Kaiken uhalla kerron taas naapurista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullekin tuli todella paha mieli tosta jutusta, itse olen AIHEESTA ilmoittanut soskuun vastaavanlaisesta naapurista, lapset kylläkin oli vähän vanhempia, sain naapurin vihat päälleni mutta lasten parasta ajattelin, nyt lapsilla tuntuis olevan paremmat elinolosuhteet

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Naapuri on sossun asiakas ja kertoilee siellä kaiken olevan mainiosti.
Jos minä jotain ilmoitan, niin:

1. uskooko sossu?
2. tuleeko kauhea naapuriviha?

kyllä joku naapuriviha on minimaalinen ongelma siihen nähden jos siellä vauva on osittain heitteillä!! ajattele asia niin, kumpi tärkeempää: se ettei sulla tule riitaa tollasen naapurin kanssa, vai se, että että huolehdit siitä vauvasta soittamalla ammatti-ihmisille ketkä voi sitä auttaa? mä katsoisin sen kyllä niin, että sulla on aikuisena ihmisenä velvollisuus tosta soittaa!

...aina pitäs lukea ketju loppuun...joo, siis tosi hyvä että soitit! toivottavasti asia etenee. ja ihan kamalaa toi on jo sen 4v lapsenkin kannalta :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Asian vierestä..
The titityy,koska saat tietää siitä koulusta?

Oletko paikalla?

Nyt paikalla :wave:

Tänään on siihen kouluun viimeinen hakupäivä, joten luulen että ensi viikolla saa tietää miten käy.
Toivotaanpa kaikki oikein kovasti että pääsisin. =)

Olin rohkea, soitin 112 ja kysyin päivystävää sosiaalityöntekijää.
Sellaista ei ollut ja tämä 112 vastannut setä otti tietoja ylös ja aikoi toimittaa eteenpäin.
Nyt yöllä kukaan ei mene tilannetta katsomaan kuitenkaan.
Huomenna joku ottaa minuun yhteyttä ja varmistaa että 'tarina' on tosi.
En tiedä sitten jatkotoimenpiteistä.

Johan ap ilmoitti!!

Asian vierestä..
The titityy,koska saat tietää siitä koulusta?

Oletko paikalla?

Nyt paikalla :wave:

Tänään on siihen kouluun viimeinen hakupäivä, joten luulen että ensi viikolla saa tietää miten käy.
Toivotaanpa kaikki oikein kovasti että pääsisin. =)

Pidetään peukkuja:)

Mä en jokatapauksessa ymmärrä et täällä pitää päivitellä naapurinsa tekemisiä. Taitaa olla oma elämä niin tylsää et pitää toisten tekemiset tänne toitottaa

Alkuperäinen kirjoittaja violetti:
Mä en jokatapauksessa ymmärrä et täällä pitää päivitellä naapurinsa tekemisiä. Taitaa olla oma elämä niin tylsää et pitää toisten tekemiset tänne toitottaa

jokainen tekee/kirjoittaa mitä haluaa:)

Alkuperäinen kirjoittaja violetti:

jokainen tekee/kirjoittaa mitä haluaa:)

valitettavasti, mut onneks edes tajus muutakin asialle tehä ku täällä ihmetella

Yhteistyössä