V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taitaa useimmat huorat jättää tulonsa verottajalle ja KELAlle ilmoittamatta. Eihän tuosta summasta paljoa käteen jäisi, mutta periaatteessa tukien väärinkäyttöä...Sain 200€, jota en varmasti ilmota kelalle.
Sain 200€, jota en varmasti ilmota kelalle.
Itseasiassa jonkinverranhan saa yksityishenkilönä lahjoittaa toiselle vuosittain rahaa verovapaasti (5000€/3vuotta). Kuitenkaan tähän ei saa sisältyä vastapalvelusta. Mut voihan sitä aina sanoa, että antaa rahaa lahjaksi ja tapasi naisen joka halusi naida. Rahan ja naimisen yhteyttä toisiinsa ei helposti pysty aukottomasti todistamaan. Varsinkin, kun raha tulee käteisenä.Teet hyvää työtä. Me pihtarieukkojen miehet tarvitaan juuri Sinua
Eihän luontaispiirakasta saatuja tuloja pitäisikään verottaaJos poimin marjoja ja sieniä, saan minäkin myyntitulot verovapaasti
Mulle kävis semmonen pihtarieukko, ku ei joka päivä jaksais naida.Teet hyvää työtä. Me pihtarieukkojen miehet tarvitaan juuri Sinua
Eihän luontaispiirakasta saatuja tuloja pitäisikään verottaaJos poimin marjoja ja sieniä, saan minäkin myyntitulot verovapaasti
Mulle kävis semmonen pihtarieukko, ku ei joka päivä jaksais naida.
Mulla olis sama tilanne, mutta mistäpä sitä edes per*eenostajan tähän hätään.... mistä löysit?Sain 200€, jota en varmasti ilmota kelalle.
Mulla olis sama tilanne, mutta mistäpä sitä edes per*eenostajan tähän hätään.... mistä löysit?
Sain 200€, jota en varmasti ilmota kelalle.
Mistä tiedätte ap:n olevan nainen. Voi olla mieskin joka persettä myi.
No ap voisi vastata meille uteliaille.
Valmis maksamaan?Siistille naiselle helppoa kuin heinänteko. Jos joku mies katsoo sinua vähänkään pitempään. Tai hymyilee, tai tulee juttelemaan, tai haluaa jutella kun sinä teet aloitteen.
"Mennäänkö teille vai meille?"
Ei se sen vaikeampaa ole. Terve sinkkumies on aina valmis kuin partiopoika
Ukkomieskin, enemmän kuin usein
Valmis maksamaan?
Oikein. Jotain vaihtelua pitää ollakin.Voi sitä joskus ottaa ylimääräistä vaikka Kela ei siihen olisi syypää.
Olen semmoisessa työssä, että joskus olen jossain maakunnissa virkaa suorittamassa. Yleensä asun silloin hotellissa. Kun vaan menee baariin istuksimaan, niin ei harvinaista ole, etteikö joku mies tule juttelemaan. Jotkut voivat sitten tarjota pientä korvausta jos pääsisivät käymään huoneessani. Olen muutaman kerran halunnut olla huora ja mennyt leikkiin mukaan. Minua se ei haittaa. Ilolla otan vastaan ne sataset jotka satunnainen vierailija yöpöydälle jättää vaikka todellisuudessa siihen ei olisi tarvetta. Pientä seikkailua jo arkiseksi muuttuneeseen perhe-elämään miehen ja kahden lapsen kanssa.
Voi sitä joskus ottaa ylimääräistä vaikka Kela ei siihen olisi syypää.
Olen semmoisessa työssä, että joskus olen jossain maakunnissa virkaa suorittamassa. Yleensä asun silloin hotellissa. Kun vaan menee baariin istuksimaan, niin ei harvinaista ole, etteikö joku mies tule juttelemaan. Jotkut voivat sitten tarjota pientä korvausta jos pääsisivät käymään huoneessani. Olen muutaman kerran halunnut olla huora ja mennyt leikkiin mukaan. Minua se ei haittaa. Ilolla otan vastaan ne sataset jotka satunnainen vierailija yöpöydälle jättää vaikka todellisuudessa siihen ei olisi tarvetta. Pientä seikkailua jo arkiseksi muuttuneeseen perhe-elämään miehen ja kahden lapsen kanssa.
Ihan saamaa taitoa omaavia kuin kai miehet yleensäkin. On huonompaa ja on parempaa. On ollut parempiakin kuin oma mies. Se on itsestä kiinni jos hurjastella tahtoo. Ei tarvitse olla aina ottavana puolena.Oletko saanut näiltä miehiltä myös hyvää seksiä vai onko seksistä maksavat miehet pääsääntöisesti surkeita sängyssä tai omaavat jotain erikoisempia taipumuksia?
No, ei se nyt ihan noin helposti mene. Menee aikaa paljon muuhunkin työhön liittyvään oheistoimintaan. Eihän kirurgikaan voi veloittaa vain umpisuolen napsaisua, vaan aikaa palaa aina kaikkeen muuhunkinVarmaan ihan tuntipalkoille pääsit. Ei siinä peruspertillä kauan kestä kun pyllyyn tuikkaa. Varsinaista aktia veikkaan ehkä kolmeksi tai neljäksi minuutiksi. Jos lasketaan neljän minuutin mukaan, niin tuntipalkka on 3000€ netto. Siihen ei pääse huippukirurgikaan.
Voisin antaa persettä- koskematon peppu. sisään vaan jos kiinnostaa. olen mies.