinä ei mitään menetä.

Me muuten soitettiin sinne vielä toisen kerran ja pyysivät laittamaan selvityksen myöhästymisestä kirjallisena ja pitivät todennäköisenä että ainakin jonkun "korvauksen" saisimme siis alennusta uudesta matkasta tms. =)
Tosin mä kyllä luulen että seuraavaksi lähdetään tutusti ja turvallisesti laivalle ihan vaan täältä Turusta B) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Se ilotulitus oli kuulemma tukkinut kaupungin aika tehokkaasti jo alkuillasta. Ja onhan siellä pari työmaatakin taas.

Joo ja tosiaan kun oltiin siellä just sopivasti neljän aikaan niin silloin kai muutenkin ruuhka on pahimmillaan.

Mekin myohastyttiin kerran Siljalta Gotlannissa. Kurvattiin vuokra-autolla satamaan, niin laiva oli jo irronnut laiturista. Me sannattiin satamavahdille ja han soitti laivaan ja se laiva PYSAHTYI odottamaan meita ! Eli on teillakin mahdollisuus saada matka ainakin korvatuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nomadi:
Mekin myohastyttiin kerran Siljalta Gotlannissa. Kurvattiin vuokra-autolla satamaan, niin laiva oli jo irronnut laiturista. Me sannattiin satamavahdille ja han soitti laivaan ja se laiva PYSAHTYI odottamaan meita ! Eli on teillakin mahdollisuus saada matka ainakin korvatuksi.

Oho, ihan totta? Aika hienoa, että laiva oikein odotti teitä =)

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Nomadi:

Oho, ihan totta? Aika hienoa, että laiva oikein odotti teitä =)

Joo, taa on ihan totta, vaikka kuulostaa uskomattomalta, myonnan.

Yhteistyössä