O
on
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:Miksköhän monet naiset sietää tälläistä touhua mieheltä, mutta jos muijat tekis tota niin kukaan mies ei katselisi!
Juuri näin!!!!Siinähän jo kaikki lähiomaisetkin siis sukulaiset ois miestä auttamassa ja naista hoitoon ohjaamassa, mut ku mies juo niin kukaan ei korvaansa lotkauta-se on ihan oma vikansa ja ohje on naiselle,et "ota ja lähde".
Joo, mä olen sitä lähtemistä tehnyt jo monta vuotta..välil niitä hyviä aikoja ja sit taas välil aivan helvetillistä....syy miksi en ole lähtenyt aijemmin on ihan pelko miten taloudellisesti selviän lapseni kanssa ja voimattomuus muuttoon, kaikkeen siihen virastoissa ravaamiseen,asunnon etsimiseen ja uuden elämän järjestelyyn....Ei se perkules olekaan niin helppoa vaan lähteä, siinä on paljon töitä ja hommaa joka ei ihan pienen taaperon kanssa onnistukkaan varsinkin jos ei kunnon tukiverkostoa ympärillä!!!
Nyt kun lapsi jo isompi erokin tuntuu helpomalat toteuttaa ja pian se toteutuukin!!!
Mun mies on ihan hyvätuloinen ja alko-ongelma ei vielä ainakaan vaikuttanut hänen työhönsä;kännää aina lomilla ja viikonlopulla..minä taas olen ollut kotiäitinä joten kaiken muutoksen keskellä vielä uuden työpaikankin etsintä!!!