Muuttuiko teillä esim. unen laatu raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "unelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"unelias"

Vieras
Itselläni on nyt varsinkin loppu raskaudesta tullut sellainen "vaiva" että kun olen juuri nukahtamassa päästän jonkun ihme äänen ja se tulee sitten kovaa :D Herätän vieressä nukkuvan mieheni ja itseni myös. Ja tämä toistuu monta kertaa, monesti alkaa jo ärsyttämään kun väsyttää älyttömästi ja kun olen nukahtamaisillani niin herätän itse itseni ääntelemällä. Tuo siis jos olen kyljelläni ja jos selälläni makaan niin sitten pääsee joku kuorsauksen tapainen ääni.

Ja nuo ovat siis silloin kuin olen nukahtamaisillani ei ainakaan mies ole valittanut, että yöllä pitäisin mitään ihmeemmin meteliä.

Ja olen alkanut pyörimään unissani todella paljon, taaskin ihan mytyssä lakana tuolal sängyssä, ei jaksa joka aamu korjata sitä :D

Entäs teillä? Mitään samanlaista? Vaikka mun "vaivat" ei nyt unenlaatuun mitenkään liittyneet, mutten osannut järkevämpää otsikkoa laittaa.

Minä kuulemma kuorsaan niin ettei mies meinaa saada nukuttua välillä.:ashamed: Enkä myöskään meinaa käänntyä kun sitä ehdotetaan. Vähän tuppaa olemaan myös sellaista että jos herään aamuyöllä niin en aina saa unta mmillään uudestaan.

Minä kuulemma kuorsaan niin ettei mies meinaa saada nukuttua välillä.:ashamed: Enkä myöskään meinaa käänntyä kun sitä ehdotetaan. Vähän tuppaa olemaan myös sellaista että jos herään aamuyöllä niin en aina saa unta mmillään uudestaan.

Kuorsaisinpa minäkin niin mies tajuais miltä musta tuntuu, varsinkin niinä iltoina kun on juonut kaljaa kun ei millään käänny :D

Itsellä muuten tuo sama, jos herää aamuyöllä niin todella vaikea on saada unenpäästä enää kiinni.

Raskauksien aikana, ja siis ihan loppuraskaudesta, mä kuulema kuorsasin kuin hinaja :O...mutta mä kyllä epäilen noita miehen lausuntoja, enhän minä nyt :saint: :D... Ja loppua kohden ne unet muuttuivat katkonaisiksi, heräsin ihan pieniinkin ääniin. Normaalia valmistautumista vauvan tuloon unien laadunkin suhteen, näin ymmärsin...

itsellä unet on olleet tosi omituisia, sitten aina sama unirumba mulla,ei pyrin nukahtamaan mahallaan sit on tisut huonosti ja sit mietitään kylki vaihtoehtoja jossa pissittäis vähinten. kumminkin kun nukahan käännyn automaattisesti selälleen ja kuorsaan :D pisalle ku pitää herätä alkaa aina sama rumbauusiks myös vauva masussa yleensä herää sit kanssa ja potkii sitten rakkoa :D.lakanat rutussa peitto rutussa lakanan sisällä jopa sijauspatja pois paikoitaan :D. myös pöllin miehen tyynyn/peiton unissaa tai leveien niin että meinaa tippua raukka sängystä :D ja miehen sanoin pörisen molemmistä päistä ihan yhtä kovaa :o

Minä olen nähnyt ihan alusta asti ihan kummallisia, jopa sairaita unia. Siis aivan käsittämättömiä painajaisia vauvasta, miehestä, kissoista, naapureista, ihan mistä vaan. Myös sitten äärimmäisen eroottisesti latautuneita unia näkee tosi usein. Nyt puolivälin jälkeen on tullut sellainen energiapiikki että mies kun herää ennen neljää töihin, niin en saa millään unta enää sen jälkeen..
Myös nukahtaminen on vaikeaa kun vauva potkii ihan tosi kovaa ja mitä lie kuperkeikkoja heittelee niin että maha vaan heiluu.. :D

Täällä on ollu ihan hirveän levottomat ja jännät unet näin raskausaikaan. Paljon tulee nähtyä unia ja nukuttua pätkissä. Vaikka kuinka väsyttäis niin sitten ei oikein meinaa saada unen päästä kiinni, varsinkaan aamuyöstä. Eroottisia unia tuli nähtyä alkuraskaudesta vaikka kuinka, nyt enemmänkin silloin tällöin ja nyt sitte niitä kummallisuuksia.

Ja tosiaan raskaus puolivälissä. :)

Mäkin välillä herään siihen että sanon täysillä HÖH! :D
Huonosti kyllä on tullu nukuttua muutenkin viimeaikoina (rv 27), beibi potkii ja vaikea löytää hyvää asentoa muutenkin.

Itellä aina ollut todella hyvät unenlahjat. Nyt loppuraskauden myötä uni on iiihan vieras käsite mulle :( Mies nukahtaa viereen alle 10min ja itse pyörin,hikoilen,pyörin,tuskistelen kipeitä lonkkia,hikoilen ja pyörin lisää.. Aivan hanurista! Mikään asento ei ole hyvä,selällään en voi edes kuvitella olevani,kun ei henki kulje ja kylkiasennoissa lonkat kipeytyy.. Odottelen nyt pientä tulevaksi, hyvin yövalvomista harjotelleena ;)

Olen nyt toista kuukautta onnistunut nukkumaan vain parin tunnin yöunia. Ja mikä ärsyttävintä en saa nukuttua myöskään päivällä. Hormonit ovat sekoittaneet pään aika hyvin...

Yhteistyössä