Muutaman päivän ollut juomatta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kanssa yksi raitistelija! Tai no... vasta yksi päivä takana. Mulla tapa illalla ottaa, oli se ihan mitä tahansa mitä sattuu olemaan saatavilla, olutta yleisimmin. Nopeeseen tahtiin otan suht myöhään kun on ihanan rauhallista. Haluan sen hiprakan tunteen itsekseni. Sitten nukkumaan. Tyhmäähän se on. Nyt oon miettinyt mistä saan sen rauhoittumisen tunteen ilman viinaa. Se on vaan niin ihanan ylellinen hetki kun on vaan minä ja lasi. Joskus sitä sitten kuitenkin ottaa "vielä yhden" kun on niin kivaa. Nyt kokeilen nollalinjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihan vaan tiedoksi vaan kaikille että ihana herätä selvänä ja krapulattomana uuteen aamuun. Tänäänkään ei siis mitään, se on lupaus :)
Kiitos vielä kaikille!

Tsemppiä ap:lle, hyvin se menee. Pitää ottaa hetki kerrallaan, ja luvata itselleen, että juuri nyt en ota. Ja kun tekee jotain, oli se mitä vaan (vaikka tylsiä kotitöitä) ei ole aikaa pähkiä sitä siiderilasillista ;)

Tsemppiä ap:lle ja muillekin juomattomille.
Meitä on varmaan todella todella paljon, jotka illalla tissuttelee vähän. Mä oli yh pitkään ja mulle tuli tapa, kun lapset oli nukahtanut, oli minun iltakaljojen vuoro. Varmaan muutaman vuoden tissuttelin sillai, mut sit onneksi elämääni astui mies ja päätin(ja oikeastaan ei tehnyt mielikään) että miehen aikane en tissuttele. Nyt sit pari vuotta ollaan oltu selvin päin, siis toki joskus miehen kanssa juodaan viikonloppuna viiniä, kun lapset nukkuu, mutta vaan se pullo puoliksi, niin ollaan vielä vastuullisia vanhempia. Ilman mies varmaan vieläkin tissuttelisin iltaisin kotona.

Yhteistyössä