V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Narskuttelun loppumisen takaa suoritettava Botuliini(Botox)-hoito. Toimenpiteessä purentalihakseen molemmin puolin kasvoja ruiskutetaan 3-4 kohtaan/puoli pieniä määriä Botoxia. Sen seurauksena muutamassa päivässä purentalihakset rentoutuvat ja hampaiden narskutus loppuu. 2 viikon kuluttua voi tarvittaessa Botoxia lisätä jos tulos tuntuu olevan epätäydellinen. Useimmiten kerta-hoidolla saavutetaan pysyvän hampaiden narskutuksen loppumisen.
Alkuperäinen kirjoittaja äijäx:Mulla autto kisko.
Terapian tarpeessa?
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/587267?hyvinvointi-voin_hyvin-terveys
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Narskuttelun loppumisen takaa suoritettava Botuliini(Botox)-hoito. Toimenpiteessä purentalihakseen molemmin puolin kasvoja ruiskutetaan 3-4 kohtaan/puoli pieniä määriä Botoxia. Sen seurauksena muutamassa päivässä purentalihakset rentoutuvat ja hampaiden narskutus loppuu. 2 viikon kuluttua voi tarvittaessa Botoxia lisätä jos tulos tuntuu olevan epätäydellinen. Useimmiten kerta-hoidolla saavutetaan pysyvän hampaiden narskutuksen loppumisen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Narskuttelun loppumisen takaa suoritettava Botuliini(Botox)-hoito. Toimenpiteessä purentalihakseen molemmin puolin kasvoja ruiskutetaan 3-4 kohtaan/puoli pieniä määriä Botoxia. Sen seurauksena muutamassa päivässä purentalihakset rentoutuvat ja hampaiden narskutus loppuu. 2 viikon kuluttua voi tarvittaessa Botoxia lisätä jos tulos tuntuu olevan epätäydellinen. Useimmiten kerta-hoidolla saavutetaan pysyvän hampaiden narskutuksen loppumisen.
Mistähän tuon käsittelyn saa ja mihin hintaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Auttaisikohan viisaudenhampaiden poisto? Sanottu vaan noista aina, että ei poisteta, kun kerran mahtuvat olemaan. Mutta jos ne ei sitten mahdukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa se linkki tuleekin itestään...no, opinpahan tuonkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja omakohtainen kokemus:Vähentämllä stressiä ja laittamalla oman elämänsä muutenkin kuntoon.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Auttaisikohan viisaudenhampaiden poisto? Sanottu vaan noista aina, että ei poisteta, kun kerran mahtuvat olemaan. Mutta jos ne ei sitten mahdukaan?
Ei ainakaan mulla auttanut. Kaikki viisaudenhampaat poistettu ja narskuttelu jatkuu. Itse olen pienestä asti narskutellut (likemmäs 10-15 vuotta), eikä muita jälkioireita ole ollut kuin hampaissa.. Purentakiskon laittoa olen harkinnut, sillä poikaystävä ei pysty kunnolla nukkumaan kun heräilee (kuulemma) todella kovaan narskutukseeni
Niin ja mistä lie johtuu tuo narskutteleminen kun en koe olevani erityisen stresssaantunut mistään.. liekkö alitajunnassa sitte jotain![]()