Helpotus
Jihaa! Pian se on totta, tän paskalandian saa jättää taakseen! Uusi elämä ja työt odottavat. Takas ei olla tulossa. Lapsikin on sen verran pieni, että varmasti oppii kielen. Sun and beach, here we come!
Sitä ei voi ikän tietää. Mutta sen voi, että Suomeen ei muuteta takasin.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27098186:Kun asenne on tuollainen, niin rohkenen epäillä, että parin vuoden "kuherruskuukauden" jälkeen se uusikin kotimaa alkaa vaikuttaa samanlaiselta "paskalandialta". Itse se elämä on itselleen tehtävä, asuipa sitten missä tahansa.
Onnittelut kuitenkin uusista tuulista ja uusista töistä!
Minäkin haluaisin tehdä tuon saman. voitko antaa vinkkiä työn hakuun ja maahan?Jihaa! Pian se on totta, tän paskalandian saa jättää taakseen! Uusi elämä ja työt odottavat. Takas ei olla tulossa. Lapsikin on sen verran pieni, että varmasti oppii kielen. Sun and beach, here we come!
Voih, Espanja on jo käytännössä konkurssissa ja parin vuoden päästä se lienee sitä jo ihan virallisestikin.Espanjaan muutamme
Ai säkin tiedät jonkun perheen, joka muuttaa Suomesta pois?ihanaa , mahtavaa, taas yksi sossuperhe pois suomesta! ihanaa leijonat ihanaa!
joo, tämä apAi säkin tiedät jonkun perheen, joka muuttaa Suomesta pois?
Ai, no mä satun tunteen kyllä tämän ap:n erittäis henkilökohtasesti ja voin sadan prosentin varmuudella kertoa, että hän ei ole ikän edes käynyt sosiaalitoimistossajoo, tämä ap
kuin myös, kuin myösAi, no mä satun tunteen kyllä tämän ap:n erittäis henkilökohtasesti ja voin sadan prosentin varmuudella kertoa, että hän ei ole ikän edes käynyt sosiaalitoimistossa
Miten saimme töitä? Ihan tää perus tutun-tutun kautta. Eli siis kuten sanoin, niin sukulaisia asuu siellä ja jo sillon kun he sinne muuttivat, niin kertoivat, että mulle olis töitä siellä sillä alalla, jonka koulutus mulla on. Mies sais töitä samaakautta ja tekee töitä toisen sukulaismiehen alaisena.siis sieltä espanjasta? ei ap, vaan please.