Suurkiitokset kaikille onnitteluista! :heart:
Pääsin takaisin työreissulta, huh, avasin oluen (alkoholittoman, toki!) ja tulin heti lukemaan teidän kuulumisenne.
Viivi, toivontoivontoivon teille niin plussaa!
Matilda, oireesi kuulostavat samanlaisilta kuin minulla, eli uskallanpa ehdottaa että hyviltä!!! =)
Onneliina, voi että, ikävä uutinen. Toisaalta kuten ylempänä sanottiin, HYVÄ, että lapsettomuuteenne löytyi näin ainakin yksi mahdollinen syy. Olen itse elävä esimerkki siitä, että sen eliminointi voi auttaa onnistumaan!!! Itsellänihän on siis munasarjavasta-aineita, enkä tiedä tarkemmin tumavasta-aineista, paitsi että nekin tosiaan voivat estää kiinnittymisen tai vaikeuttaa sitä. Mahtaisivatko olla englanniksi anti-nuclear antibodies, sillä ainakin löytyy linkkejä. - Kysyin lääkäriltä tuota, että riittäisikö vasta-aineista johtuvan lapsettomuuden hoidoksi mahdollisesti pelkän Prednisonin (kortisonin) syönti. Lääkäri sanoi, että siitä(kään) ei ole tietoa. Keskustelu jäi kuitenkin silleen, koska meille IVF oli siinä vaiheessa jo tehty - ja tietty ennen kuin IVF:ään lähdettiin, ei voitu tietää olisiko mussa ollut muutakin selvää vikaa.
).( HCG oli mulla eilen pp 11 vasta 76. Kysyin hoitajalta onko se normaali arvo näin aikaiseen vaiheeseen, ja hän sanoi että on, eikä sitä tarvitse kontrolloida ellei olossa tapahdu jotakin erityistä.
Muistelenko
Kati ja
Annuli oikein, että teiltä mitattiin HCG pp 14, ja se oli silloin 200 paikkeilla? Siis jos HCG tuplaantuu alussa joka toinen päivä, voisi vetää johtopäätöksiä, että mulla tänään yli sadan ja kahden ¨päivän päästä myös n. 200 ? :$ 76 kuulostaa vielä kovin vähältä, mutta mitäs menin niin aikaisin verikokeeseen... :saint:
Ultra sovittiin 28.5. Tuntuu aivan mielettömän kaukaiselta. Ei tätä kyllä uskalla vielä yhtään juhlia...
Annuli, miten voit?