Kepsiz
[QUOTE="mies";27725300]Kokemuksesta voin sanoa että tämä on täysin totta. Ensimmäinen vuosi on hauskaa ja ihmeellistä, toinen ja ehkä kolmaskin on mukavaa ja siitä alkaa pikku hiljaa kasvava vitutus ja alkaa näkemään ja ymmärtämään että Suomi on itse asiassa aika helvetin hyvä maa kylmiä talvia lukuunottamatta. Asuin itse kymmenen vuotta Suomen ulkopuolella useissa paikoissa ja palasin sitten omasta tahdosta Suomeen. Nykyään huvittaa nämä juntit jotka haukkuvat tätä maailman ykköshyvinvointivaltiota "paskalandiaksi" ja muuksi kun eivät oikeasti edes tiedä mistään mitään.
Onnea matkaan. Parasta ulkomailla asuessa oli itselle se että oma maailmankatsomus laajeni eksponentiaalisesti ja opin arvostamaan tätä upeaa kotimaata.[/QUOTE]
Jep. Voi kuitenkin käydä myös toisinpäin - ulkomailla asuminen voi avata silmät ja saada ymmärtämään, että Suomi on oikeastaan kohtalaisen huono paikka asua. Itse en keksi kovinkaan montaa asia. Jotka ovat Suomessa paremmin kuin nykyisessä kotimaassani. Aiemmin kuvittelin elintason olevan korkea Suomessa. Juu ei.
Onnea matkaan. Parasta ulkomailla asuessa oli itselle se että oma maailmankatsomus laajeni eksponentiaalisesti ja opin arvostamaan tätä upeaa kotimaata.[/QUOTE]
Jep. Voi kuitenkin käydä myös toisinpäin - ulkomailla asuminen voi avata silmät ja saada ymmärtämään, että Suomi on oikeastaan kohtalaisen huono paikka asua. Itse en keksi kovinkaan montaa asia. Jotka ovat Suomessa paremmin kuin nykyisessä kotimaassani. Aiemmin kuvittelin elintason olevan korkea Suomessa. Juu ei.