Muuttaisitteko lapsen kanssa Helsingin keskustaan?

Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:
En,asuimme keskustassa vähän aikaa kun lapsemme oli vauva ...Ei kiitos! En muutenkaan tykkää asua "elämän ytimessä",liikenteen ja ihmisten melu 24h vuorokaudessa,ei sovi mulle.

Helsingin keskusta on kyllä melkoisen hiljainen yöaikaan, esim aamulla klo 5 ei juuri ketään tule vastaan...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
no sepä :/ me ollaan nyt valmiita velkakierteeseen et päästäis täältä lähiöstä pois. saa nähdä tuleeko siitä mitään :|
Mulla on riittämiin velkaa täällä lähiössäkin eikä tämä paikka mikään ihan huono paikkakaan ole. Kyllä täälläkin asuu. Mutta olisi kyllä ajokortittomalle aivan ihanaa, jos kaikki olisi kävelymatkan päässä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:
En,asuimme keskustassa vähän aikaa kun lapsemme oli vauva ...Ei kiitos! En muutenkaan tykkää asua "elämän ytimessä",liikenteen ja ihmisten melu 24h vuorokaudessa,ei sovi mulle.

Helsingin keskusta on kyllä melkoisen hiljainen yöaikaan, esim aamulla klo 5 ei juuri ketään tule vastaan...
Jaa,Kampin kupeessa asuimme aikanamme ja myöhemmin hakaniemi tuli tutuksi.Ainakin Kampin alueella yöelämä oli vauhdikasta ja aamupuolella monesti heräsi siihen kun kotiinpalaavat rellestivät matkoillaan... No ei sijainti tosiaankaan ollut kovin mielyttävä.
Hakaniemessä oli jo rauhallisempaa.
 
Oli pakko tämmönenkin ketju sitten laittaa... Mä aloin haikailla taas pk-seudulle :D Mulle tulee hinku sinne jo pelkästään siitä kun telkkarista tulee kuvaa kaupungista...

Töölöön tai meikkuun mä muuttaisin ihan sillä nanosekunnilla kun tuo mies suostuis :whistle:
 

Yhteistyössä