Muutamme pois Suomesta, PYSYVÄSTI!

  • Viestiketjun aloittaja Helpotus
  • Ensimmäinen viesti
Kepsiz
[QUOTE="mies";27725300]Kokemuksesta voin sanoa että tämä on täysin totta. Ensimmäinen vuosi on hauskaa ja ihmeellistä, toinen ja ehkä kolmaskin on mukavaa ja siitä alkaa pikku hiljaa kasvava vitutus ja alkaa näkemään ja ymmärtämään että Suomi on itse asiassa aika helvetin hyvä maa kylmiä talvia lukuunottamatta. Asuin itse kymmenen vuotta Suomen ulkopuolella useissa paikoissa ja palasin sitten omasta tahdosta Suomeen. Nykyään huvittaa nämä juntit jotka haukkuvat tätä maailman ykköshyvinvointivaltiota "paskalandiaksi" ja muuksi kun eivät oikeasti edes tiedä mistään mitään.

Onnea matkaan. Parasta ulkomailla asuessa oli itselle se että oma maailmankatsomus laajeni eksponentiaalisesti ja opin arvostamaan tätä upeaa kotimaata.[/QUOTE]

Jep. Voi kuitenkin käydä myös toisinpäin - ulkomailla asuminen voi avata silmät ja saada ymmärtämään, että Suomi on oikeastaan kohtalaisen huono paikka asua. Itse en keksi kovinkaan montaa asia. Jotka ovat Suomessa paremmin kuin nykyisessä kotimaassani. Aiemmin kuvittelin elintason olevan korkea Suomessa. Juu ei.
 
rahtari.
itteeni ei tämä luonto, ja neljä vuodenaikaa ärsytä. itseasiassa ne on kyllä erittäin mahtavat, mutta verotus ja tämmöset asiat on hanurista. onhan täällä toimiva ja halpa terveyden huolto...

olen harkinnut muuttavani pois eu:sta kokonaan. todennäköisesti kanadaan. annan ajatuksen hautua muutaman vuoden :D

toki semmoinenki vaihtoehto olisi että kävisin ajamassa muutaman vuoden ulkomaan liikennattä, ja kattelisin sitte et miltä se rupee tuntuu...
 
vierailija
:barefoot::love: kaikki me kuolemme joskus.. jokainen voi koittaa kuolla siellä missä haluaa ja minä haluan kuolla päiväntasaajan tuntumassa hiekkarannalla palmuviinistä turrana... jokainen ihminen on syntinen langetessaan syntymään ja näin aiheuttaen valtaisaa kipua isälle ja äidille, sen pituinen se, lähes jokainen suomalainen on pinokkio ja korvat täynnä sammalta ja silmillä karjalalippis vaikka olenkin suursuomen kannattaja dissaan rahvasta alaluokkaa joka on illuminatin ensimmäisellä asteikolla, jeesus kristus vapauttaa
 

Yhteistyössä