Alkuperäinen kirjoittaja hiih:Niin ja kaupoissa on kylttejä joissa lukee: Emme vaihda alusvaatteita. Ja kassoilla: Näytäthän kassisi.
*reps* näytäthän kassisiAlkuperäinen kirjoittaja hiih:Niin ja kaupoissa on kylttejä joissa lukee: Emme vaihda alusvaatteita.
Ja kassoilla: Näytäthän kassisi.
Mä oon kokenut tän ihan irl, kun olin kassalla töissä - valitettavasti tämä "näyttelijä" oli joku vanha puistokemisti, eikä mikään uros...Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:*reps* näytäthän kassisiAlkuperäinen kirjoittaja hiih:Niin ja kaupoissa on kylttejä joissa lukee: Emme vaihda alusvaatteita.
Ja kassoilla: Näytäthän kassisi.
tuli mielikuva miten miehet iskee pussukkansa tiskiin näytille
Tuo vois toimia tietyissä paikoissa.Alkuperäinen kirjoittaja Vierastus:Pienessä kaupungissa, jotain korkeintaan 10 000 asukasta, on kyltti kääntyminen vasemmalle kielletty klo 7.45-8.00. Kysyin paikallisilta, että mitä tää oikein markkeeraa, niin sanoivat että se on loistava, sen takia meillä ei oo täällä ollenkaan liikenneruuhkia
Mitä tos oves lukee? En saa selevää, kun kuvaa ei saa suurennettuaAlkuperäinen kirjoittaja Harvinainen näky:[/URL][/img]
Oli pakko ottaa kuva, kun tää on harvinaista.
WC/INVA miehetAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mitä tos oves lukee? En saa selevää, kun kuvaa ei saa suurennettuaAlkuperäinen kirjoittaja Harvinainen näky:[/URL][/img]
Ok, Kiitti =) Oon niin sokee, etten saanut selvää lasienkaan kanssaAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:WC/INVA miehetAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mitä tos oves lukee? En saa selevää, kun kuvaa ei saa suurennettuaAlkuperäinen kirjoittaja Harvinainen näky:[/URL][/img]
Meilläki oli töissä lappu jossa luki "Jos nettiyhteys ei pelaa, tuki löytyy osoitteesta www. -----" Että juu. Saatiin sittemmin ihan puhelinnumero johon voi soittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mainioita, etenkin toi "haltian luvalla", varmaan melko harvinaista
Opiskelupaikan atk-luokassa oli joskus ilmoitus: Jos nettiyhteydessä ilmenee ongelmia, lähetä sähköpostia osoitteeseen... ja sit seurasi vain se meiliosoite!
Voisko joku valaista mulle, mikä tässä ovessa tai tekstissä siis, on erikoista? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Harvinainen näky:[/URL][/img]
Tuntuu olevan varsinaisia neroja noi nettitukihenkilöt!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Meilläki oli töissä lappu jossa luki "Jos nettiyhteys ei pelaa, tuki löytyy osoitteesta www. -----" Että juu. Saatiin sittemmin ihan puhelinnumero johon voi soittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mainioita, etenkin toi "haltian luvalla", varmaan melko harvinaista
Opiskelupaikan atk-luokassa oli joskus ilmoitus: Jos nettiyhteydessä ilmenee ongelmia, lähetä sähköpostia osoitteeseen... ja sit seurasi vain se meiliosoite!
Ey usko kuinka paljon ne saa sähköpostia aiihena: netti ei toimi ollenkaan..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuntuu olevan varsinaisia neroja noi nettitukihenkilöt!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Meilläki oli töissä lappu jossa luki "Jos nettiyhteys ei pelaa, tuki löytyy osoitteesta www. -----" Että juu. Saatiin sittemmin ihan puhelinnumero johon voi soittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mainioita, etenkin toi "haltian luvalla", varmaan melko harvinaista