myöhemmin onnistuvat tammi/helmikuun IVF-pinolaiset:)

Tässä on mennyt kuukausi kun viimeksi kävin täällä lukemassa -ja mitä kaikkea onkaan tapahtunut sen aikana -HUH!

VALTAVAT onnittelut teille kaikille plussaajille!!!! Annatte niin paljon meille muille voimia, kun tietää että joskun voi jopa onnistua. Toivottavasti tullaan pian kaikki perästä niin että tämä palsta tyhjenee -taikka muuttuu odottavien palstaksi ;)

Oon pitänyt "henkistä" taukoa koko tästä rumbasta: Lapsettomuus kirjat lensivät laatikkoon ja Kaksplus-palstat on tähän päivään asti pysyneet kiinni... Mutta nyt alkaa piinapäivät käymään taas ylitse pääsemättömän pitkiksi... Eipä tuo "piinapäivä" nimitys ole turhasta annettu!

Perjantaina pääsen/joudun tekemään testin. Nyt on siis PASin jälkeen pp10 ja tietysti olen jo löytänyt kaikki raskausoireet: pissittää, lämpö 37 (norm.36,3) ja viime päivinä kuvottanut. -Mutta toki voi olla kyse siitä että saan jonkun vatsataudin :LOL:

Kertokaa plussanneet arvasitteko yhtään etukäteen että onnistaa vai oliko olo samanlainen kun aiempienkin piinapäivien aikana?

Matilda, Inari ja Anna, plussatuulia teille puhallan!!!

Matilda, olin 75 % varma eli melko varma, mutta yhtä lailla 35% sanoi että olen voinut saada lugeista hyvin voimakkaat oireet taas. Ei sitä kyllä tiedä.

Helystin, olen niin pahoillani, etteivät sanat riitä. :hug:

Oloni on todella nöyrä, edelleen epäuskoinen, pohjattoman kiitollinen. En osaa edes sanoa mitään järkevää. Tein nimittäin todellakin hetki sitten testin, ja siihen tuli kaksi viivaa, ensimmäistä kertaa tähänastisen elämäni aikana. Toinen viiva oli kapea ja haalea, mutta silti aivan selvä. 2 vuoden ja 9 kuukauden yrittämisen jälkeen olen tästä onnistumisesta "ensiyrityksellä", siis 1. IVF:ssä, aivan äimän käkenä.

:D :'( :D :'(

Veritestiin menen huomenaamulla. Matilda, tänään on ollut aika outo olo koko päivän, ja iltaa kohti aloin ehkä 60%:sti uskoa plussaan. Aiemmin päivällä tuli menkkamaisia aaltojakin ja olin jo hetken varma, että vuoto alkaa. Sitten kuitenkin mahatuntemukset vakiintuivat ihan "väärään paikkaan", navan ympärille aika pintaan. Välillä oli ihan kipua, välillä turtaa tuntua, "kourimista", mutta melkein koko ajan jotain. Lisäksi toista munasarjaa tuntuu polttavan.

Toivon kovasti Matilda plussaa sinnekin!!!

Mahtavia uutisia Inarille!! :flower: :flower: :flower: ONNEA!

Ja Helystimelle valtavasti jaksamisia :hug: Nyt se ei vielä lohduta, mutta parin viikon kuluttua huomaat ajattelevasi vain tulevaa PASia etkä murehdi menneistä. Koita jaksaa!

Paljon onnea plussanneille!!!! Ihanaa kun Annulin lisäksi myös Kati, Peepee, Saana & Inari ovat saaneet sen kauan toivotun ja odotetun plussan.... :heart: Voi että mä oon ONNELLINEN teidän kaikkien puolesta....Mahtavaa kun onnistuitte, pitkä ja piinaavaa odotus vihdoin ja viimein palkittiin (rukouksenne taidettiin kuulla ;) ) Kaikkea hyvää toivottelen teille ihanaiset ystäväiset.... :heart: Toivottelee Puoli-enkeli

Helystin, jaksamista, voimia ja :hug: :hug: :hug: :hug: Itke kaikki pois. Ja täällä ollaan.

Inari, onnea mielettömästi. Pääset hu veritestiin, kerropa sitten arvo, kun mulla on to ja noin arvot on mulle vielä vähän hepreaa vaikka viitearvotaulukko laatikosta löytyykin....
ONNEA!!!

Ihanaa PeePee! voin vain kuvitella miltä tuntuu kun ne satumaiset äänet vihdoin kuulee!

Mulla oli tänään lämpö edelleen koholla, mikä tietysti lisäsi taas toivoa entisestään. Navan alapuolella on tuntunut omituista kutinaa ja nipistelyä ja välillä taas munasarjoissa ollut ihan tyypillistä menkkakipuja. Omituisia tuntemuksia, jotka eivät jätä rauhaan. Koko ajan tuo toivon kipinä palaa kirkkaammin ja perjantaina voi olla katkeraakin katkera pettymys edessä. On tämä kertakaikkiaan hämmentävää aikaa ihmisen elämässä.

Toivottavasti Viivi saat nyt parempia uutisia. Pidetään kaikki peukut pystyssä.

[color=SkyBlue2]Mukana menossa keskiviikkona 7.5.2008[/color]

Viivi73 ; 1.IVF, siirto 23.4. pp14

Helystin ; 1.IVF, pp13

Johanna72 ; viimeinen ICSI, punktio 28.4. siirto 30.4. pp7

Matilda2008 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS siirto pp12

Ronttuli08 ; 2.IVF-hoidosta nega, ICSI toukokuussa pp

Päivi68 ; 2.ICSI-hoidosta nega, 3.ICSI punktio vk 21 pp

Siisami ; 3.ICSI punktio vk 23

Puoli-enkeli ; 1.IVF toukokuu 2008

[color=SkyBlue2]Plussanneet!!![/color]

Annuli81
Kati231
PeePee77
SaanaS
Inari

[color=SkyBlue2]Myöhemmin onnistuvat [/color]

Soraya
Finttu
Taivaansilpoja
Kamilla
Stella75
Onneliina
Popsy

[/quote]

Inarille lämpimät onnittelut!!!

En laita nega-testin tehneitä vielä listaan, sillä toivoa on vielä viralliseen testipäivään asti! :hug:

Viiville peukkuja!!!
Helystin. Jaksuja!!!

Kiva kuulla sinusta, Matilda! =)

Eli vasta-aineitahan mulla oli häiritsemässä alkion kiinnittymistä. Hoh, mitähän tästä eteenpäin?

Iines Kerrohan, miten paljon sun vasta-aineet oli. Mulla jotain 300. Toivottavasti sulla onnistuisi tää hoito, antaisi mullekin vähän potkua. Jos, jos, jos vielä syksyllä yhden tekee. Enpä tiedä.

Kuka vain teistä voi päivittää listaa, jos haluaa! =)

Painaa vain "LAINAA"-nappia ja poistaa
tekstin alusta [ q u o t e = "nimimerkki" ] ja lopusta [ / q u o t e ].
Sitten tekee tarvittavat muutokset ja painaa "LÄHETÄ"-nappia. Eipä siinä sen kummempaa. Erilaiset koodit tekstissä ovat kuvia.

Yhteistyössä