Myin persettä, kun kela ei saa käsiteltyä toimeentulotukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teet hyvää työtä. Me pihtarieukkojen miehet tarvitaan juuri Sinua :)

Eihän luontaispiirakasta saatuja tuloja pitäisikään verottaa ;) Jos poimin marjoja ja sieniä, saan minäkin myyntitulot verovapaasti
Itseasiassa jonkinverranhan saa yksityishenkilönä lahjoittaa toiselle vuosittain rahaa verovapaasti (5000€/3vuotta). Kuitenkaan tähän ei saa sisältyä vastapalvelusta. Mut voihan sitä aina sanoa, että antaa rahaa lahjaksi ja tapasi naisen joka halusi naida. Rahan ja naimisen yhteyttä toisiinsa ei helposti pysty aukottomasti todistamaan. Varsinkin, kun raha tulee käteisenä.

Sosiaalitukiin tuollaiset lahjoitukset sen sijaan vaikuttavat, joten KELAlle tulosta pitäisi ilmoittaa, aivan kuten metsänantimienkin myynnistä.

Kela ei tosiaan pidä mitään kiirettä toimeentulotukihakemusten käsittelemisessä. Ei niitä kiinnosta edes koska ei niillä ole mitään rahahuolia. En silti ole ajatellut itseäni myydä, mutta jos joku muu niin tekee niin asia on minulle ihan ok.

Mulla olis sama tilanne, mutta mistäpä sitä edes per*eenostajan tähän hätään.... mistä löysit?

Siistille naiselle helppoa kuin heinänteko. Jos joku mies katsoo sinua vähänkään pitempään. Tai hymyilee, tai tulee juttelemaan, tai haluaa jutella kun sinä teet aloitteen.

"Mennäänkö teille vai meille?"

Ei se sen vaikeampaa ole. Terve sinkkumies on aina valmis kuin partiopoika ;)

Ukkomieskin, enemmän kuin usein

Varmaan ihan tuntipalkoille pääsit. Ei siinä peruspertillä kauan kestä kun pyllyyn tuikkaa. Varsinaista aktia veikkaan ehkä kolmeksi tai neljäksi minuutiksi. Jos lasketaan neljän minuutin mukaan, niin tuntipalkka on 3000€ netto. Siihen ei pääse huippukirurgikaan.

Voi sitä joskus ottaa ylimääräistä vaikka Kela ei siihen olisi syypää.
Olen semmoisessa työssä, että joskus olen jossain maakunnissa virkaa suorittamassa. Yleensä asun silloin hotellissa. Kun vaan menee baariin istuksimaan, niin ei harvinaista ole, etteikö joku mies tule juttelemaan. Jotkut voivat sitten tarjota pientä korvausta jos pääsisivät käymään huoneessani. Olen muutaman kerran halunnut olla huora ja mennyt leikkiin mukaan. Minua se ei haittaa. Ilolla otan vastaan ne sataset jotka satunnainen vierailija yöpöydälle jättää vaikka todellisuudessa siihen ei olisi tarvetta. Pientä seikkailua jo arkiseksi muuttuneeseen perhe-elämään miehen ja kahden lapsen kanssa.

Olen semmoisessa työssä, että joskus olen jossain maakunnissa virkaa suorittamassa. Yleensä asun silloin hotellissa. Kun vaan menee baariin istuksimaan, niin ei harvinaista ole, etteikö joku mies tule juttelemaan. Jotkut voivat sitten tarjota pientä korvausta jos pääsisivät käymään huoneessani. Olen muutaman kerran halunnut olla huora ja mennyt leikkiin mukaan. Minua se ei haittaa. Ilolla otan vastaan ne sataset jotka satunnainen vierailija yöpöydälle jättää vaikka todellisuudessa siihen ei olisi tarvetta. Pientä seikkailua jo arkiseksi muuttuneeseen perhe-elämään miehen ja kahden lapsen kanssa.
Oikein. Jotain vaihtelua pitää ollakin.

Oletko saanut näiltä miehiltä myös hyvää seksiä vai onko seksistä maksavat miehet pääsääntöisesti surkeita sängyssä tai omaavat jotain erikoisempia taipumuksia?

Oletko saanut näiltä miehiltä myös hyvää seksiä vai onko seksistä maksavat miehet pääsääntöisesti surkeita sängyssä tai omaavat jotain erikoisempia taipumuksia?
Ihan saamaa taitoa omaavia kuin kai miehet yleensäkin. On huonompaa ja on parempaa. On ollut parempiakin kuin oma mies. Se on itsestä kiinni jos hurjastella tahtoo. Ei tarvitse olla aina ottavana puolena.

Varmaan ihan tuntipalkoille pääsit. Ei siinä peruspertillä kauan kestä kun pyllyyn tuikkaa. Varsinaista aktia veikkaan ehkä kolmeksi tai neljäksi minuutiksi. Jos lasketaan neljän minuutin mukaan, niin tuntipalkka on 3000€ netto. Siihen ei pääse huippukirurgikaan.
No, ei se nyt ihan noin helposti mene. Menee aikaa paljon muuhunkin työhön liittyvään oheistoimintaan. Eihän kirurgikaan voi veloittaa vain umpisuolen napsaisua, vaan aikaa palaa aina kaikkeen muuhunkin

Yhteistyössä