Muutama kysymys Guess-laukuista, viitittekö vastata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muotitietoinenko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muotitietoinenko?

Vieras
Mulla ei ole ikinä ollut merkkilaukkua, nyt kaveri tarjosi uudehkoa Guess-laukkua hintaan 50e mulle, onko se ok hinta?
Onko teistä ihan kauheaa jos tavallinen kotiäiti, vähän pyöreä ja aika räjähtänyt huitoo menemään merkkiveska kainalossa ?

Kiitos!

Hinta varmaan ihan ok, ehkä vähän korkeahko käytetystä laukusta. Guessin veskathan ei ole mitään aatulaukkuja vaan laatuun nähden kalliita tekonahkalaukkuja. Ne eivät säilytä arvoaan, puhumattakaan että olisivat keräilykohteita kuten kalliit ja laadukkaat laukut, esim. Mulberryt jne. Mutta varmaan ihan käyttis ja kivan nököinenkin (jos siitä tyylistä pitää) laukku. Ja sopii mainiosti kotiäidin kainaloon. Ehkä miettisin vielä hinnan ja kunnon suhdetta. Kun ei ovhkaan kovin hurja ole.

En tiiä oliko ap vaan vitsikäs, mutta yhdyn edellisiin, Guess ei oo merkkilaukku. Tai siis sellainen statuslaukku, miksi itse merkkilaukku-termin ymmärrän. Ei kai kukaan kutsu Ril'sin laukkuaan merkkilaukuksi, tai Marimekon laukkua?

Eli sopisi mulle siis!

Kiitos kiitos, nyt innostuin laukuista niin että selailin jo huutistakin ja nettikauppoja, voi että on ihania laukkuja olemassa!

Hyvä jos ei ole mikään brassailumerkki! En ole mikään juppi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Eli sopisi mulle siis!

Kiitos kiitos, nyt innostuin laukuista niin että selailin jo huutistakin ja nettikauppoja, voi että on ihania laukkuja olemassa!

suosittelen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Eli sopisi mulle siis!

Mitä väliä on merkillä, jos tykkäät laukusta ja rahasi riittävät siihen.
Mulle merkki on täysin yhdentekevä asia laukkua (vaatteita yms.) valitessa. Multa löytyy Tosca bluea ja vapaa valintaa, sekä kaikkea siltä väliltä.