Muuttaisitteko lapsen kanssa Helsingin keskustaan?

En muuttaisi ainkaan ydinkeskustaan. Jonnekin Töölön laitaimille ehkä, mutta siihen meillä ei lie koskaan varaa.
Jonkun 18m2 neliön suihkuttoman yksiön Kalliosta varmaan saisimme, mutta se ei olisi ehkä ihan sopiva perheellemme.

 
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaupunkiin:
Alkuperäinen kirjoittaja outolempi:
En ollenkaan pk-seudulle mutta Turun keskustaan muuttaisin vaikka heti! <3
Samat sanat! Olen ihan lätkässä kaupunkiin nimeltään Turku. Syytä en kerro.
Turun keskusta onkin hyvä paikka asua!!! =) =) vosin kyllä ehsankin keskustaan muuttaa... tai Tukholmaan...
siis Hesan...
 
äiti
Vasta muutimme pois H:gistä. Aikoinaan Kallioon muutin espoosta ja aina pohjoisempaan siirryin kehää kohti,kunnes päätin että nyt hössötys riittä ja otin välimatkaa 500km. Ja sitä päätöstä en ole viellä katunut. Saattaa olla että lapsen kasvettua isommaksi, saatamme hänen jatko kolutuksen vuoksi taasen muutta takaisin. Ei voi vielä tietää?? Keskustaan ei kyllä ihan helpolla...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
En todellakaan muuttaisi!!
Itse jouduin aivan liian nuorena(8v.) muuttamaan kaupunkiin, en ihan keskustaan mutta melkein. Aikamoinen shokki se oli.. Leikitkin muuttui aika radikaalisti, kun ei ollutkaan mettää missä telmuta :/
Mulle taas oli shokki, kun 10 veenä muutettiin Vantaalle, keskelle ei mitään.

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Mutta silti suurkaupungin keskusta tuntuu hurjalta paikalta kasvattaa lapsia.
Sekin on paljon siitä kiinni, mihin on tottunut. Mä en osaa pitää Helsinkiä suurkaupunkina, vaikka se mun lapsuudestani onkin kasvanut jonkin verran.

 

Yhteistyössä