voi jumankekka.p####e mä en jaksa tota hampaiden pesua!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
että kyrsii :kieh: :kieh: hetken aikaa melkein vihasin tuota lasta. aina melkein sama juttu siis ei voi pysyä ikinä paikallaan kun pestään hampaita, liikuttaa päätä, höpöttää, tunkii sormia nenään tai jopa suuhun. ja usein vielä siihen päälle heittää täyden hammasmukin pitkin lattiaa!!! :kieh: ja mikään ei auta! :headwall: tekis mieli jättää koko hampaiden pesu kokonaan pois tulee aina niin ärtynyt olo tosta! niin ja lapsi on melkein 4v eli tätä on jatkunut jo useampi vuosi ja mä oon ihan täynnä tätä! sitten kun jää tällänen fiilis tosta niin koko aamu tuntuu paskalta ku ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja anni:
että kyrsii :kieh: :kieh: hetken aikaa melkein vihasin tuota lasta. aina melkein sama juttu siis ei voi pysyä ikinä paikallaan kun pestään hampaita, liikuttaa päätä, höpöttää, tunkii sormia nenään tai jopa suuhun. ja usein vielä siihen päälle heittää täyden hammasmukin pitkin lattiaa!!! :kieh: ja mikään ei auta! :headwall: tekis mieli jättää koko hampaiden pesu kokonaan pois tulee aina niin ärtynyt olo tosta! niin ja lapsi on melkein 4v eli tätä on jatkunut jo useampi vuosi ja mä oon ihan täynnä tätä! sitten kun jää tällänen fiilis tosta niin koko aamu tuntuu paskalta ku ärsyttää.
meillä vieläpä purraan sitä hammasharjaa kun koitan pestä...
:kieh:

Meillä oli jossain vaiheessa pienimmän kanssa hirvee tappelu hampaiden pesusta.
Mentiin sitten peilin eteen lapsen kanssa ja kummallakin oli harja ja yritettiin metsästää hammaspeikkoja lapsen suusta! Kisattiin kumpi kerkiä harjaamaan useamman hampaan. Se oli pienestä hauskaa ja niin rupesi sujumaan se hampaidenpesu! Nykysin sujuu hampaiden pesu jo ihan ilman taistelua kun sanon että nyt äiti ettii ne peikot pois, ennenkuin ne purasee sinuu.

Voimia taisteluun! Ja kaikki keinot käyttöön! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Meillä oli jossain vaiheessa pienimmän kanssa hirvee tappelu hampaiden pesusta.
Mentiin sitten peilin eteen lapsen kanssa ja kummallakin oli harja ja yritettiin metsästää hammaspeikkoja lapsen suusta! Kisattiin kumpi kerkiä harjaamaan useamman hampaan. Se oli pienestä hauskaa ja niin rupesi sujumaan se hampaidenpesu! Nykysin sujuu hampaiden pesu jo ihan ilman taistelua kun sanon että nyt äiti ettii ne peikot pois, ennenkuin ne purasee sinuu.

Voimia taisteluun! Ja kaikki keinot käyttöön! :hug:

Hammaspeikoista olen minäkin puhunut. Meillä katsoivat Titinallea ja siinä oli sellainen hammaspeikko-kohtaus ja poika kun näki sen niin sanoi heti, ettei halua tuollaisia suuhunsa. niin on pesty tarkasti hampaat joka ilta. Kuopuksen kanssa on hiukan hankalampaa, mutta sitkeästi pestään, vaikka huutaakin.

Meillä myös lapset pesee ensin itse, eikä hammasmukia ole käytössä.
Jälkeenpäin vanhemmat saalistaa viimeiset hammaspeikot etteivät pääse tekemään hampasita mustia.
Late Lampaassa kerran sillä koiralla oli hammaskipeä ja se oli ihan musta kun se nykäistiin pois, meidänkään lapset ei halua mustia hampaita.